برادر می گوید زنی که در برمپتون به طور مرگبار با چاقو زخمی شده بود، موافقت کرده بود که شوهرش را در پارک ملاقات کند

برادرش به سی‌بی‌سی نیوز گفت، زنی که روز جمعه در پارک برامپتون به‌طور مرگبار با چاقو زخمی شد، موافقت کرده بود که شوهرش را در آنجا ملاقات کند.

به گفته برادرش لاخویندر سینگ که در ایالات متحده زندگی می کند، داویندر کائور، 43 ساله، در فکر طلاق از همسرش ناو نیشان سینگ، 44 ساله بود. او افزود که شوهرش شش ماه پیش رفت.

این دو عصر جمعه در پارک اسپارو، واقع در نزدیکی Cherrytree Drive و Sparrow Court، ملاقات کردند و Kaur با چاقو زخمی شد. او در صحنه درگذشت. سینگ به قتل درجه یک متهم شده است. او روز شنبه در دادگاه برامپتون حاضر شد.

برادر او گفت که این دو بیش از 20 سال است که ازدواج کرده اند و دارای چهار فرزند هستند. سه نفر در برامپتون زندگی می کنند، یک نفر در هند زندگی می کند.

سینگ گفت آنچه در پارک اتفاق افتاد غیرقابل توصیف بود. او گفت که کاور به او گفته بود که شوهرش می خواهد با او ملاقات کند تا در مورد زندگی دوباره با هم صحبت کنند. او گفت که خبر مرگ وی بسیار ناراحت کننده بود.

او گفت: “من شوکه شدم. ماشینم را متوقف کردم. گریه می کردم. سعی کردم به همه زنگ بزنم. سعی کردم با پلیس کانادا تماس بگیرم، همه، اما برای ما خیلی دیر شده است.”

به گفته پلیس منطقه ای پیل، ماموران حدود ساعت 6 بعدازظهر با شماره 911 برای کمک پزشکی در پارک تماس گرفتند.

خدمه اورژانس کاور را با “نشانه های واضح تروما” پیدا کردند. علیرغم تلاش امدادگران پیل برای نجات جانش، او در صحنه جان باخت. پلیس شوهرش را حدود دو کیلومتر دورتر پیدا کرد.

پلیس پیل
پلیس منطقه ای پیل بخشی از پارک اسپارو در برامپتون را پس از چاقو کشی مرگبار با نوار ضبط کرد. (پیتر تورک/سی بی سی)

سینگ گفت که کائور، خواهر بزرگش، “فردی بزرگ” و وقف خانواده اش بود.

او گفت: “او بچه ها را بزرگ می کرد، سخت کار می کرد. او واقعاً آدم خوبی بود.” “نمیدونم چطور میتونه این کار رو انجام بده… این برای ما ضایعه بدی است. او مثل مامان من بود. او هم مرا بزرگ کرد.”

برادر کائور گفت که خانواده نگران فرزندان او هستند.

بچه‌ها آنجا تنها هستند. ما واقعاً هیچ‌کس را در آنجا نداریم. بچه‌ها خودشان تنها هستند. آنها هم در وضعیت بدی هستند، اما ما باید بپذیریم که او دیگر نیست.»

برادرش گفت که امیدوار است ویزا را به موقع برای مراسم خاکسپاری دریافت کند.

اعضای خانواده از هند نیز در تلاش هستند تا به کانادا بروند تا از کسی که به گفته آنها همیشه حامی همه بوده است، احترام بگذارند.

سینگ افزود: “اگر مردم با خانواده یا کسی مشکلی دارند، فقط آن را حل کنید، کسی را نکشید. این راه درستی نیست. ما خواهر خود را از دست دادیم.”

گروه مدافع از قتل “خشمگین” شدند

کمیته پیل علیه سوء استفاده از زنان (PCAWA) در بیانیه‌ای اعلام کرد که از این خبر که گفته می‌شود کائور توسط شریک مردش به قتل رسیده است، «خشمگین و عمیقاً متأسف است».

این کمیته گفت که زن کشی یک “حادثه ای منفرد” نیست و هر 48 ساعت یک زن یا دختر در اثر خشونت در کانادا کشته می شود.

ماریا زیگوریس، رئیس مشترک PCAWA در این بیانیه گفت: «زن‌کشی یک موضوع سیستمی است که منعکس کننده نابرابری‌های سیستمی و نظام‌های مردسالارانه است که اعمال خشونت‌های مبتنی بر جنسیت را تایید، عادی و تشویق می‌کنند.

این کمیته قصد دارد در جلسه شورای منطقه ای آتی از منطقه پیل بخواهد که خشونت شریک صمیمی و خشونت مبتنی بر جنسیت را یک بیماری همه گیر اعلام کند.