جنایت در منطقه واترلو پیچیده تر و خشن تر: رئیس لارکین

برایان لارکین ، رئیس پلیس منطقه واترلو گفت که پلیس با جرایم پیچیده تر و خشن تر نسبت به سال های گذشته دست به گریبان است و این فشار را بر منابع افسر وارد می کند.

لاركین ، گفت كه پلیس منطقه روزانه به حدود 810 تماس پاسخ می دهد ، گفت: “از بسیاری جهات ، ما آویزان هستیم.”

لاركین روز سه شنبه طی یك میزگرد رسانه ای كه برای بحث در مورد جرایم خشن در منطقه در سال جاری و طی همه گیرى فراخوانده شده بود ، با خبرنگاران صحبت كرد.

این رویداد در حالی آغاز شد که پلیس مذاکرات بودجه را با پیش نویس بودجه عملیاتی 189.2 میلیون دلاری آغاز کرد ، این افزایش نسبت به بودجه عملیاتی سال گذشته حدود 180 میلیون دلار در میان درخواست های بازپرداخت پلیس در سطح محلی ، ملی و بین المللی بود.

لارکین می گوید تحقیقات تلویزیونی “واقعیت نیست”

لارکین گفت که تاکنون در این سال ، افسران وی به 13 مورد تیراندازی در منطقه ، هفت قتل و پنج اقدام به قتل پاسخ داده اند. وی همچنین به یک رشته آتش سوزی اخیر در فروشگاه های Walmart در منطقه و یک اتومبیل رانی خشن در واترلو اشاره کرد.

لارکین گفت که هر تحقیق به مقدار قابل توجهی زمان می برد. لارکین گفت ، تحقیقات اخیر در مورد قتل که مربوط به تیراندازی در جاده بیرکینشاو در کمبریج بود ، 1084 ساعت تحقیق را به طول انجامید.

“اغلب بخشهای زیادی از [the public’s] لاركین گفت: این روایت از تلویزیون گرفته شده است كه در 45 دقیقه از آغاز تا پایان ، جرمی حل شده است ، روند قضایی وجود دارد و كارآگاهان به پرونده دیگری می روند. “

“این واقعیت نیست.”

در ارائه لاركین آخرین اطلاعات آماری كانادا در مورد جرایم خشن در انتاریو نیز مورد بررسی قرار گرفت. لاركین گفت ، در مقایسه با شهرداریهای مشابه در انتاریو ، منطقه واترلو “پیشگام بسته” در سال 2019 بود.

میزان جرم و جنایت خشن در هر 100000 نفر در منطقه واترلو 1305 نفر بوده است. طبق ارائه لاركین ، میانگین استانی 856 بود.

لاركین گفت كه احتمالاً میزان جرایم خشن ، تا حدی با گزارشگری بهتر در مورد تجاوزهای جنسی مرتبط است. اما ، وی گفت ، برخی از این موارد نیز به دلیل جنایات اسلحه ، قتل ، سرقت شخص به شخص و دیگر حوادث خشونت آمیز است.

لاركین اظهار داشت كه وی فكر می كند برای پلیس مهم است كه در مورد چگونگی “تجارت متفاوت” ، فكر كند و گفت كه او امیدوار است كه گفتگوهای بهتری با گروه های مختلف جامعه در مورد پیشگیری از جرم و انحراف داشته باشد.