تماس های مددکار اجتماعی HWDSB برای بررسی دانشجویان در ماه اکتبر بیش از دو برابر شده است

هیئت مدرسه دولتی همیلتون در ماه اکتبر 772 بار از مددکاران اجتماعی خواست تا دانش آموزان را بررسی کنند – بیش از دو برابر 373 مراجعه در ماه سپتامبر.

مانی فیگوئیدرو ، مدیر آموزش هیئت مدیره مدرسه منطقه همیلتون-ونتورث ، در مصاحبه ای روز چهارشنبه گفت 34 مددکار اجتماعی این دانش آموزان را به پنج دلیل بررسی می کنند:

  • مسائل حضور و غیاب (به ویژه اگر کسی برای 15 روز متوالی غایب باشد).

  • سلامت روان پشتیبانی می کند.

  • تنظیمات شخصی (به عنوان مثال سو substance مصرف مواد ، ضربه ، بارداری بدون برنامه و غیره).

  • تنظیمات خانوادگی (به عنوان مثال سو abuse استفاده ، چالش با مسکن ، تهدید به اخراج ، مسائل مالی و غیره)

  • شرایط بحرانی (مثلاً مرگ ناگهانی خانوادگی ، برخورد اتومبیل و غیره).

وی گفت که عمده جهش در شماره های ارتباطی در ماه اکتبر مربوط به مسائل حضور و غیاب بود – و این انتظار می رفت. HWDSB قبلاً در مورد 1700 دانش آموز کمتر از آنچه قبلا تصور می شد ، ثبت نام کرده است. بسیاری از آنها به آموزش در خانه روی آوردند.

وی گفت: “ما باید دانش آموزانی را كه اكنون حاضر نشده اند ردیابی كنیم … خصوصاً اگر سن آنها از 6 سال به بالا باشد.”

فیگوئیدرو گفت ، هدف این است كه بفهمیم چرا دانش آموزان به مدرسه نمی روند و اطمینان حاصل شود كه هیئت مدیره می تواند آنها را پشتیبانی كند.

“اگر ما نمی دیدیم [the increase in referrals]، نگران می شوم می خواهم بگویم “یک لحظه صبر کنید ، ما بچه هایی را نشان نمی دهیم که چگونه مراجعه کنندگان مددکار اجتماعی ما بالا نرفته است؟” زیرا مردم در آن زمان کارهای خود را انجام نمی دادند تا بفهمند چه خبر است. “

HWDSB مجبور شده است با دو سازماندهی گسترده مقابله کند اما امیدوار است با جذب مجدد دانش آموزان و دریافت پول بیشتر از استان بتواند از هرگونه اختلال بیشتری جلوگیری کند و حتی ممکن است کسری آن را کاهش دهد. (بابی هریستوا / CBC)

این تعداد بسیار بیشتر از تعداد سال گذشته است که فقط 408 مراجعه به سپتامبر و 461 مراجعه به اکتبر را مشاهده کرده است.

اما ، وی تأکید کرد که نسبت مناسبی از مراجعه های اکتبر امسال نیز برای حمایت از سلامت روان بوده است ، زیرا بیماری همه گیر به شدت بر دانش آموزان سنگینی می کند. همچنین مواردی برای تنظیمات شخصی و سازگاری با خانواده ارجاع داده شده است.

در جلسه قبلی هیئت مدیره ، نائب رئیس داون دانکو پرسید که آیا HWDSB می تواند چنین افزایش در مراجعه به کارهای اجتماعی را کنترل کند؟

فیگوئیدرو روز چهارشنبه گفت هیئت مدیره از بودجه COVID-19 استان برای حمایت از سلامت روان برای استخدام سه مددکار اجتماعی دیگر استفاده کرد.

وی گفت: “در واقع تیم داخلی ما که مراقبت های مجازی را ارائه می دهند دو برابر شده است.”

استراتژی تعامل مجدد برنامه ریزی HWDSB

1700 دانشجو کمتر باعث سردرد هیئت مدیره شده و آن را مجبور به مقابله با کسری بزرگ و استفاده از وجوه ذخیره برای جلوگیری از بالون شدن در کلاسها کرده است.

بعضی از کلاسهای مدارس از راه دور به طور متوسط ​​31 تا 32 دانش آموز دارند.

اما معتمدان هیئت مدیره اخیراً به مدرسه مجازی خود اجازه دادند تا از برخی از این ذخایر استفاده کند و کلاسها را اضافه کند زیرا خانواده ها همچنان به یادگیری مجازی ابراز علاقه می کنند. انجام این کار همچنین می تواند به جلوگیری از ساماندهی گسترده دیگری کمک کند زیرا هیئت مدیره تاریخ بعدی را برای تغییر خانواده به صورت حضوری و یادگیری آنلاین به اواخر فوریه تعیین کرده است.

اکنون ، هیئت مدیره باید هرچه زودتر دانش آموزان را مجدداً درگیر خود کند – ثبت نام بیشتر به معنای دسترسی بیشتر به پول است ، که می تواند به افزودن مربیان و کلاس ها کمک کند. همچنین می تواند به کاهش یا جلوگیری از کسری کمک کند.

فیگوئیدرو گفت HWDSB رویکردی دوگانه در جذب مجدد دانش آموزان دارد.

روش اول مدرسه ای است که سعی در برقراری ارتباط با یک خانواده دارد. در صورت عدم موفقیت ، هیئت مدیره مددکاران اجتماعی را اعزام می کند. در حال حاضر ، HWDSB به طور خاص دانش آموزان در کودکستان تا کلاس 3 مرتبط با مدارس با اولویت بالا را هدف قرار می دهد. این تأکید بر پشتیبانی از مهارتهای خواندن و ریاضیات بر اساس برنامه یادگیری تابستان خود است.

اما ، برای درصد کمی از دانش آموزان ، فیگوئیدرو گفت که مددکاران اجتماعی نتوانسته اند به بچه ها دسترسی پیدا کنند. این می تواند به چند دلیل باشد ، خواه خانواده ای دور شوند ، اطلاعات تماس را تغییر دهند یا خانواده هایی که نمی خواهند درگیر شوند.

Figueiredo گفت: برای غلبه بر این ، هیئت مدیره در حال بحث در مورد چگونگی کار با آژانس های محلی مانند بهداشت عمومی ، انجمن جان هوارد ، مرکز همیالتون برای مدنی ، آزادی برای جوانان و سایر خدمات است که ممکن است راه دیگری برای رسیدن به یک خانواده یا دانش آموز داشته باشد.

و اگر این کار نمی کند ، او گفت که خانواده ها همیشه می توانند در مورد تجدید نظر و عضویت در هیئت مدیره استقبال کنند.

تاریخ انتقال پس از فوریه می تواند حذف شود

در حالی که HWDSB سعی در ثبت نام مجدد دانش آموزان دارد ، همچنین منتظر است بفهمد که آیا استان بر اساس ثبت نام پیش بینی شده و نه ثبت نام واقعی ، بودجه هیئت مدیره را تأمین می کند.

امیدوار است قبل از تعطیلات زمستانی از استان خبر بشنود.

با پول اضافی ، هیئت مدیره می تواند از جابجایی به مربیان جلوگیری کند و خود را از ایجاد اختلال بیشتر در امان نگه دارد.

در حال حاضر ، Figueiredo گفت که هیئت مدیره از خانواده ها استقبال می کند تا به جای انتظار برای ماه فوریه ، درخواست انتقال بین یادگیری حضوری و از راه دور را به زودی ارائه دهند.

“ما می خواهیم انتخاب والدین را به روشی روانتر احترام بگذاریم ، و روش انجام این كار این است كه بدانیم بودجه لازم برای اضافه كردن منابع در صورت نیاز در مقابل هدف مجدد آنها مانند سازماندهی مجدد دوباره دارید.”