خدمات پیراپزشکی تورنتو در میان فرسودگی شغلی و بازار کار رقابتی تلاش می‌کند تا همگام خود را حفظ کند

اتحادیه ای که نماینده امدادگران تورنتو است می گوید که این شهر در تلاش است تا مردم را در خدمت خود نگه دارد، زیرا استرس روزافزون شغل و هزینه های زندگی در شهر افزایش می یابد.

CUPE 416 زنگ خطر را در مورد مبارزه تورنتو برای نگه داشتن کارگران در خدمات امدادرسانی در زمانی به صدا در می آورد که حجم تماس ها با نرخ پنج درصد در سال افزایش می یابد.

رئیس بخش امدادگران محلی گفت که او نگران است که علاوه بر بازنشستگی، این سرویس هم شاهد فرسودگی ناشی از بیماری همه گیر باشد و هم استخدام توسط سایر سرویس های GTA به سطح کارکنان شهر وارد شود.

مایک مریمن گفت: “این تلفات زیادی بر آنها وارد شده است. ما حداقل هفته ای یک استعفا داریم.” تعداد کمی وجود دارند که ممکن است به سمت مشاغل دیگر حرکت کنند، اما بیشتر آنها به سمت سایر خدمات پیراپزشکی می روند.

از سال 2020، تورنتو می گوید که 578 امدادگر را استخدام کرده است. در همان دوره زمانی، می‌گوید 320 نفر بازنشسته شده‌اند یا خدمت را ترک کرده‌اند. مریمن گفت و این پس از یک دهه استخدام فقط برای پر کردن فرسودگی صورت می‌گیرد و افزود که این اعداد نگران‌کننده هستند.

او گفت: «این به من می‌گوید که شرایط کار ناپایدار است، که در حال حاضر خدمات اساساً با اضافه‌کاری انجام می‌شود.

شهر می گوید تورنتو EMS نزدیک به 1500 امدادگر را استخدام می کند و بزرگترین خدمات شهری در کانادا است. به 40 درصد از حجم تماس های اضطراری استان پاسخ می دهد.

اما چالش‌های کارکنان، همراه با تأخیرهای طولانی‌تر برای تخلیه بار بیماران در بیمارستان‌های تورنتو، بر فشار بر کارکنان نیز افزوده است.

مریمن گفت: «آنها از لحظه رزرو صبح، اساساً تا پایان شیفت، بدون توقف می روند.

چارلز لابل، که 17 سال است بهیارپزشک بوده است، گفت که کار در پیراپزشکی همیشه استرس زا بوده است، اما سطح خستگی که توسط بسیاری احساس می شود به دلیل همه گیری همه گیر به سطوح جدیدی رسیده است. او گفت که برای امدادگران، کووید-19 هنوز یک واقعیت روزمره است و همچنین صحنه های غم انگیزی که با آن روبرو می شوند.

مردی با ژاکت تیره در مقابل ایستگاه EMS ایستاده است.
امدادگر چارلز لابل می گوید که همکارانش را دیده است که تورنتو EMS را برای سایر خدمات GTA به دلایل مختلفی از جمله مشکلات حجم کار و هزینه زندگی ترک کرده اند. (گرگ بروس/سی‌بی‌سی)

او گفت: «نکته در مورد پیراپزشکی این است که این شغل واقعیت همه نیست. “آنچه می بینیم و کاری که انجام می دهیم آسیب زا است. این چیزی است که ممکن است یک نفر در زندگی خود یک بار آن را تجربه کند. ما هر روز آن را می بینیم.”

Labelle، که همچنین مباشر CUPE است، گفت که او دیده است که تعدادی از دوستان و همکارانش به طور کامل این حوزه را ترک کرده یا به خدمات دیگری رفته اند. او آنها را سرزنش نمی کند.

او گفت: “آنها می توانند در جای دیگری به دنبال کار بگردند، جایی که قرار است به همان اندازه دستمزد دریافت کنند، یا حقوق بیشتری دریافت کنند. شهر برای بسیاری از ما غیرقابل استطاعت شده است.” “پس چرا آنها می خواهند اینجا کار کنند در حالی که می توانند در جای دیگری کار کنند … و زندگی بهتری داشته باشند؟”

لبل گفت و برای سربازان کهنه کار که در خدمت هستند، گردش مالی بر روحیه تأثیر می گذارد.

او گفت: “این هر سال چهره های جدیدی است.”

شهر در حال پیگیری استراتژی استخدام امدادگران است

در سال 2019، شهر راهبردی را برای کمک به تقویت کادر امدادگران اتخاذ کرد. در آن زمان، این موسسه اذعان کرد که انتظار می‌رود با افزایش و پیر شدن جمعیت تورنتو، حجم تماس‌ها با نرخ تقریباً چهار درصد در سال افزایش یابد. این امر فشار بیشتری بر سرویس وارد می کند و بر زمان پاسخگویی تماس تأثیر منفی می گذارد.

شورا طرحی را تصویب کرد که خواستار استخدام تقریباً 60 امدادگر جدید در سال فراتر از سطوح فرسایشی بود. امسال، شهر اعلام کرد که 66 امدادگر جدید را استخدام خواهد کرد و 82 نفر دیگر نیز قرار است در سال 2024، سال آخر این استراتژی، استخدام شوند.

و در حالی که Merriman به شهر اعتباری برای طرح استخدام خود می دهد، او گفت که این طرح با فرسایش مطابقت ندارد و تخمین می زند که در حال حاضر حدود 100 امدادگر کم است.

او گفت که شهر به اندازه کافی برای نگه داشتن کارگران انجام نمی دهد و زمان و هزینه خود را صرف آموزش می کند. او گفت که این بدان معناست که وقتی آنها می روند سرمایه گذاری به هدر می رود.

او گفت: «آنها نه تنها باید چیزی برای حفظ امدادگران بیاندیشند، بلکه باید چیزی برای جذب امدادگران بیابند، زیرا آنها اعدادی را که می خواهند به دست نمی آورند.» او گفت که از جمله اقداماتی که کمک می کند، افزایش دستمزد و پاداش حفظ است، مانند مواردی که به سایر پاسخ دهندگان اولیه پرداخت می شود.

رقابت بین خدمات نیز افزایش یافته است.

منطقه دورهام بیشتر از تورنتو به امدادگران خود حقوق می دهد و اخیراً شروع به استخدام برای موقعیت های تمام وقت و پاره وقت کرده است. تابستان گذشته، منطقه یورک برنامه 10 ساله ای را برای استخدام 344 امدادگر اتخاذ کرد زیرا پیش بینی می کند حجم تماس ها در حال افزایش باشد.

رئیس یونیفرم لباس در یک سالن ایستاده است.
بیکرام چاولا، رئیس EMS تورنتو می‌گوید که رقابت برای امدادگران جدید دشوار است، اما این شهر دارای برخی مزیت‌های رقابتی است. اینها شامل فرصتی برای پیشرفت و ایجاد مهارت های جدید است. (CBC)

رقابت سخت بین سرویس های GTA

بیکرام چاولا، رئیس EMS تورنتو اذعان کرد که مبارزه برای استعداد واقعی است.

او گفت: «با خروج از کووید، سایر خدمات امدادگر GTA نیز در حال استخدام هستند. و به این ترتیب بازار کار رقابتی ایجاد می‌کند.»

چاولا در یک مراسم فارغ‌التحصیلی برای استخدام‌های جدید، گفت مزیت تورنتو نسبت به سایر کارفرمایان، فرصت ایجاد تخصص‌های جدید، دسترسی به نقش‌های متنوع‌تر در یک سرویس بزرگ و فرصتی برای امدادگران برای ارتقای مهارت‌های خود است.

او گفت: «ما هر سال به تماس‌های زیادی پاسخ می‌دهیم، 300,000 تماس… آنها فرصتی دارند که این مهارت‌ها را تمرین کنند و حتی در آنها بهتر شوند، جایی که ممکن است نتوانند این کار را در سایر خدمات دورافتاده یا روستایی انجام دهند.

این شهر گفت که خدمات پیراپزشکی با ارائه اشتغال تمام وقت و تاریخ شروع انعطاف پذیر به بازار کار رقابتی پاسخ داده است.

این شهر در بیانیه‌ای گفت: «پس از استخدام، فرصت‌های آموزشی و پیشرفت متعددی فراهم می‌شود.» و افزود که پشتیبانی‌های مختلفی از جمله برنامه جامع سلامت روانی و تندرستی و مرکز پشتیبانی کارکنان برای مسائل مربوط به کووید-۱۹ در دسترس کارکنان است.

فرانسیسکو اوسوریو، 29 ساله، فارغ‌التحصیل اخیر پیراپزشکی، که اوایل امسال با تورنتو EMS شروع به کار کرد، گفت که علیرغم چالش‌ها، این شغل به او فرصتی برای تأثیرگذاری می‌دهد.

او گفت: “این کاری است که می خواستم انجام دهم و برای این چالش آماده هستم.” “و من آماده کمک به مردم هستم.”

اوسوریو در پاسخ به سوالی درباره استرس شغلی گفت که می داند که این امر اجتناب ناپذیر خواهد بود. اما او سعی می کند بر افرادی که به آنها کمک می کند و خانواده های آنها تمرکز کند.

او گفت: «سعی می‌کنم هر روز آن را مصرف کنم. “مهم ترین چیز در پایان روز این است که وقتی می بینید دارید به کسی کمک می کنید لبخند بزنید یا خانواده.”