با ادامه تلاش ها برای پایان دادن به شیوع COVID-19 در Village Manor ، پرونده 15 نفر از ساکنان حل و فصل شد

اکنون پانزده مورد ابتلا به COVID-19 در ساکنان ساکن Village Manor در St. Jacob’s حل شده ارزیابی شده است.

بیمارستان سنت مری ، که شنبه گذشته دستور پذیرش مدیریت Village Manor را صادر کرد ، گفت که این بدان معنی است که 15 نفر دیگر در معرض خطر ابتلا به دیگران با COVID-19 نیستند و خودشان از طریق COVID-19 نقل مکان کرده اند.

“آریانا اونگارو” ، متخصص ارتباطات در “آریانا اونگارو” ، متخصص ارتباطات در این باره گفت: “آنها هیچ خطری برای جامعه ندارند. بیمارستان عمومی سنت ماری در یک خبرنامه نوشت.

“ما همچنان به مدیریت دو نفر از ساکنان خانه مثبت و چهار نفر در بیمارستان ادامه می دهیم. ما همچنین می خواهیم از ایمنی و نظارت مستمر بر روی چهار نفر که برای COVID-19 در معرض خطر بالایی قرار دارند اطمینان حاصل کنیم اما در حال حاضر آزمایش منفی است. “

اقدامات اطمینان حاصل می کند که محافظت های مناسب انجام می شود

هنگامی که منطقه واترلو دستور داد ، گفت که نقش اصلی بیمارستان در Village Manor کمک به خانه بازنشستگان برای کنترل شیوع و اطمینان از انجام تمام اقدامات لازم برای کنترل شیوع بیماری است.

این بیمارستان اعلام کرد از آن زمان اقدامات زیادی را برای اطمینان از وجود محافظت مناسب و اقدامات لازم جهت کنترل شیوع COVID-19 و مهار هرگونه گسترش بیشتر در خارج از خانه در جامعه انجام داده است.

بیمارستان گفت: “از اینکه اوایل هفته گذشته یکی از ساکنان در هنگام مراقبت در سنت مری درگذشت ، ناراحت بود. از طرف تیم های St. Mary’s و Village Manor ، ما به خانواده و عزیزان صمیمانه تسلیت می گوییم.”

در همین حال ، در حالی که بیمارستان به مدیریت Village Manor ادامه می دهد ، می گوید که می خواهد از ایمنی مداوم کارکنان شاغل در خانه اطمینان حاصل کند. “

“به همین دلایل ، همه کارمندان به استفاده از سطح PPE متناسب با شرایط ادامه خواهند داد و ما مراقبت های بسیار فعال را در محل در خانه حفظ خواهیم کرد.

“اونگارو” افزود: “در حال حاضر 9 نفر از كاركنان مثبت هستند.

در حالی که کنترل شیوع بیماری همچنان ادامه دارد و بیمارستان بازدید کنندگان از خانه را محدود می کند.