بیمارستان‌های منطقه واترلو و منطقه واترلو دستور حذف ماسک را می‌دهند

چهره‌های جدید در فضاهای عمومی در بیمارستان‌های منطقه و منطقه واترلو دیده می‌شوند، زیرا دستورات ماسک در حال حذف تدریجی است و محدودیت‌هایی که از زمان شروع همه‌گیری COVID-19 اعمال شده‌اند، پایان می‌یابد.

در حالی که سیاست‌های عدم نقاب بیمارستان‌ها مشابه است، هرکدام با سرعت خاص خود آن‌ها را به مرحله اجرا در می‌آورند و آن‌ها را برای بسیاری از مناطق عمومی حذف می‌کنند، اما آنها را در مناطق بالینی بیمارستان‌ها مانند ایستگاه‌های پرستاری و اتاق‌های بیماران حفظ می‌کنند.

بیمارستان یادبود کمبریج (CMH) جدیدترین بیمارستانی است که قوانین پوشش خود را به دنبال بیمارستان هایی مانند Guelph General و Grand River که یک هفته پیش سیاست خود را تغییر داد، حذف کرد.

استفان بکهوف سخنگوی CMH است. او می گوید که بیمارستان از روز دوشنبه رویکرد مرحله به مرحله برای پایان دادن به پوشش جهانی را آغاز خواهد کرد.

بکهوف گفت: ماسک برای همه کارکنان، پزشکان و ماماهایی که به طور مستقیم از بیمار مراقبت می کنند اجباری خواهد بود.

“برخی زمینه های بالینی وجود دارد، [for example] مراقبت از سرطان و بیماران مبتلا به بیماری‌های تنفسی علامت‌دار، که در آن‌ها نیاز به ماسک زدن است. در مناطق عمومی بیمارستان ماسک برای کارکنان، بیماران و بازدیدکنندگان اختیاری خواهد بود.»

بکهوف می‌گوید این استان به بیمارستان‌ها این امکان را می‌دهد که محدودیت‌های مربوط به همه‌گیری را با سرعت خودشان حذف کنند.

زمانی برای ماسک کردن وجود دارد

در بیمارستان گرند ریور (GRH) ممکن است ماسک‌ها در مکان‌های عمومی از بین رفته باشند، اما نشانه‌هایی از همه‌گیری از جمله موانع پلکسی گلاس در پذیرش و یادآوری فاصله فیزیکی وجود خواهد داشت.

GRH می گوید که سیاست خود را پس از در نظر گرفتن کاهش فصل سرماخوردگی و آنفولانزا و افزایش واکسن های اجتماعی کنار گذاشته است. میشل مایر، مدیر ارتباطات یکپارچه بیمارستان می‌گوید که ممکن است در طول دوره‌ای که فعالیت ویروس تنفسی بالایی دارد، ماسک‌ها را دوباره معرفی کنند.

مایر گفت: «ما همچنین به روش‌های معمول پیشگیری از عفونت ادامه می‌دهیم – مانند ارزیابی بیماران برای تعیین خطر عفونت احتمالی (COVID-19 و سایر بیماری‌های عفونی)، و پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی مناسب.

“با این حال، همه به پوشیدن ماسک در مجموعه شیمی درمانی به عنوان یک اقدام حفاظتی بیشتر برای این بیماران ادامه می دهند، و اعضای تیم ما به پوشیدن ماسک در هنگام تعامل مستقیم با بیمار ادامه می دهند. ماسک ها برای همه کسانی که می خواهند به ماسک زدن ادامه دهند در دسترس است.”

بیمارستان عمومی گوئلف (GGH) فاز دوم طرح عدم پوشش خود را بر اساس میزان پیشرفت فاز اول اجرا خواهد کرد.

کارن سوک-پاتریک، معاون مردم و خدمات پشتیبانی در GGH، در بیانیه‌ای گفت که بر اساس نحوه پیش‌روی مرحله اول کاهش سیاست، بیمارستان پوشش‌دهی را در مناطق بالینی حذف خواهد کرد.

سوک پاتریک در بیانیه‌ای گفت: «موقعیت‌های منحصربه‌فردی وجود خواهد داشت که توسط یکی از اعضای تیم مراقبت ما تعیین می‌شود، که در آن ماسک لازم است.

“این شامل شرایطی است که بیمار در انزوا، تحت اقدامات احتیاطی اضافی، یا مراجعه به بخش اورژانس ما با یک بیماری تنفسی و در انتظار مراقبت است. در صورت نیاز به ماسک به شما اطلاع خواهیم داد.”

هر بیمارستان می گوید اگر فردی بخواهد به پوشیدن ماسک در مرکز مراقبت های بهداشتی خود ادامه دهد، از انتخاب فرد حمایت می شود.