“این یک افتخار است” ، به عنوان کسب و کار کوچک Kitchener به عنوان امن ترین و سالم ترین در انتاریو نامیده می شود

کسب و کار کوچک مستقر در کیتچنر – Brick and Co. Restorations Ltd – برنده جایزه رهبری بهداشت و ایمنی در مشاغل کوچک و ایمنی محل کار (WSIB) برای امن ترین و سالم ترین در انتاریو لقب گرفته است.

مالک دون زهر می گوید این شرکت که 32 سال در آن فعالیت داشته است ، در زمینه مرمت بتن و سنگ تراشی یا پروژه های تعمیرات مختلف از مجتمع های آپارتمانی ، مشاغل و گاراژهای پارکینگ تخصص دارد.

وی از این جایزه استقبال کرد و گفت که مبلغ 5000 دلار جایزه برای انجام کار ویژه 45 کارمند شرکت هزینه خواهد شد.

زهر به سی بی سی نیوز گفت: “این یک افتخار است. ما نمی دانستیم که چه انتظاری باید داشته باشیم اما اقدامات احتیاطی را انجام می دهیم و آنچه را که باید انجام دهیم انجام می دهیم تا مردم خود را در امان نگه داریم تا آن را به عنوان یک افتخار به رسمیت بشناسیم.”

“ما اغلب سعی می کنیم هر ساله کارهای مختلفی را با مردم خود و برای مردم انجام دهیم که در اینجا کار می کنند ، بنابراین ما اغلب یک تورنمنت گلف برگزار خواهیم کرد. ما همیشه یک مهمانی کریسمس برگزار می کنیم و البته امسال تعطیل شده است ، بنابراین برنامه ما این است که امیدواریم سال آینده با پول – یک رویداد گروهی – کار خاصی انجام دهیم. “

دون زهر درباره برنده شدن جایزه گفت: “ما نمی دانستیم چه انتظاری داشته باشیم اما اقدامات احتیاط آمیز را انجام می دهیم و باید آنچه را كه باید انجام دهیم تا مردم خود را ایمن نگه داریم تا آن را به عنوان یك افتخار تشخیص دهیم.” (ارائه شده توسط میکائلا زهر)

این چهارمین سال است که WSIB جایزه رهبری بهداشت و ایمنی در مشاغل کوچک را به مشاغلی با کمتر از 50 کارمند اعطا می کند. در مجموع 76 شرکت برای ورود به سال جاری ثبت نام کردند.

لایه دیگری از چالش

جوایز امسال با قدردانی از مشاغل کوچک انتاریو است که سلامت و ایمنی مثال زدنی را در طی همه گیری نشان دادند و برای حفظ امنیت کارمندان و مشتریان خود مسافت بیشتری را طی کردند.

“[COVID-19] به طور قطع لایه دیگری از چالش به آنچه در حال حاضر انجام می دهیم اضافه شده است که دارای بسیاری از خطرات بهداشتی و ایمنی مربوط به آن است “، میکائلا زهر ، هماهنگ کننده بهداشت و ایمنی شرکت به سی بی سی نیوز گفت.

“این یک لایه اضافی به آن اضافه می کند. ما بیشتر واحدهای زیادی را وارد نمی کنیم اما وقتی این کار را انجام می دهیم این اقدامات اضافی را انجام می دهیم تا از ایمن ماندن همه مطمئن شویم ، بنابراین مطمئن شوید که کارگران ما ماسک خود را می پوشند در صورت لزوم دستکش و تلاش برای جلوگیری از قرار گرفتن در صورت افراد در صورت امکان.

وی افزود: “ما همچنین اطمینان حاصل می کنیم که روزانه غربالگری داریم … تا اطمینان حاصل کنیم که روزانه خوب هستند.”

الیزابت ویتمر ، رئیس WSIB ، گفت که هیئت مدیره توجه زیادی به سلامتی و ایمنی داشته است.

تمرکز قوی بر سلامتی و ایمنی

الیزابت ویتمر ، رئیس WSIB گفت که هیئت مدیره توجه زیادی به سلامتی و ایمنی داشته است.

ویتمر به سی بی سی نیوز گفت: “ما سعی می کنیم هر کاری که ممکن است انجام دهیم تا تعداد آسیب ها ، بیماری ها و فوتی ها را در محل کار کاهش دهیم.”

“ما آگاه هستیم که مطمئناً وقتی صحبت از مشاغل کوچک می شود ، صدمات ، بیماری ها و تلفات قابل توجهی وجود دارد و بنابراین برای تمرکز بر آن دسته از مشاغل که در آنها واقعاً شخصی ندارند که اغلب در موقعیتی باشد که بتواند به عنوان سلامت و متخصص ایمنی ، ما تصمیم گرفتیم که این جایزه را آغاز کنیم. “

ویتمر گفت این ابتکار به WSIB فرصتی می دهد تا ببیند مشاغل کوچک استان از نظر بهداشت و ایمنی چه می کنند.

همچنین امید است که این جایزه به عنوان الهام ، الگو و الگویی برای سایر مشاغل کوچک باشد که همچنین می توانند برای ایمن و سالمتر کردن محل کار خود چه کارهایی را می توانند انجام دهند.

ویتمر گفت: “ما واقعاً از تعداد مشاغلی که یا خود را شناسایی کرده اند یا شخص دیگری آنها را به دلیل آنچه در محل کارشان انجام می دهند برای سالم سازی و ایمنی آنها بسیار تعجب آور و هیجان زده کرده ایم ،”)

“من بسیار خوشحالم که افراد زیادی به سختی کار می کنند و وقتی صحبت از مشاغل کوچک می شود ، باید به یاد داشته باشیم که صاحب بیشتر این مشاغل کوچک فردی است که اقدام را آغاز می کند و البته کارمندان درگیر شوید و به اعدام کمک کنید.

ویتمر افزود: “بنابراین ما فقط امیدواریم كه این مشاغل كوچك و تمام آنچه كه آنها انجام داده اند به عنوان الگویی باشد كه سایر مشاغل كوچك می توانند تلاش های خود را برای اطمینان از ایمن بودن محل كار و كاركنانشان انجام دهند.”