جزیره روس در پارک ویکتوریا کیچنر به‌طور موقت بسته می‌شود زیرا افرادی که در آنجا زندگی می‌کنند به جای دیگری نقل مکان می‌کنند

مردم نمی‌توانند به جزیره روس در پارک ویکتوریا کیچنر دسترسی داشته باشند و شهر می‌گوید این اقدام برای حمایت بهتر از افرادی است که در این منطقه زندگی می‌کنند.

تابستان گذشته، یک کمپ در این جزیره برپا شد و به حدود 60 چادر افزایش یافت. این به عنوان بخشی از یک اعتراض آغاز شد، اما شامل افرادی نیز می‌شد که بی خانمانی را تجربه می‌کردند. شهر گفت که در حال حاضر شش نفر در این جزیره زندگی می کنند.

این شهر روز چهارشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که به شش نفر «یک یا چند گزینه مسکن موقت» پیشنهاد شده است و «اکثر آنها داوطلبانه یک پیشنهاد را پذیرفته‌اند و در روزهای آینده نقل مکان خواهند کرد».

این شهر در ایمیلی به CBC News گفت که هیچ یک از افرادی که در جزیره زندگی می کنند را بیرون نمی کند.

“برای اطمینان از ایمنی افراد در جزیره و کارکنان در طول این دوره انتقال و برای محافظت از حریم خصوصی افراد هنگام آماده شدن برای حرکت، یک دروازه در پل خیابان رولند نصب شده است. دسترسی به جزیره و خارج از آن مدیریت خواهد شد. توسط امنیت شخص ثالث،” در بیانیه شهر آمده است.

این شهر گفت که نمی تواند تأیید کند که مردم در روزهای آینده به کدام پناهگاه های خاص نقل مکان خواهند کرد.

در بیانیه شهر آمده است: “کارکنان به کار با افراد باقیمانده برای تامین مسکن جایگزین ادامه خواهند داد. کمپینگان جدید اجازه ندارند در جزیره یا هر جای دیگری در پارک ویکتوریا مستقر شوند.”

در پاسخ به این سوال که اگر کسی بخواهد فضای زندگی در پارک ایجاد کند، چه اتفاقی می‌افتد، شهر گفت که آنها «رویکردی محترمانه و دلسوزانه» را اتخاذ خواهند کرد که با «مکالمه پیرامون شناسایی گزینه‌های جایگزین» آغاز می‌شود.

بتانی رولند، سخنگوی شهر در ایمیلی گفت: “بیشتر افراد داوطلبانه ترک می‌کنند یا با شرکای خدماتی یا خدماتی دیگر ارتباط برقرار می‌کنند. به ندرت پیش می‌آید که شهر نیاز به اقدامات بیشتری برای اجرای قوانین ما داشته باشد.”

اوایل بهار امسال، شهر پل هریتیج را که جزیره روس را به جوبیلی درایو متصل می‌کند، بست. به این دلیل که پل به دلیل مشکلات ساختاری مانند پوسیدگی چوب و خراب شدن تیرها نیاز به بازرسی و تعمیر دارد. انتظار می رود ساخت و ساز در اواخر بهار یا تابستان امسال انجام شود.

رولند به سی‌بی‌سی نیوز گفت هنگامی که کمپینگ‌ها به خارج از جزیره منتقل می‌شوند، “نگهداری شامل پاکسازی زباله‌ها و زباله‌ها، اصلاح چمن و بستر باغ و نگهداری از باند است.”