تظاهرکنندگان پلیس بازپرداخت پس از امتناع از ترک ساختمان شهرداری همیلتون دستگیر شدند

معترضین که خواستار بازپرداخت پلیس بودند چهارشنبه شب پس از امتناع از خروج ، توسط پلیس دستگیر و از تالار شهر همیلتون بدرقه شدند و از شهردار خواستند که برای رفع نگرانی های خود به ملاقات عمومی با آنها متعهد شود.

پلیس می گوید هجده نفر به دلیل عدم ترك در محل ، هنگام جریمه – 65 دلار جریمه – و سپس آزاد شدن متهم شدند.

نویسنده و فعال دزموند كول از جمله اولین افرادی بود كه بیرون آورده شد و با مشت در هوا از محوطه پارکینگ شهرداری عبور كرد و در محاصره سه افسر بود.

وی گفت که به وی گفته شده است که مرتکب تخلف می شود و “بدرقه بدنی ، توسط پلیس از ساختمان خارج شد.”

کول ، که گفت برای حمایت از تظاهرکنندگان بیرون آمده ، تخمین زده است که قبل از بیرون رفتن بیش از دو ساعت در آنجا بوده است.

تظاهرکنندگان در طول عصر و عصر در تالار شهر نشستند ، پخش مستقیم فیلم از درخواست های آنها برای دیدار با شهردار فرد آیزنبرگر.

اندکی پس از همراهی تظاهرکنندگان در حوالی ساعت 8:30 بعدازظهر ، شهر با صدور بیانیه مطبوعاتی اظهار داشت که شهردار و مدیر شهر ژانت اسمیت برای اطمینان از رعایت فاصله فیزیکی مناسب پیشنهاد ملاقات با نمایندگان گروه را در تالار شهر داشتند.

در ادامه آمده است: “تظاهرکنندگان پیشنهاد دیدار را رد کردند و نشان دادند که” همه آنها یا هیچ یک از آنها “سناریویی است که ممکن نیست زیرا این امر موجب نقض دستورات بهداشت عمومی می شود.”

تقریباً 20 نفر از تظاهرکنندگان که خواستار استرداد پول بودند ، توسط پلیس از تالار شهر همیلتون خارج شدند. (Dan Taekema / CBC)

کول گفت هیچ کس نماینده این گروه نیست و تظاهرکنندگان خواستار یک جلسه عمومی هستند تا مقامات شهر پاسخگو باشند.

وی گفت: “هیچ چیز فرد آیزنبرگر یا شورای شهر نمی توانند با افراد خصوصی مذاكره كنند.” “اگر آنها بخواهند سیاست گذاری کنند ، این سیاست عمومی خواهد بود و همه مردم شهر را تحت تأثیر قرار خواهد داد. این دلیل عدم توافق برای یک جلسه خصوصی است.”

در بیرون از تالار شهر ، طرفداران با سر دادن شعارها و فریادهای “شرم” افسران مستقر در پشت درب ساختمان را شلیک کردند.

در آزادسازی این شهر سرمایه گذاری هایی که این شهر در سال های اخیر نسبت به مسکن ارزان قیمت انجام داده است ، بیان شد و گفت: در حال حاضر برای هر فرد بی خانمانی که به مکانی برای اقامت احتیاج داشته باشد جا دارد و در صورت نیاز به فضاهای بیشتر ، مکان دیگری ایجاد می شود.

پلیس با تظاهرات از تالار شهر بیرون می رود. (Dan Taekema / CBC)

به نقل از آیزنبرگر: “طی شش سال گذشته بیش از 716 میلیون دلار بودجه برای كاهش تأثیر فقر در همیلتون از طریق سرمایه گذاری در مسكن مطمئن و مقرون به صرفه دریافت ، تخصیص داده و سرمایه گذاری كرده ایم.”

“در حالی که هیچ سوالی وجود ندارد که ما همچنان به حمایت مالی اضافی از شرکای استانی و فدرال برای ادامه رسیدگی به فشارهای مسکن ارزان قیمت خود نیاز داریم ، ما نگرانی هایی را برای جمعیت بی خانمان خود داریم و کار خود را برای تأمین مسکن با کیفیت و پایدار به نیازمندان ادامه خواهیم داد. بیشترین

تظاهرکنندگان پلیس بازپرداخت در ابتدا چادرهایی را در خارج از ساختمان شهرداری برپا کردند و بیش از یک هفته در محوطه زندان اردو زدند.

پس از یک هفته اعتراض تظاهرکنندگان در محوطه پیشگامان ، مأمورین آیین نامه همیلتون شروع به توزیع اعلامیه های تخلف و از بین بردن چادرهای برپا شده در مقابل تالار شهر همیلتون کردند. (Dan Taekema / CBC)

آنها خواستار کاهش 50 درصدی بودجه پلیس همیلتون هستند که در عوض نیمی از آن در مسکن رایگان سرمایه گذاری می شود.

آنها همچنین خواهان انکار افزایش بودجه پلیس و مبلغی هستند که پلیس برای مسکن استفاده می کند.

افسران آیین نامه دوشنبه چادرها را پاره کردند ، اما معترضان روز بعد بازگشتند ، این بار بدون چادر و به نشستن خود در مقابل درهای تالار شهر ادامه داده اند.

دو روز پیش ، گروهی تابوت با کیت های نالوکسان را روی تخت گل های بیرون از خانه آیزنبرگر قرار دادند ، اقدامی که وی “غیر قابل قبول” توصیف کرد. پلیس در حال تحقیق است.

سارا جاما ، یکی از سازمان دهندگان اعتراض ، آخرین کسی بود که چهارشنبه شب بدرقه شد.

او گفت: “این هنوز تمام نشده است.” “ما فقط می خواهیم برگردیم تا زمانی که شهردار و شهر مسکن را جدی بگیرند.”

تظاهرکنندگان در خارج از تالار شهر با سر دادن شعارها و فریاد “شرم” بر افسران پلیس. (Dan Taekema / CBC)