تولیدی جوراب مردانه ارزان با کیفیت

تولیدی جوراب مردانه ارزان

جوراب ها بخش مهمی از لباس هستند که آقایان اغلب به آن توجه زیادی نمی کنند، در حالی که جوراب جزء بدیهی لباس ماست و فوایدی مانند گرم نگه داشتن پا، جذب عرق و ضربه به پاها و آسیب نرساندن به پاهای شما دارد. تولیدی جوراب مردانه در سال های اخیر مدل های مختلفی را به بازار عرضه کرده است. گاهی اوقات این اشتباه برداشت می شود که جوراب های طراحی و تولید مردان با طرح ها و نقش های زیبا مردانه نیستند.

تولیدی جوراب مردانه ارزان

تولیدی جوراب مردانه نانو

جوراب مردانه Nano Original Toe Double Cylinder Heel 200 بسیار بادوام و واقعا بی بو است. جوراب ها عالی و عمده در تولیدی جوراب مردانه در تمامی استان ها تولید میشوند. رنگ ها: مشکی، سفید، خاکستری، نوک مدادی، آبی روشن ویژگی های تولید جوراب از پارچه نانو بهره مندی از کادر کارآمد مجهز به ماشین های بافندگی اتوماتیک استفاده از نخ و کش با کیفیت بالا برای جلوگیری از حساسیت پوستی تولید انواع جوراب در سایزهای مختلف و رنگ های کلاسیک و مجلل.

پخش عمده جوراب مردانه

 پخش اصلی تولیدی جوراب مردانه با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت از طریق این مجموعه انجام می شود. اگر قصد خرید انواع جوراب مردانه اولیه را دارید، همین حالا با ما تماس بگیرید. امروزه شاهد تنوع بسیار زیاد محصولات و قیمت ها در بازار هستیم که البته قیمت جوراب به عوامل مختلفی بستگی دارد. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت جوراب:

حجم و مقدار سفارشات مشتری

نحوه ارسال محموله و بحث در مورد هزینه تحویل محصولات سفارش داده شده

تنوع محصولات به درخواست خریدار

جوراب مردانه اسپرت مچی

 درتولیدی جوراب مردانه اسپرت در قسمت پایین جوراب ها  تعبیه شده است که از بیرون آمدن جوراب روی پا جلوگیری می کند و وجود لایه ای به نام لیکرا در لایه زیرین پنبه باعث ایجاد حالت ارتجاعی (انعطاف پذیری) در تمام قسمت های جوراب می شود. جوراب برای راحتی در فعالیت های روزانه با عزیزان. افراد خود را در حال حرکت و ایجاد راحتی برای شما.

دستورالعمل شستشوی جوراب مردانه طرح اسپرت:

در آب 30 درجه بشویید.

از سفید کننده (وایتکس) استفاده نکنید.

با دست نشویید.

برای حفظ لطافت از یک نرم کننده معتبر پارچه استفاده کنید.