بودجه پلیس اصلاح کوچکی می کند ، هیئت مدیره می گوید مداد را تیز کنید و دوباره امتحان کنید

هیئت خدمات پلیس منطقه ای واترلو به پلیس گفت که برگردد و نگاهی دوباره به کاهش بودجه 2021 خود در روز چهارشنبه بیندازد. آخرین نسخه بودجه عملیاتی پلیس 188.9 میلیون دلار درخواست کرده است – مبلغی از بودجه اولیه 189.2 میلیون دلار.

این 188.9 میلیون دلار افزایش تقریبی 4.8 درصدی نسبت به بودجه عملیاتی مصوب سال گذشته یعنی تقریبا 180 میلیون دلار را نشان می داد.

رئیس هیئت مدیره کارن ردمن گفت که او با افزایش کمتر 2.9 درصدی “راحت تر” خواهد بود.

“اگر تمرکز و مداد خود را تیزتر کنیم و شاید برگردیم و بحث کاملتری در مورد 2.9 داشته باشیم بسیار علاقه مند خواهم بود. [per cent] ردمن گفت.

سپس به پلیس راهنمایی شد تا با دقت بیشتری در مورد چگونگی تأثیر 2.9 درصدی بر عملیات تأثیر بگذارد و همچنین افزایش 3.4 درصدی را می تواند معنی کند.

گزارشی که روز چهارشنبه قبل از هیئت مدیره منتشر شد ، نشان داد که افزایش بودجه حدود 2.9 درصدی در سال آینده می تواند به معنای کاهش کارکنان تا هشت موقعیت تمام وقت باشد.

رئیس برایان لارکین گفت که امیدوار است به هر قیمتی از این کار جلوگیری کند. وی گفت که این منطقه در حال رشد است و اکنون به افسران بیشتری احتیاج دارد ، نه تعداد کمتری.

وی گفت: “من نمی توانم از هیچ قهقرایی در کارمندان حمایت کنم.”

ReallocateWR می خواهد در جامعه سرمایه گذاری کنید

در همین حال ، برخی از افراد جامعه می گویند که بودجه پلیس باید کاهش یابد و بخشی از این بودجه باید به سایر خدمات جامعه اختصاص یابد.

سام نبی ، به نمایندگی از ReallocateWR ، در جلسه هیئت مدیره سخنرانی کرد و گفت که به نظر نمی رسد که افزایش بودجه پلیس درست باشد ، با توجه به اینکه سایر ارائه دهندگان خدمات اکنون برای تأمین هزینه های زندگی خود جمع آوری کمک می کنند.

وی گفت: “ما خواستار این هستیم كه منطقه و این هیئت خدمات پلیس طبق درخواست جامعه برای تخصیص مجدد و سرمایه گذاری مجدد در خدمات اجتماعی و بهداشتی جامعه عمل كنند.” “این یک انتقال است که فوراً مورد نیاز است.”

“ما می خواهیم شاهد گسترش مراکز بهداشت جامعه ، دسترسی بیشتر به حمل و نقل ، الگوی ایمنی جامعه برای سلامت روان و کاهش آسیب ها باشیم. مسکن حمایتی. و بسیاری از برنامه های دیگر.”

لاركین اظهار داشت كه او از ارائه این گروه قدردانی می كند و می گوید بسیاری از اهداف این گروه در زمینه پرداختن به عوامل اجتماعی سلامت است.

وی گفت: “من فکر می کنم جایی که اساساً اختلاف نظر داریم نحوه رسیدن به آنجاست.”

هیئت مدیره 16 دسامبر مجدداً تشکیل جلسه خواهد داد. انتظار می رود پلیس در همان روز به کمیته مالی منطقه ارائه شود.