تحویل برای دیوالی: انتخاب های سورش برای صرف غذای خوب و ژلاتو در خانه

دیوالی جشن آغازهای جدید ، پیروزی نور و خوبی بر تاریکی و بد است. من فکر می کنم همه ما می توانیم احساس کنیم که اکنون واقعاً جهانی است.

صبح مترو6:56Suresh Doss: پیدا کردن قیمت مناسب دیوالی

Curryishh یک سرویس بسته غذایی در اینستاگرام است که غذاهای سنتی هندی را با پیچ و تاب مناسب برای سفارشات آخر هفته دیوالی ارائه می دهد. به پیشنهادات Ksira Gelato نگاهی بیندازید تا وعده غذایی خود را با دسر کامل کنید. 6:56

هنگامی که قبل از همه گیری تورهای غذا را می گشتم ، آن یکی که دور دیوالی می گشتم همیشه محبوب ترین بود. من می توانستم مردم را به حومه شهر برسانم و به آنها نشان دهم که چگونه جوامع مختلف در رستوران های برامپتون ، اسکاربورو و آژاکس جشن می گیرند.

چی [the restaurants] اگر آنها اتاق های غذاخوری خود را خالی کنند و این هرم های واقعاً بزرگ میتایی – این دسته بزرگ از شیرینی های هندی – را بسازند. ده ها نسخه با رنگ روشن با آجیل و شیر تغلیظ شده و شکر ساخته شده است. بنابراین می توانید این خانواده ها ، ده ها خانواده را بیابید که در صف کشیده و جعبه های میتای و غذا را بردارند. و آنها به پارکینگ می رفتند و جشن می گرفتند – تقریباً مثل دم درب. اما اکنون با COVID ، هیچ فروشگاه مواد غذایی و هیچ تجمعی وجود ندارد.

بنابراین من می خواستم به نوعی از روشهایی که می توانید دیوالی را به خانه بیاورید به اشتراک بگذارم.

کاری ، توسط سرآشپز Miheer Shete

این یک سرویس تحویل مجازی است. ما می توانیم یک نمایش کامل را در مورد اینکه چگونه آشپزها و آشپزها امسال چیزهای جدیدی را امتحان کرده اند و در صنعت رستوران با COVID نوآوری کرده اند صحبت کنیم. یکی از مواردی که بیشتر از همه متوجه آن شده ام این است که آشپزها برای راه اندازی مشاغل غذایی جدید به سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک می روند و این یک مثال عالی است.

شغل عادی شته در رستوران جامپ در منطقه مالی است ، اما در طی بیماری همه گیر COVID-19 او را به پخت و پز در آنجا می برد و به مشتریانی می رساند که از طریق اینستاگرام پیدا می کند. (پرونده سورش)

این مکان Curryish نام دارد و سرآشپز اداره کننده آن Miheer Shete است.

او هر هفته بصورت آنلاین ، معمولاً چهار یا پنج دوره ، یک منوی جدید نشان می دهد. شما آن را سفارش می دهید و سپس او آن را در آخر هفته به شما تحویل می دهد.

اسماعیل آلفا: او قبلاً چه کار می کرد؟

بنابراین میهیر هنوز هم آشپز آشپزی در رستوران جامپ است که این رستوران نمادین در منطقه مالی است. او در بمبئی متولد شد ، هنگامی که 18 ساله بود به عنوان یک آشپز کلاسیک در آنجا آموزش دید ، در سراسر جهان در رستوران های ستاره دار میشلن در لندن و ممفیس کار کرد ، سرانجام در سال 2009 وارد کانادا شد ، درست زمانی که ما داشتیم از این غذاخوری های تورنتو عبور می کردیم رنسانس

و او می گوید که بلافاصله در این کشور احساس خوش آمد گویی کرده است. چیزی وجود دارد که وی گفت که واقعاً مرا مورد آزار قرار داده است: “قبل از آمدن به کانادا ، من در آشپزخانه هایی که در آنها کار می کردم ، چه در آمریکا و چه در انگلیس ، تبعیض نژادی و نژادپرستی زیادی احساس می کردم ، اما در اینجا احساس کردم آغوشی ندارم” می دانم وجود داشته است. “

اوه ، که می دانید ، این باعث می شود من به عنوان یک کانادایی قد بلندتر بنشینم. بنابراین با آن پیش زمینه و نامی مانند کاری کاریش ، او چه چیزی را به غذا می آورد؟

بنابراین این هفته ، او یک منوی دیوالی دارد. در این فهرست غذاهای آشنایی مانند آلو چات وجود دارد که نوعاً این غذای خیابانی هندی است که در آن تکه های سیب زمینی با ادویه جات ترشی جات سرخ می شوند و با چتنی سرو می شوند و معمولاً در یک ظرف کوچک سرو می شود.

سورش دوس می گوید ظرف های شته دارای نشاط هستند و به طور معمول هنگام تحویل غذا از بین می روند. (پرونده سورش)

او به نوعی یک نسخه آبکاری شده از آن را ایجاد کرده است ، جایی که این سیب زمینی های ادویه ای کامل را که با یک دانه چغندر ماست و ماست و این فلفل های ترشی پرتاب می شوند ، تهیه کرده است.

اینجا به نظر می رسد ترکیبی خوب از ترش و شیرین است.

بله ، بسیار پر جنب و جوش است. تمام پخت و پزهای او طراوت و شادابی در آن دارد که معمولاً با غذاهای رستوران یا غذا خوردن به آن نمی رسید.

یک اردک در منو وجود دارد ، که به نوعی به صورت آهسته و غلیظ پخته می شود و سپس با این کاری فوی گراس کاملاً غنی سرو می شود. در فهرست غذای گربه ماهی نیز وجود دارد که در این ماسالای انبه به نام آچاری مارینا شده است. فقط فوق العاده

غذا چاشنی و بسته بندی شده است و او دستورالعمل هایی را در مورد چگونگی به پایان رساندن ظروف در خانه و بشقاب گذاری در خانه ارائه می دهد. بسیار ساده و تعاملی است ، بنابراین راهی عالی برای درگیر کردن خانواده نزدیک یا همسرتان است.

دستورالعمل ها ساده هستند ، می دانید. شما اجاق را به یک تایمر مشخص برای همه ظروف روشن می کنید ، اردک را داخل آن می گذارید ، اردک را وقتی سرو می کنید با ریختن کاری روی آن اردک را تمام می کنید.

از کجا مردم می توانند در مورد غذا اطلاعات بیشتری کسب کنند؟

او هر دوشنبه منوی جدیدی را اعلام می کند و سپس شما آن را تا جمعه سفارش می دهید و او آن را آخر هفته تحویل می دهد. (وب سایت در قسمت پیوندهای خارجی این داستان پیوند داده شده است ، یا می توانید آن را در Instagramcurryishh پیدا کنید.)

برای یک پایان شیرین ، چرا برخی از ژلاتوهای جنوب آسیا نیست؟

دسر چیست؟ چرا واتالاپام ژلاتو ، پائین ، یا پفک لیمو ، چپ یا گل رز نیست. (پرونده سورش)

خوب ، بنابراین بیایید به ایده دسرها در اینجا نیز برگردیم ، زیرا من این موضوع را قطع کردم.

بدون ارائه این توصیه نمی توانم از سیستم خارج شوم. این یک وسواس من شده است. یک سرآشپز بسیار با استعداد تامیل سری لانکا وجود دارد به نام Roshan Kanagarajah.

در اوایل سال جاری ، او یک مارک ژلاتو به نام Kṣīra راه اندازی کرد و بستنی و ژلاتو به سبک هندی را با استفاده از انواع دسرهای کلاسیک بسیار معروف آسیای جنوبی ، مانند گلدان شربت ژلاتو یا واتالاپام ژلاتو تهیه می کند.

این را در هیچ رستوران پیدا نمی کنید. او همچنین از اینستاگرام استفاده می کند. شما در اصل به سراغ دسته او می روید کهksiragelato است و سپس آن را سفارش می دهید و آخر هفته آن را تحویل می گیرید.

این مصاحبه به دلیل طول و وضوح ویرایش شده است.

برای انتخاب بیشتر سورش ، نقشه زیر را بررسی کنید.