بلو جیز در شرایط خوبی در بخش سخت پس از پایان فصل اول فصل

درصد برد 0.600 برای مقام اول در دو بخش از شش بخش لیگ برتر بیسبال خوب است. حتی به رتبه اول در لیگ قدرتمند آمریکای شرقی هم نزدیک نیست.

تورنتو بلو جیز در بازی روز دوشنبه مقابل نیویورک یانکیز رکورد 24 بر 16 را به دست آورد، اما نسبت به مقام اول به زیرزمین بخش نزدیکتر بود.

جان اشنایدر، مدیر Blue Jays گفت: “ما در موقعیت خوبی هستیم، اما واقعاً به طور مداوم روی همه سیلندرها شلیک نکرده ایم.”

تورنتو کمپین را با یک سفر جاده ای 6-4 آغاز کرد اما تیم در هفته های اخیر سرد و گرم کار کرده است. یک برد 6 بازی پیاپی در اواخر آوریل با یک شکست پنج بازی دنبال شد.

چهار سری آخر تورنتو جارو بوده است. بلو جیز چهار شکست متوالی در بوستون، سه برد در پیتسبورگ، باخت یک مینی سریال دو بازی در فیلادلفیا را باخت و سپس به خانه بازگشت تا سه برد مقابل آتلانتا به دست آورد.

راس اتکینز، مدیر کل بلو جیز، گفت: “من نسبت به موقعیتی که در آن قرار داریم، با توجه به تعداد بازی هایی که تا به امروز در جاده ها انجام داده ایم، احساس بسیار خوبی دارم.” واقعاً احساس می‌کنم هنوز در عملکرد کلی تیم ما چیزهای مثبتی وجود دارد، اما [we] یک دوره دشوار را تا کنون به خوبی پشت سر گذاشته اند.

من احساس می‌کنم که در موقعیت قدرتمندی هستیم.»

رکورد خانگی قوی

تورنتو با رکورد 12-3 خانگی در بازی اول سری چهار بازی مقابل یانکیز میهمان قرار گرفت. Blue Jays دارای 12-13 عابر پیاده دورتر از Rogers Centre است.

اگر فصل دوشنبه به پایان می رسید، آبی جییز دومین موقعیت وایلد کارت در لیگ آمریکا را داشت.

“من فکر می کنم [we] اشنایدر در یک رسانه قبل از بازی گفت: “مانند جایی که ما هستیم و هنوز جای پیشرفت زیادی وجود دارد.”

من فکر می کنم که عملکردهای فردی خوب است و برخی از بچه ها به صورت انفرادی کمی بهتر از الان خواهند بود.”

تماشا کنید l Kiermaier از Blue Jays، دستکش‌های ضربه‌زنی بچه‌اش را پس از زدن تریپل دو ران پرت می‌کند:

#لحظه یک حرکت محبت آمیز یک طرفدار جوان بلو جیز را در کمال ناباوری ترک می کند

یکی از طرفداران جوان تورنتو بلو جیز در کمال ناباوری زمانی که کوین کیرمایر بازیکن بیرونی پس از زدن یک تریپل دو ران دستکش های خود را به سمت او پرت کرد.

مت چپمن یکی از بازیگران برجسته اولیه تیم بود، اگرچه او اخیراً سرد شده است. نفر سوم پس از زدن 0.384 با پنج هومر و 21 RBI، بازیکن ماه لیگ آمریکا در ماه آوریل بود.

بو بیشت و ولادیمیر گوئررو جونیور نیز مجریان این فیلم بوده‌اند در حالی که ویت مریفیلد، کوین کیرمایر و یوسی کیکوچی نیز شروع‌های قدرتمندی داشته‌اند.

جورج اسپرینگر، الخاندرو کرک، الک مانوآ و دنی یانسن در مراحل اولیه عملکرد ضعیفی داشتند. به نظر می رسد داولتن وارشو و براندون تسمه پس از یک سه ماهه ابتدایی نابرابر در کمپین در حال افزایش هستند.

اتکینز گفت: “من فکر می کنم برخی از جنبه های فردی در فهرست ما وجود دارد که فکر می کنم اصلاح شود.” ما قبلاً برخی از آن‌ها را با براندون بلت و داولتن وارشو دیده‌ایم.

برنامه جدید مزایا و معایبی برای تورنتو دارد

یک برنامه متعادل در این فصل حول محور لیگ برتر بیسبال اجرا شد. هر تیم حداقل یک بار با 29 باشگاه دیگر بازی خواهد کرد.

خبر خوب برای Blue Jays این است که آنها 24 بازی کمتر مقابل حریفان AL East دارند. خبر بد این است که بقیه تیم‌های شرق نیز بیشتر با باشگاه‌هایی از دسته‌های ضعیف‌تر بازی می‌کنند.

با ورود به بازی های روز دوشنبه، تامپا بای (31-11) و بالتیمور (26-14) در شرق و رده بندی کلی 1-2 شدند.

تورنتو (24-16) دو بازی بیشتر از نیویورک (23-19) و 2 1/2 بازی بیشتر از بوستون (22-19) بود. رد ساکس آخرین در شرق است، اما رکورد آنها برای مقام دوم در چهار بخش از پنج بخش دیگر خوب است.

اتکینز گفت: “این یک تقسیم بندی قوی است، همیشه بوده است.” “جنبه تعادل آن فقط آن را منحصر به فرد یا متفاوت از گذشته می کند. اما من فکر می کنم در دراز مدت راه هایی برای بهره مندی از آن وجود دارد، البته با برخی چالش ها.”

میزبانی یک هفته‌ای تورنتو با یک سری سه بازی مقابل اوریولز به پایان خواهد رسید. سومین حریف شرقی متوالی وقتی آبی جی ها هفته آینده برای یک ست چهار بازی از خلیج تامپا بازدید می کنند، به میدان می آیند.