خرید کرم پودر [50+ محصول] قبمت انواع کرم پودر – روژه

اگر دارای پوست چرب هستید، جلوه مات این کرم پودر باعث حذف براقی پوست میگردد. این کرم پودر نیز دارای SPF8 است و صورت را نیمه مات میکند. به عبارتی مشخص کنید که میخواهید کرم پودر صورتتان را براق یا مات کند و یا تا چه میزان پوشانندگی داشته باشد.

ما در این فروشگاه بهترین مارکهای کرم پودر خوب با قیمت مناسب، ارزان و با بهترین کیفیت به شما ارئه میکنیم. برای اینکه بتوانید کرم پودر را به مدت بیشتری بدون هیچگونه تغییر و خرابی حفظ کنید، مقداری پودر نیمه شفاف را بر روی نواحی از صورتتان که سریع تر چرب میشوند، اعمال کنید. علاوه بر این پیشنهاد میشود که حتما از کرم پودرهایی استفاده کنید که علاوه بر پوشانندگی بالا، بر پایه ترکیبات گیاهی باشند و آسیبی به پوست وارد نکنند.

یکی از ویژگیهای یک کرمپودر خوب، پوشانندگی بالاست. هزینه این روش بستگی به مواد مصرفی دارد که پزشک شما استفاده می کند، اگر در تکنیک پودر دائم از ماده مصرفی مزووایت یا bb glow استفاده کنید هزینه های شما متفاوت است، البته باید بگوییم که هر دو را از یک روش انجام می دهند ولی نوع مصرفی آنها تفاوت دارد، لازم به ذکر است که مواد مزووایت دارای ماندگاری بیشتری نسبت به bb glow هستند و مزووایت برای پوست حساسیت را به حداقل می رساند. اگر احساس کردید نقاطی از صورتتان که دارای لکه، اسکار آکنه یا عیبی است که پوشانده نشده، میتوانید به کمک انگشتتان مقداری کانسیلر را روی آن نقاط بمالید.

به مدت 5 دقیق ثبر کنید تا کانسیلر کاملاً روی پوست بنشیند، سپس به کمک نوک اسفنج دوباره روی آن نقاط به آرامی کرم پودر را اعمال کنید. بهتر است هنگام استفاده از کرم پودر دهانتان را باز بگذارید تا بهراحتی کلیه نقاط گردنتان را ببینید و خط مشخص فک را از بین ببرید. محصول استیکی، به دلیل خشک بودن، برای پوست های معمولی و چرب عالی است.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با کرم پودر 2و3 وب سایت خود باشید.