بیمارستان گرند ریور 10 لیست برتر را به خود اختصاص داده است زیرا اورژانس بیشتر از آنچه که برای آن طراحی شده است، بیماران بیمارتر را اداره می کند.

به گفته Ontario Health، بیمارستان گرند ریور به 10 بخش برتر اورژانس استان صعود کرده است، و این کار را در حالی انجام داد که بیماران بیشتری را نسبت به بیمارانی که نسبت به قبل از همه‌گیری مریض‌تر طراحی شده بودند، اداره می‌کرد.

ران گاگنون، رئیس و مدیرعامل این بیمارستان به سی‌بی‌سی نیوز گفت که بخش اورژانس بیمارستان برای رسیدگی به حدود 170 ویزیت در روز ساخته شده است.

گاگنون گفت: «میانگین ما در سه ماه گذشته 219 با روز اوج بیش از 290 بوده است. “در طول دو سال گذشته، ما شاهد رشد 30 درصدی در بازدیدهای کلی خود از اورژانس بوده ایم.

“و مردم بیمارتر هستند. ما شاهد پذیرش افراد بیشتری هستیم.”

لیست رتبه بندی داخلی است و مربوط به ژانویه، فوریه و مارس است. این یک ابزار گزارش عملکرد سیستم سلامت و معیاری برای برنامه پرداخت برای نتایج است. این بر اساس شش معیار است که شامل مدت اقامت برای شرایط جزئی یا پیچیده است. چه مدت طول کشید تا یک بیمار به پزشک مراجعه کند. و چه مدت کسی در بیمارستان بستری بود.

سه سال پیش، بیمارستان گرند ریور خود را نزدیک به انتهای لیست یافت. سخنگوی بیمارستان گفت که این مدت در دهه 40 و 60 سپری شده است – از 74 سال.

فضاهای جدید، مشارکت های مستحکم

گانیون به کارکنان خلاق بیمارستان خود و مشارکت های خارجی برای این چرخش اعتبار می دهد.

به عنوان مثال، او گفت، کارکنان اتاق اورژانس به جریان بیماران در طول یک روز نگاه کردند و شیفت‌های پزشک و پرستار را تغییر دادند تا با زمانی که مردم اغلب به بخش مراجعه می‌کردند مطابقت داشته باشند. او گفت که آنها همچنین به نحوه استفاده بهتر از فضایی که در اختیار داشتند نگاه کردند.

گانیون گفت: “ما هر روز به فضاهایی نگاه کردیم که واقعاً بعد از ساعت 4 یا 5 بیکار می نشینند. و شروع کردیم به استفاده از آن فضا برای افرادی که با تریاژ با دقت کمتر مراجعه می کنند.” “این شبیه بازدیدهایی است که در غیر این صورت می تواند در بخش مراقبت های فوری ما باشد – اما آنها در بخش اورژانس هستند – و تیم راهی برای استفاده از آن فضا ایجاد کرد.”

در مورد مشارکت های خارجی، گانیون به توافق نامه پزشکی هسته ای با بیمارستان عمومی سنت مری به عنوان یک نمونه اشاره کرد. سنت مری مدت‌هاست که بخش پیشرفته‌تری داشته است، اما بیش از دو سال پیش، بخش پزشکی هسته‌ای ماهواره‌ای گرند ریور تعطیل شد، زیرا فضا برای دستگاه MRI جدید در گرند ریور ساخته شد.

“[The satellite department] دکتر ریک دوبو، مدیر پزشکی برنامه پزشکی هسته‌ای منطقه‌ای، می‌گوید: «تاثیر این است که ما دیگر سایت گرند ریور را نداریم، بنابراین بیماران به بیمارستان سنت پترولیوم می‌آیند. سایت مریم برای روش های آنها.

“اگر مجبور شوید شما را به بیمارستان همسایه بیاورید ناراحت کننده است، اما ما به خوبی از عهده آن برآمده ایم و تا عصرها کار کرده ایم و به این خواسته ها رسیدگی کرده ایم… و در رسیدگی به آنها کاملاً موفق بوده ایم. ،” او گفت.

گانیون با اشاره به تاخیرهای زنجیره تامین و چالش های نیروی کار گفت ساخت و ساز کندتر از آنچه او می خواست انجام شده است. او گفت که انتظار دارد تصویربرداری هسته ای و دستگاه جدید MRI را در طول سال راه اندازی و راه اندازی کند.