جشنواره محله های آشپزخانه به افراد کمک می کند تا در طول بیماری همه گیر ارتباط برقرار کنند

جشنواره محله های آشپزخانه همیشه در طول سال تشویق مردم برای برقراری ارتباط با یکدیگر بوده است.

هنگامی که جان مک دونالد و سه نفر دیگر ابتکار عمل را بیش از 27 سال پیش آغاز کردند ، موضوع کشف نقاط مشترک و ارتباط با افرادی بود که در غیر این صورت غریبه بودند.

مک دونالد به سی بی سی نیوز گفت: “هیچ نوع ابتکار و جشنواره واقعی وجود ندارد که با ملاقات با افرادی که مانند خود ما نیستند و انجام آن واقعاً برای ما از اهمیت اساسی برخوردار است.”

“[The] همسایگی رکن اصلی این نوع روابط بین افرادی است که شبیه هم نیستند و پرورش این روابط و پرورش این درک واقعاً مهم است. “

این در سال 2020 معنای دیگری پیدا کرده و اهمیت جدیدی به خود گرفته است ، زیرا به مردم گفته شده است که به دلیل بهداشت عمومی عمدتاً در خانه های خود دور و درگیر باشند. بنابراین ، مک دونالد گفت که آنها باید راه های جدید و ابتکاری برای ارتباط مردم با یکدیگر – بدون نقض قوانین – پیدا کنند.

جان مک دونالد یکی از بنیانگذاران جشنواره محله ها است که بیش از 27 سال از فعالیت آن می گذرد. (ارائه شده توسط جان مک دونالد)

“آنها ممکن است با انجام شکارهای لاشخور در محله های خود ، جایی که همه در آن واحد نیستند ، جمع شده اند و یا مردم به نوعی کارهای آنلاین کوچ کرده اند و از این طریق سعی در غلبه بر انزوای خود دارند.”

در پایان سال ، شرکت کنندگان به طور معمول در سالن اجتماعات شهرداری برای یک جشن سالانه جمع می شوند – فرصتی برای تبادل ایده ، ملاقات با یکدیگر و نشان دادن تنوع محله ها در جامعه کیچنر. این نیز تغییر کرده است.

جشن سالانه به صورت آنلاین حرکت می کند

امسال برگزارکنندگان یک رویداد آنلاین با مضمون: یک موزاییک محله را در روز یکشنبه 15 نوامبر از ساعت 13 تا 3 برگزار می کنند.

مک دونالد گفت: “ما اوقات خوشی را سپری خواهیم کرد و بار دیگر همسایگان خود را با یکدیگر به اشتراک می گذاریم و ایده هایی را درمورد اینکه در این اوقات جدید چه کاری باید انجام دهیم به اشتراک می گذاریم.”

“ما قصد داریم مقداری داشته باشیم [virtual] اتاقهای شکستنی که به نوعی به عنوان گروه در نظر می گیریم ، چه چیزهایی به همسایگان کمک می کند ، چه نوع زیرساخت ها و ایده هایی در این زمان COVID برای غلبه بر انزوا و کمک به مردم برای ملاقات با یکدیگر کمک می کنند. “

آلیسون براون ، یکی از برگزارکنندگان ، گفت که فعالیت دیگری که برای روز یکشنبه برنامه ریزی شده داستان نویسی است.

براون به سی بی سی نیوز گفت: “ما قصد داریم داستانی درباره محله ها به عنوان یک فعالیت خلاقانه و سرگرم کننده بنویسیم.” “ما همچنین قصد داریم جوایز درب خانه را قرعه کشی کنیم.”

قبل از همه گیری COVID-19 ، فعالیت هایی مانند مهمانی های اسکیت توسط جشنواره محله ها برگزار شد. (ارائه شده توسط جان مک دونالد)

مک دونالد گفت که آنها همچنین یک برنامه جدید به نام تبادل محله را به اشتراک می گذارند ، که در آن افراد داوطلب می شوند برای دیدار با همسایه در آنجا به محله دیگری بروند.

“[They] کمی برای گشت و گذار در آن محله بروید و سپس برعکس در یک نوع مبادله محله انجام دهید. ”

مک دونالد گفت وقتی جشنواره را شروع کردند ، به این دلیل بود که او و دیگران فهمیدند وقتی مردم در محله های سالم زندگی می کنند و این نوع ارتباطات را برقرار می کنند ، مهارت های مهم زندگی یا آنچه او “ظرفیت” می نامد ، رشد می کنند.

وی گفت: “این ظرفیتی است كه در صورت نیاز به آن نیاز داریم.” “و در این زمان ها ، در زمان COVID ، ما به آن نیاز داریم.”

مک دونالد گفت این رویداد برای همه آزاد است اما ثبت نام لازم است و فضا محدود است.