به دنبال جمع شدن در اطراف یک گودال آتش این آخر هفته هستید؟ مقامات هشدار می دهند که به شهرستان هالیبرتون نروید

کلبه‌ها و کمپینگ‌هایی که امیدوارند آخر هفته طولانی ماه می را در اطراف آتش‌سوزی کمپ بگذرانند، باید از شهرستان هالیبرتون دوری کنند، که همه آتش‌سوزی‌ها را حداقل تا هفته آینده ممنوع کرده است.

روز چهارشنبه، هر چهار رئیس آتش نشانی شهرستان ممنوعیت کامل آتش سوزی را اعمال کردند که مایک فرنچ، رئیس آتش نشانی Algonquin Highlands می گوید بخشی از تلاش برای محافظت از منابع محلی و محیط زیست است. این ممنوعیت حداقل تا چهارشنبه اعمال خواهد شد.

این یک تصمیم واقعا سخت بود و به همین دلیل تا آخرین لحظه منتظر ماندیم، اما مجبور شدیم این کار را برای حفاظت از نیروی خود و جامعه خود انجام دهیم.”

فرنچ می‌گوید از آخر هفته گذشته تا دوشنبه، آتش‌نشانان محلی به حداقل 15 تماس آتش‌نشانی پاسخ دادند – خیلی بیشتر از آنچه که او می‌گوید معمول است.

جریمه صدها دلاری

یک آتش سوزی خاص در روز دوشنبه بیش از هفت ساعت طول کشید و ده ها آتش نشان مهار کردند – چیزی که توانایی آنها را برای پاسخ به تماس های دیگر به شدت محدود کرد. خوشبختانه هیچ مصدومی گزارش نشده است.

فرنچ گفت: «این امر بر جامعه ما مالیات وارد می کند، زیرا اگر در آن دوره زمانی تماس آتش سوزی پزشکی دیگری در هر نقطه ای از شهرستان می آمد، ادارات آتش نشانی در موقعیتی نبودند که به هیچ چیز پاسخ دهند.»

این ممنوعیت که شامل شهرداری Dysart و همکاران، Township of Minden Hills، Township of Algonquin Highlands و Township of Highlands East است، به این معنی است که همه آتش‌سوزی‌های روباز، آتش‌بازی‌ها، آتش بازی و روشن کردن کباب‌های زغالی ممنوع است.

در حالی که این خبر ممکن است برای بازدیدکنندگانی که به دنبال گذراندن آخر هفته در طبیعت هستند ناامید کننده باشد، فرانسوی می گوید مهم است که به این هشدار توجه کنند.

او می‌گوید، کسانی که علی‌رغم این ممنوعیت آتش روشن می‌کنند، می‌توانند برای هر وسیله نقلیه‌ای که برای پاسخ به یک تماس آتش‌سوزی عمدی ارسال می‌شود، صدها دلار دریافت کنند.

مقامات امیدوارند که کلبه‌ها به هشدارها توجه کنند

تمام حدود 200 آتش نشان در شهرستان داوطلب هستند. فرنچ می گوید در حال حاضر، چندین نفر از آنها برای کمک به مهار آتش سوزی جنگلی آلبرتا مستقر شده اند. با توجه به حجم تماس ها و تعداد افرادی که برای پاسخگویی به آنها در دسترس هستند، او می گوید چاره ای جز اعمال ممنوعیت وجود ندارد.

فرنچ می‌گوید در یک مقطع، وزارت منابع طبیعی و جنگل‌داری برای کمک آمد.

فرنچ می‌گوید ممنوعیت آتش‌سوزی معمولاً تنها یک بار در سال در اواخر تابستان اعمال می‌شود تا از منطقه در شرایط آتش‌سوزی شدید محافظت شود.

او می‌گوید، اما به دلیل شرایط خشک، گرمای زیاد و کمبود باران در دو هفته گذشته، روسای مجبور به اقدام شدند.

Minden Hills Coun. پم سین این هفته برای خودش یک ترس آتش سوزی داشت.

آتش نشانان را می توان روی یک عرشه در کنار دریاچه دید.
آتش نشانان روز دوشنبه برای مقابله با آتش سوزی در نزدیکی دریاچه سیاه در Minden Hills فراخوانده شدند. آتش سوزی بخش هایی از کلبه عضو شورای شهر پم سین را سوزاند. (ارسال شده توسط Pam Sayne)

سین می‌گوید که اگر از طریق دوربین‌های امنیتی‌اش دود را در ملک خود مشاهده نمی‌کرد، کلبه‌اش و چندین خانه دیگر در آن نزدیکی ممکن بود دوشنبه می‌سوختند.

Sayne گفت: “آنها بسیار خوش شانس بودند که نزدیک زمین ماندند.”

سین می‌گوید در این زمان از سال، شهرستان با کلبه‌های فصلی و بازدیدکنندگان شروع به افزایش می‌کند. به عنوان یک مقصد کشور کلبه، آنها می دانند که انتظار هجوم مردم را دارند و سعی می کنند از طریق علائم و رسانه های اجتماعی آگاهی خود را در مورد ایمنی آتش نشانی افزایش دهند.

او گفت: “بسیاری از مردم نمی دانند آتش در مناطق روستایی چگونه کار می کند. می تواند کاملاً ترسناک باشد، بنابراین خوب است که فقط به آن توجه کنید.” “قوانین به دلایلی وجود دارند.”