حراج آنلاین فروش لحاف منونیت 57 ساله را در روستایی انتاریو افزایش داد.

حراج سالانه لحاف فروش منونیت نیو هامبورگ روز شنبه بازگشته است و جان ریمر، رئیس، هیجان زده است که ببیند مردم از این به بعد که حراج چند دهه به صورت آنلاین نیز انجام می شود، پیشنهادات خود را در کجا قرار می دهند.

برای بیش از پنج دهه، فروش امداد منونیت نیو هامبورگ لحاف های دست ساز را برای جمع آوری پول برای تلاش های بشردوستانه جهانی کمیته مرکزی منونیت به حراج گذاشته است.

حراج سالانه در طول همه گیری به صورت مجازی برگزار شد و به سازمان دهندگان نشان داد که فروش امدادی این شهرستان انتاریو تا کجا می تواند برسد.

ریمر گفت: «ما در می یابیم که دسترسی ما بیشتر از منطقه واترلو است. ما مجبور شدیم لحاف‌هایمان را به بریتانیای کبیر بفرستیم و فکر کردیم چطور می‌توانیم این کار را انجام دهیم؟

حراج آنلاین در حال حاضر ثابت است و پیشنهادات لحاف در سال جاری به صورت حضوری و آنلاین پذیرفته می شود.

لحاف کردن یک سنت منونیت

لحاف‌های دست‌ساز در رنگ‌ها و طرح‌های خیره‌کننده توسط لحاف‌ها و همچنین دایره‌های لحاف به فروش امداد اهدا شد. برخی از لحاف ها از ضایعات و پارچه های اهدایی با طرح های هندسی سنتی و الگوهای عجیب و غریب ساخته می شوند. اندازه آن‌ها از لحاف لحاف تا لحاف تخت متغیر است.

ریمر گفت که لحاف کردن یک سنت منونیت است که می توان آن را در منطقه واترلو بدیهی دانست زیرا مردم اینجا با جامعه منونیت آشنا هستند.

او از دیدن قدردانی از کارهای دستی منونیت تا کالیفرنیا و بریتانیا و پیشنهادات بسیار بالاتر از آنچه که به دیدن عادت داشت، خوشحال بود.

رایمر گفت: دیدن کیفیت محصولات، خلاقیت، رنگ‌ها، کار ما هیجان‌انگیز است و آن‌ها از آن قدردانی می‌کنند.

عکس لحافی که برای فروش موجود خواهد شد.
این یکی از 2000 لحاف اهدایی به فروش امداد منونیت نیو هامبورگ است که در روز شنبه برگزار می شود. فروش سالانه پولی را برای تلاش‌های جهانی کمیته مرکزی منونیت جمع‌آوری می‌کند. این لحاف دیواری توسط مرکز خیاطی Oakville اهدا شده است. (فروش امداد منونیت نیو هامبورگ)

بسیاری از اقلام در حین فروش برای حراج در دسترس خواهند بود، از جمله تجهیزات فضای باز، مبلمان، کلکسیون ها و کالاهای ورزشی، اما حراج لحاف چیزی است که هر بهار جمعیت را به نمایشگاه های نیو هامبورگ می کشاند.

ریمر گفت: «حراج لحاف محور اصلی فروش است.

وی گفت: 2000 لحاف اهدایی امسال به مزایده گذاشته شده است. لحاف ها را می توان به صورت حضوری جمعه شب مشاهده کرد و حراج از ساعت 7 صبح شنبه آغاز می شود. همچنین یک کاتالوگ لحاف به صورت آنلاین در وب سایت رویداد موجود است.

او گفت که امسال امیدوارند 300,000 دلار برای تلاش های بشردوستانه کمیته مرکزی منونیت جمع آوری کنند. این سازمان در حال حاضر بر ارائه کمک در اوکراین متمرکز است.

ریمر گفت که فروش امداد منونیت نیو هامبورگ در طول تاریخ 57 ساله خود نزدیک به 16 میلیون دلار به MCC کمک کرده است.

رایمر گفت: «مردم می‌دانند که آنچه خرج می‌کنند به یک هدف خوب می‌رود. این یک برد است.