تعطیلات آخر هفته عید پاک در همیلتون چه باز و چه بسته است

بهار آمد و خرگوش عید پاک در راه است.

این چیزی است که برای این آخر هفته طولانی عید پاک باز و بسته شده است.

خدمات شهری و استانی

روز جمعه جمع آوری زباله های شهری انجام نمی شود، اما جمع آوری زباله ها در روز دوشنبه اجرا می شود. زباله های روز جمعه روز شنبه جمع آوری می شود. در اینجا درباره برنامه زباله خود بیشتر بدانید.

همه شعبه های کتابخانه عمومی همیلتون برای جمعه خوب و دوشنبه عید پاک بسته خواهند بود، اما روز شنبه برای خدمات منظم و رویدادهای خانوادگی باز خواهند بود.

گلخانه استوایی پارک گاج در روزهای جمعه و دوشنبه تعطیل خواهد بود. گلخانه شنبه و یکشنبه از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز خواهد بود

خدمات حمل و نقل قابل دسترسی DARTS در برنامه یکشنبه خود در روزهای جمعه و دوشنبه اجرا خواهد شد.

همه اتوبوس‌های راه‌آهن خیابان همیلتون بر اساس برنامه تعطیلات در روز جمعه، برنامه منظم یکشنبه در یکشنبه عید پاک و برنامه‌های منظم روزهای هفته در روز دوشنبه حرکت خواهند کرد.

شهر همیلتون پناهگاه و دفتر خدمات حیوانات خود را در روزهای جمعه و دوشنبه خواهد بست، اما پیشخوان شنبه و یکشنبه از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر باز خواهد بود.

انتاریو ورکز و دفاتر صدور مجوز و آیین‌نامه شهر تا سه‌شنبه، 11 آوریل تعطیل هستند. هر دو دفتر در ساعت 8:30 صبح روز سه‌شنبه بازگشایی خواهند شد.

سرویس انتاریو تا دوشنبه ساعت 9 صبح بسته خواهد بود

فروشگاه های خواربار فروشی، مشروب فروشی و آبجو

اکثر خواربارفروشی ها و خرده فروشی ها در روزهای جمعه و یکشنبه تعطیل خواهند بود.

بازار کشاورز همیلتون جمعه، یکشنبه و دوشنبه تعطیل است و شنبه از ساعت 8 صبح تا 4 بعد از ظهر باز خواهد بود.

مرکز خرید لایم ریج، میدان ایست گیت و میدان جکسون همگی در روزهای جمعه و یکشنبه تعطیل هستند. غذای تازه ملل در میدان جکسون در آخر هفته باز خواهد ماند.

فروشگاه‌های هیئت کنترل مشروبات الکلی انتاریو (LCBO) در روزهای جمعه و یکشنبه تعطیل خواهند بود و برخی از فروشگاه‌ها در روز دوشنبه عید پاک در ساعات تنظیم شده فعالیت خواهند کرد.

همه مکان‌های فروشگاه آبجو در روزهای جمعه و یکشنبه بسته خواهند بود، اما دوشنبه عید پاک در ساعات معمولی باز خواهند بود.