“تورنتو WNBA می خواهد”: اولین بازی در کانادا نشان می دهد که امکان گسترش به تورنتو وجود دارد.

در این مرحله، سوالات پیرامون گسترش WNBA بیشتر بر مکان و زمان تمرکز دارند.

روز شنبه در Scotiabank Arena، در یک بازی نمایشگاهی بین مینه‌سوتا لینکس و شیکاگو اسکای، تورنتو گامی ژوراسیک به سمت پاسخ به اولی برداشت.

شریل ریو، سرمربی و مدیر کل مینه‌سوتا لینکس گفت: «این واقعاً هماهنگ بود. “شخصی تابلویی را در دست دارد که می‌گوید “تورنتو WNBA می‌خواهد”، مردم دیوانه می‌شوند. فقط احساس می‌کرد که همه درگیر ماموریت هستند: این بود که این محیط را به یک محیط باورنکردنی تبدیل کنند. و آنها این کار را کردند.”

اشتیاق به بسکتبال حرفه ای زنان در شهر در جمعیت شاد و متنوعی که به ویژه در نیمه دوم در بازی که اهمیت اصلی آن مکان آن بود – اولین بازی بین المللی لیگ از سال 2011 و اولین بازی در کانادا – روشن شد. .

نتیجه – Sky 82-74 سیاهگوش را شکست داد – ثانویه بود.

ریو گفت: «من فکر می‌کنم که به گذشته نگاه کنیم و بگوییم که این واقعاً معنادار بود. و امیدوارم تورنتو در نقطه‌ای وارد شود و امیدواریم که الگویی برای شهرهای دیگر باشد که می‌خواهند همین کار را انجام دهند.»

تماشا | Sky Lynx را در اولین بازی WNBA در کانادا شکست داد:

مس در اولین بازی WNBA در کانادا از اسکای پیشی می‌گیرد

شیکاگو در اولین بازی WNBA در کانادا با نتیجه 82-74 مینه سوتا را شکست داد. کاله مس برای شیکاگو 18 امتیاز و 9 ریباند به دست آورد. بریجت کارلتون، بومی چتم، اونتی، سه امتیاز را برای مینه سوتا ثبت کرد.

کتی انگلبرت، کمیسر WNBA گفت تورنتو در فهرست 10 شهری قرار دارد که لیگ به دنبال گسترش آن است و زمان اضافه کردن تیم‌ها نزدیک‌تر شده است.

این تنها موردی است که در حال حاضر دارای مدرکی از مفهوم است. بلیت‌های سالن 19800 نفری از روزی که در ماه مارس در دسترس قرار گرفتند فروخته شد. طوفان سیاتل سال گذشته با میانگین 10631 طرفدار در هر بازی، WNBA را رهبری کرد.

انگلبرت گفت: “این مهم است که شما حمایت را احساس کنید، زیرا ورزش زنان و بسکتبال زنان پایگاه هوادارانی است که می خواهید مطمئن شوید، شهرهای ما خشن و مشتاق هستند.”

“و این شرکا ظاهر می شوند، این طرفداران ظاهر می شوند و این واقعا مهم است که مطمئن شوید این کار در شهری که فکر می کنید در درازمدت می تواند روزی از یک تیم WNBA در بازار حمایت کند، یک اتفاق نخواهد بود. “

هار و هوس هر دو در بازی روز شنبه مشهود بود و انگلبرت، بازیکنان و مربیان همگی گفتند که توسط هواداران در خیابان متوقف شده اند. کالاهای لیگ در این عرصه تا نیمه تمام فروخته شد.

‘پشتیبانی شگفت انگیز بود’

بریجت کارلتون، مهاجم سیاهگوش از چتم، آنتی، قبل از بازی در جمع حاضران سخنرانی کرد و گفت که این یک محیط “عالی” است.

“پشتیبانی شگفت انگیز بود. بدیهی است که برای WNBA به طور کلی، اما برای من عشق همه طرفداران را احساس کردم، به طوری که دیدن آن جالب بود. اغلب اوقات نمی توانم در کانادا بازی کنم، بنابراین برای من تجربه جالبی بود.” ” او گفت.

یک بسکتبالیست زن هنگام امضای پیراهن برای یک دختر جوان لبخند می زند.
بریجت کارلتون بعد از بازی در ورزشگاه Scotiabank Arena به هواداران خوش آمد می گوید. (کریس یانگ/ مطبوعات کانادا)

تلاش او برای تحمیل تاریخ زمانی که او با یک شوت به اولین بازیکنی تبدیل شد که موفق به گلزنی یک سطل WNBA در کانادا شد، خنثی شد.

کارلتون که اولین امتیاز او در پایان نیمه اول با پرتاب آزاد به دست آمد، گفت: “من فقط می خواستم همانطور که بازی می کنم بازی کنم. فقط محکم باشید. من واقعاً نگران آمارم نیستم.”

تماشا | گفتگوی کارلتون با آناستازیا بوسیس از CBC Sports قبل از بازی:

بریجت کارلتون از سیاهگوش مینه سوتا در اولین بازی WNBA در تورنتو

مجری برنامه آناستازیا بوسیس با بریجت کارلتون، بازیکن WNBA کانادا، در مورد اولین WNBA در تورنتو صحبت می کند و اینکه چگونه این بازی می تواند به الهام بخشیدن به نسل بعدی بسکتبالیست های کانادایی کمک کند.

این افتخار در عوض به نگهبان آسمان، کورتنی ویلیامز، بومی فولکستون، گا، رسید که وقتی از او پرسیدند که آیا یک شیرینی بیور تیل را در کانادا امتحان کرده است یا خیر، گفت که در این چیزها “لغزش” نمی کند. او احتمالاً نمی دانست که BeaverTail چیست.

جیمز وید، سرمربی اسکای گفت که انتخاب شدن برای بازی در کانادا “تواضع” است.

وید به شوخی گفت: “این خانه من است.” “من اولین مربی و تنها مربی هستم که در یک بازی در این شهر در بالاترین سطح پیروز شده است. من اولین نفر بودم. اینجا خانه من است، پس آن را هر چه می خواهید صدا کنید. حالا من صحبت خواهم کرد. با لهجه کانادایی برای یک هفته، پس من به شما می گویم، نه؟

یکی از زنان در میان جمعیت تابلویی را در دست داشت که روی آن نوشته شده بود «هی MLSE، بکی را استخدام کن»، اشاره ای به مکالمات گزارش شده با بکی هامون قهرمان و مربی سال WNBA برای تصدی پست نیمکت رپتورز.

یکی از بلندترین تشویق های آن شب، زمانی بود که رپتور سابق سرژ ایباکا روی صفحه نمایش بزرگ نمایش داده شد.

از منظر سراسری لیگ، گسترش با تعداد استعدادهایی که در رده‌ها قرار می‌گیرند تقریباً ضروری است – برای اثبات این موضوع به نمایشگاه اخیر مارس زنان NCAA نگاه نکنید.

ریو WNBA را که وارد بیست و هفتمین فصل آن شد، به خاطر آن عمق شکوفا می‌داند.

او گفت: “ما مستقیماً مسئول رشد بازی زنان هستیم. بازیکنان در سنین پایین تر بازی می کنند و رویای حرفه ای بودن را در سر می پرورانند، بنابراین این سطح را بالا می برد. بنابراین از نظر استعداد، فکر می کنم ما آنجا هستیم.”

در حال حاضر، حداکثر 144 نقطه فهرست در 12 تیم موجود است. تصور اینکه هر دوی این اعداد به سرعت در حال رشد هستند کار سختی نیست.

کارلتون گفت: “استعدادهای بسیار بیشتری وجود دارند که شایسته بازی در بهترین لیگ جهان هستند.”

برای اولین بار در کانادا در روز شنبه، دختران جوان مجبور شدند یک بازی را در خانه تماشا کنند و خود را روی همان چوب سخت تصور کنند و آن بسکتبال نمادین نارنجی و سفید را دریبل کنند.

ممکن است فقط یک موضوع زمان باشد تا اینکه به یک اتفاق عادی تبدیل شود.