بهداشت عمومی Wellington-Dufferin-Guelph می گوید ، به خانه شخص دیگری وارد نشوید

به گفته مقامات بهداشت در ولینگتون-دوفرین-گلف ، به خانه شخصی که مال خود شما نیست بروید – و کسی را برای ملاقات اجتماعی دعوت نکنید.

دکتر نیکولا مرسر ، مسئول بهداشت جامعه ، در نامه ای عمومی به تاریخ سه شنبه ، گفت: “مهمانی های تولد ، خوابهای شبانه ، روزهای بازی ، تاریخ های قهوه ، شب های بازی و مهمانی های شام ویروس را گسترش می دهند.”

“دوستان ، دوستان و خانواده فرزندان شما که با آنها زندگی نمی کنید می توانند ویروس را وارد خانه شما کنند.”

مرسر گفت که موارد COVID-19 در حال افزایش است و آمارها نشان می دهد افرادی که در بیمارستان بستری می شوند اکنون از نظر سنی کمتر از افراد پذیرفته شده در بهار هستند.

مرسر گفت ، مردم COVID-19 را از دوستان و خانواده خود در خانه می گیرند و سپس آن را وارد مدارس ، محل کار ، خانه های مراقبت طولانی مدت و بیمارستان ها می کنند.

وی در این نامه گفت: “واقعیت این بیماری پس از آن در تعطیلی کلاس ها ، از دست دادن درآمد برای بسیاری و متأسفانه مرگ برای برخی دیده می شود.”

انتاریو روز سه شنبه 1،249 مورد دیگر از بیماری COVID-19 و 12 مورد مرگ دیگر را گزارش کرد.

برای ویزیت های فوری چه کاری باید انجام شود

اگر یک دوست یا یکی از اعضای خانواده کاملاً مجبور باشد وارد خانه شما شود ، مرسر گفت همه باید ماسک بزنند ، تا آنجا که ممکن است از هم دور باشند ، دستان خود را بشویند و در صورت بروز علائم آزمایش شوند.

به همین ترتیب ، اگر یک فرد تعمیر و نگهداری یا تعمیرات مجبور به ورود به خانه شما شود ، وی گفت که ماسک بزن و شش فوت فاصله داشته باشد. وی گفت ، در حالت ایده آل ، در این شرایط همه باید در اتاق های جداگانه بمانند.

مرسر گفت: “شما هنوز هم می توانید به محل کار یا مدرسه بروید ، داوطلب شوید ، مواد غذایی و کالاهای ضروری تهیه کنید ، حیوانات خانگی خود را پیاده روی کرده و با یک دوست در بیرون باشید.”

مرسر گفت که این برای همیشه دوام نخواهد داشت و اشاره کرد که اطلاعات عمومی در مورد پیشرفت واکسن وجود دارد ، اما در حال حاضر بسیار مهم است که مردم در خانه های یکدیگر معاشرت نکنند تا از جلوگیری از گسترش COVID-19 جلوگیری کند.