خانواده و دوستان به جستجوی ناتان، مردی که از 12 می از تورنتو گم شده است، ادامه می دهند

ناتان، 37 ساله، دو هفته است که ناپدید شده است، اما خانواده و دوستان امید خود را برای یافتن او از دست نمی دهند.

آنها حساب‌های رسانه‌های اجتماعی را برای انتشار این خبر راه‌اندازی کرده‌اند و اعلامیه‌هایی را در تورنتو، منطقه واترلو و مکان‌های بین‌المللی پخش می‌کنند، اما درخواست‌های CBC News برای مصاحبه یا اظهار نظر را رد کرده‌اند.

ناتان آخرین بار در ساعت 7 بعد از ظهر روز 12 می در منطقه خیابان جین و خیابان شپرد دبلیو در تورنتو دیده شد. او تازه وارد این منطقه شده است که در سال گذشته به آنجا نقل مکان کرده است.

او قبلاً در شمال واترلو در نزدیکی بازار سنت جیکوبز زندگی می کرد و همچنین در منطقه بلومینگدیل، درست در شرق واترلو، تحت مراقبت مهلت قرار گرفت.

ناتان - مرد گم شده
پلیس تعدادی راهنمایی از سراسر استان دریافت کرده است، اما هیچ مورد تایید شده ای از ناتان مشاهده نشده است. (ارائه شده توسط سرویس پلیس تورنتو)

ناتان سندرم داون دارد. او چهار فوت، شش اینچ قد و 170 پوند وزن دارد. معلوم نیست در آن زمان چه پوشیده بود، اما ریش و سبیل کاملی دارد. پلیس نام خانوادگی نیتان را اعلام نکرده است.

موبایل و کیف پولش را در خانه جا گذاشته بود.

پلیس تعدادی راهنمایی از سراسر استان دریافت کرده است، اما هیچ مورد تایید شده ای از ناتان مشاهده نشده است.

سخنگوی پلیس تورنتو Const. ویکتور پل کوانگ در ایمیلی گفت که ماموران به جستجوی نیتان ادامه می دهند.

کوونگ گفت: “این یک تحقیق فعال و در حال انجام است.” ما همه نکاتی را که دریافت می کنیم پیگیری می کنیم و همچنان به دنبال اطلاعات از مردم هستیم.»

وی افزود: “هیچ انعام خیلی کوچک نیست.”

اسکات تریسی، سخنگوی سرویس پلیس گوئلف می گوید اگر کسی نیتان را دید، باید فورا با پلیس تماس بگیرد.

تریسی گفت: «ما همه اعضای جامعه را تشویق می‌کنیم که عکس‌ها را ببینند و با ظاهر منحصربه‌فرد مرد آشنا شوند و چشمان خود را هنگام بیرون از خانه و آخر هفته باز نگه دارند.»

او افزود که افسران در گوئلف در هیچ جستجویی شرکت نخواهند کرد مگر اینکه کسی ناتان را ببیند و آن را به آنها گزارش دهد.

از هر کسی که اطلاعاتی در مورد محل اختفای نیتن دارد خواسته می شود با پلیس تورنتو با شماره 416-808-3100 تماس بگیرد. اگر کسی نیتان را دید، باید فوراً با 911 تماس بگیرد.