این مرد انتاریویی یک کشاورز نسل چهارم است – و اولین نفر در خانواده خود است که به میلیون ها نفر در مورد کار آموزش می دهد.

هیدن فاکس ممکن است چهارمین نسلی باشد که در مزرعه خانواده‌اش کار می‌کند، اما او اولین نفر از خانواده‌اش است که به میلیون‌ها نفر دیگر درباره زندگی کشاورزی آموزش می‌دهد.

فاکس نزدیک به دو میلیون دنبال کننده در پلتفرم رسانه اجتماعی TikTok دارد، جایی که او ویدیوهای کمدی درباره زندگی روزمره خود در مزرعه خود می سازد – از توضیح در مورد اینکه چرا یک کیسه دانه ذرت ممکن است بیشتر از ماشین شما ارزش داشته باشد تا از زمان بیدار شدن زودهنگام و لباس های کشاورزی عملی خود کم می کند، در حالی که پر از انرژی، خنده و کمی کنایه است.

او گفت: “اگر فقط سعی کنید کشاورزی و آموزش را در گلوی مردم بیاندازید، فکر نمی کنم آنها واقعاً آن را بخواهند.” من عاشق کمدی هستم و فقط فکر می کنم مردم با کمدی ارتباط برقرار می کنند.

فاکس گفت که از روزی که من به دنیا آمدم، در مزرعه خانواده‌اش در خارج از کایوگا، انترنتی، کار می‌کرده است.

ماه گذشته، این جوان 25 ساله گفت که مزرعه را از پدربزرگش خریده است.

کمک به کشاورزان LGBT احساس دیده شدن

ویدیوهای او نیز شخصی می شوند.

فاکس گفت که بخش مهمی از زندگی او هویت او به عنوان یک مرد دگرباش است، اما او گفت که کنار آمدن با تمایلات جنسی خود که در روستایی انتاریو بزرگ شده بود آسان نبود.

او گفت: «من واقعاً با آن کار سختی داشتم.

من واقعاً نمی‌خواستم آن را در TikTok به نمایش بگذارم، اما وقتی با آن راحت‌تر شدم، به این فکر کردم که می‌دانی چیست؟ وقتی جوانتر بودم واقعاً با این مشکل مبارزه کردم و می‌دانم که احتمالاً افراد زیادی بیرون هستند. وجود دارد که با این مبارزه می کنند.”

او گفت که می‌خواهد ویدیوهایش به دیگر افراد دگرباش جنسی در جامعه کشاورز این امکان را بدهد که دیده شوند و شامل شوند.

مردی در یک میدان با پرچم غرور.
فاکس از پلتفرم خود برای آموزش تقریباً دو میلیون دنبال کننده خود در مورد کشاورزی استفاده کرده است – و به دیگر افراد دگرباش جنسی در جامعه کشاورز کمک می کند تا احساس مشارکت داشته باشند. (ارسال شده توسط هیدن فاکس)

“زمانی که آن سمت خود را نشان دادم و متوجه شدم که افراد زیادی مانند من در آنجا هستند… احساس کردم که اضافه کردن آن بسیار مهم است زیرا متوجه شدم افراد زیادی وجود دارند که واقعاً احساس می کردند ارتباطشان با من قطع شده است. جامعه،” او گفت.

بزرگترین طرفدارش

فاکس مردی است که کلاه های زیادی دارد – او یک کشاورز، یک آتش نشان داوطلب شهرستان هالدیمند، یک فارغ التحصیل غذا و کشاورزی از دانشگاه گوئلف و البته یک تأثیرگذار TikTok است.

اما همانطور که فاکس گفت TikTok به اینفلوئنسرهای کانادایی برای جذب افراد زیادی پول نمی‌دهد، مانند کاربران در ایالات متحده، ویدیوهای او فقط برای سرگرمی و آموزش هستند.

او گفت: “TikTok برای من فقط یک سرگرمی است.”

سه نفر جلوی ماشین آتش نشانی.
فاکس مردی است که کلاه زیادی دارد. او فارغ التحصیل دانشگاه، نسل چهارم کشاورز محصولات نقدی، تأثیرگذار TikTok و یک آتش نشان داوطلب به همراه اکثر اعضای خانواده اش است. او در اینجا، سمت چپ، با پدر و خواهرش تصویر شده است. (ارسال شده توسط هیدن فاکس)

فاکس گفت بزرگترین طرفدار ویدیوهای او مادرش وندی فاکس است.

او به سی‌بی‌سی همیلتون گفت از زمانی که فاکس شروع به ارسال پست در سال 2020 کرد، آنها را تماشا می‌کرد، اما او در ابتدا نمی‌دانست برنامه چیست.

او گفت: “من یک حساب کاربری داشتم فقط برای اینکه بتوانم تماشا کنم. او تنها کسی است که من واقعاً آنجا را دنبال می کنم.”

وندی گفت پسرش “همیشه دراماتیک” بوده است، اما او واقعاً اجازه داده است که جنبه های خنده دار خود را از طریق ویدیوهای خود نشان دهد.

او به نوعی با خودش راحت‌تر است. ما همیشه می‌دانستیم که او اینطور است، اما من فکر می‌کنم [TikTok] او به سی بی سی همیلتون گفت: “اوه، دیگران هم مرا خنده دار می دانند.”

او افراد زیادی داشته است که می‌گویند چیزهای زیادی در مورد کشاورزی از او یاد گرفته‌اند، حتی اگر او کارها را به شوخی انجام می‌دهد.»

نسخه صبح – KW6:36کشاورزی و TikTok چه مشترکاتی دارند؟ پاسخ: هیدن فاکس

هیدن فاکس، فوق ستاره TikTok یک کشاورز نسل چهارم محصولات نقدی است. او ساخت ویدیوهای TikTok را در سال 2020 به عنوان راهی برای آموزش مردم در مورد زندگی کشاورزی و کشاورزی آغاز کرد. فارغ التحصیل دانشگاه گوئلف بیش از دو میلیون دنبال کننده دارد. او توضیح می‌دهد که چرا ویدیوهای کشاورزی‌اش با این همه طنین‌انداز شده است.