برنده OT Rielly به سری Maple Leafs نسبت به لایتنینگ برتری می دهد

مورگان ریلی به عنوان باسابقه‌ترین عضو گروه Maple Leafs لحظات سخت زیادی را تجربه کرده است.

این مدافع کهنه کار – و هم تیمی هایش در تورنتو – مبارزات زیادی از خود نشان دادند و در شبی که تا حد زیادی در رده دوم قرار گرفتند، به اندازه کافی موفق شدند.

ریلی در ساعت 19:15 وقت اضافه گلزنی کرد و ایلیا سامسونوف 36 سیو انجام داد تا تورنتو در اواخر وقت سوم شنبه از گل خورده برگشت تامپا بای لایتنینگ را 4-3 شکست دهد و در مرحله حذفی دور اول خود 2-1 پیش بیفتد. سلسله.

ریلی که در درفت NHL در سال 2012 توسط Leafs نفر پنجم شد، یک شوت از تخته های کناری شلیک کرد که بعد از اینکه رایان اوریلی در منطقه تهاجمی، آندری واسیلوسکی، دروازه‌بان لایتنینگ، آندری واسیلوسکی، از کنار گوش راست عبور کرد.

جان تاوارس، کاپیتان لیفز در مورد ریلی گفت: «یک رهبر برای ما». “هر روز رقابت می کند. مهم نیست که اوضاع چگونه پیش می رود، هیچ تغییری در رویکرد، شخصیت و خلق و خوی او وجود ندارد.

چه با خودش و چه با تیم، او همچنان متواضع، سخت کوش، بسیار محرک است و همه چیز را به او می دهد.»

تماشا | Rielly Maple Leafs را روی Lightning در OT بلند می کند:

مورگان ریلی نقش قهرمان را بازی می‌کند که Maple Leafs در وقت اضافه، بولت‌ها را شکست داد

مورگان ریلی با 45 ثانیه باقی مانده به وقت اضافه اول گل زد، زیرا تورنتو میپل لیفز با نتیجه 4-3 تیم تامپا بی لایتنینگ را شکست داد تا در سری دور اول مرحله حذفی خود 2-1 پیش بیفتد.

اوریلی، با گلی که در اواخر وقت قانونی به ثمر رساند و او را مجبور کرد با دو پاس گل همراه شود، آستون متیوز و نوئل آچیاری در قانون برای تورنتو گلزنی کردند. میچ مارنر دو پاس گل داد.

برگها که از سال 2004 نتوانسته اند در یک سری پس از فصل پیروز شوند و یک رشته ناامیدی اخیر در پلی آف را با هسته بااستعداد خود به رهبری ماتیوس، مارنر و تاوارس تجربه کرده اند، با عزمی راسخ در برابر یک قهرمانی آزمایش شده در نبرد، برتری خانگی خود را به دست آوردند. حریف کالیبر

شلدون کیف سرمربی لیفز گفت: “ما امشب اینجا خم شدیم، اما نشکستیم.” “The Tampa Bay Lightning یک بازی هاکی باورنکردنی انجام داد.”

براندون هیگل با یک گل و یک پاس گل، آنتونی سیرلی و دارین رادیش برای تامپا پاسخ دادند که 23 ایستگاه از واسیلوسکی دریافت کرد. ویکتور هدمن، مدافع لایتینگ پس از حضور در بازی 2 با مصدومیت نامشخصی به ترکیب بازگشت.

جان کوپر، سرمربی تیم تامپا، که تیمش در یک سری بازی‌ها در همان مرحله پلی‌آف بهار گذشته، تورنتو را شکست داد، گفت: واقعاً از بازی ما خوشم آمد. “دو تیم هاکی واقعا خوب وجود دارد.

ما فرصت های زیادی داشتیم.»

بازی 4 از بهترین های هفت مسابقه روز دوشنبه در آمالی آرنا برگزار می شود.

تیم‌ها برای باز کردن این سری، پیروزی‌های ضربه‌ای را مبادله کردند – لایتنینگ در بازی افتتاحیه 7-3 لیفز را شکست داد، قبل از اینکه تورنتو با پیروزی 7-2 در بازی 2 به همان اندازه پاسخ داد تا زمینه را برای یک ماجرای رقابتی سخت فراهم کند.

رادیش پس از 20 دقیقه ابتدایی روز شنبه با تساوی 2-2، اولین گل پلی آف دوران حرفه ای خود را در ساعت 13:34 دقیقه دوم به ثمر رساند. مدافع در نقطه‌ای پاس داد و تخته‌ها و دور تور سامسونوف را چرخاند – قبل از شلیک به طبقه بالا، با متیو کانیز و جیک مک کیب مبارزه کرد.

تامپا، که در اوایل دوره سامسونوف تحت محاصره، یخ را به شدت کج کرد، به نظر می‌رسید که در یک سکانس عجیب و غریب در یک بازی قدرتی دو تا بالا می‌رود، اما مقامات حکم می‌کنند که نت مایندر تورنتو قبلاً آن را منجمد کرده است. برایدن پوینت آن را به خانه رساند.

کوپر درباره این تماس گفت: من شوکه شدم.

نقطه ترس از مصدومیت دارد

پوینت که در بازی 7 سری سال گذشته مجروح شد، بعداً پس از شانه به شانه شدن با ریلی و برخورد به تخته ها، آنجا را ترک کرد.

مرد 51 گل تامپا سعی کرد بلند شود، اما قبل از رفتن به رختکن روی یخ مچاله شد، زیرا بازیکنان دو طرف دستکش ها را انداختند، از جمله دعوای پر هرج و مرج بین ماتیوس – اولین او در NHL – و کاپیتان لایتنینگ استیون استامکوس. نقطه در نهایت پس از دریافت درمان به عمل بازگشت.

ریلی گفت: “من فکر می کردم نمایشنامه تمیز است.” “[Point] به سختی وارد میدان می شود و من می فهمم که هم تیمی هایش از این موضوع ناامید شده اند.”

متیوز افزود: “همه چیز به سرعت اتفاق می افتد.” “تو باید فقط به خودت بپردازی.”

تورنتو که بازی 6 را در OT در همان ساختمان بهار گذشته از دست داد، پس از فروکش کردن گرد و غبار، دو دقیقه بازی قدرت داشت، اما نتوانست با ماتیوس، ریلی و اوریلی همه در جعبه از حریف استفاده کند.

کیف گفت که تیمش مستحق برتری 5 بر 3 از میان این جنجال ها بود.

او گفت: «نمونه کلاسیک تیمی کهنه کار و قهرمانی مانند تامپا بای که مسئولان را دستکاری می کند و از موقعیتی سوء استفاده می کند. “آنها می دانند که ما اساساً در حال انجام بازی قدرت هستیم… بنابراین برای همه آنها رایگان است که می توانند هر کاری که می خواهند انجام دهند.”

در همین حال، سامسونوف با یک سیو بزرگ روی نیک پل در اواسط دوره، تیمش را در آن نگه داشت.

کیف گفت: «در موضع خود ایستاد. بهترین هاکی خود را در زمانی که بسیار مهم بود انجام داد، جایی که ما نمی‌توانستیم گل بعدی را واگذار کنیم.»

متیوس، استامکوس، اوریلی و نیکیتا کوچروف از تامپا، همگی نزدیک به 9 دقیقه بازی را از دست دادند زیرا درگیری اصلی و طولانی مدت بدون سوت بود.

اوریلی تورنتو را حتی در حالی که دقیقاً یک دقیقه مانده به پایان بازی باقی مانده بود، برگرداند و سامسونوف روی نیمکت برای یک مهاجم اضافی با دومین مهاجم خود در این سری بازی‌ها را در موقعیت تنگ قرار داد تا پس از اینکه ویلیام نایلندر به سمت واسیلوسکی پرتاب کرد، او را مجبور کرد.

اوریلی، قهرمان جام استنلی در سال 2019 و برنده جایزه کان اسمیت به عنوان MVP پلی آف، گفت: “احساس فوق العاده ای است.”

بهترین بازی ما نبود، اما تا انتها به آن ادامه دادیم.»

سامسونوف چند توقف بزرگ در اوایل دوره اضافی انجام داد که عمدتاً ترافیک یک طرفه بود، از جمله یکی از تلاش‌های فردی بزرگ کوچروف قبل از اینکه رایلی برنده آن شود.

تاوارس در مورد دروازه بان خود گفت: “تمام شب فوق العاده بود.” “او ستون فقرات است.”

برگ‌ها در 3:24 اولین گل بازی را باز کردند، زمانی که آچیاری قبل از تامپا – که جام استنلی را در سال‌های 2020 و 2021 برد و فینال بهار گذشته را نیز به دست آورد- گلزنی کرد – بعداً زمانی که سیرلی از سامسونوف شلیک کرد، 1:26 پاسخ داد.

تورنتو در ساعت 11:10 زمانی که متیوز با یک نوک مارنر از Vasilevskiy گذشت، به عقب برگشت.

لیفز از یک بازی لایتنینگ پاور دیرهنگام جان سالم به در برد، اما هیگل آن را 2-2 کرد که در 30.1 ثانیه مانده به پایان دوره، توپ از خط زیر سامسونوف پرتاب شده بیرون آمد.

کیف گفت: «در سال‌های گذشته، ما بارها در این بازی شکست خورده‌ایم.

بچه‌ها با آن ماندند و مطمئن شدند که ما برنده می‌شویم.»