این ساکنان همیلتون به عنوان راهی برای پر کردن شکاف غذایی آخر هفته، وعده‌های غذایی رایگان به جامعه ارائه می‌کنند

اگر در روزهای شنبه، باران یا درخشش، از خیابان‌های کینگ و جیمز در مرکز شهر همیلتون بروید، داوطلبان گروه Gore Park Outreach آنجا خواهند بود.

جفری نگ، هماهنگ‌کننده Gore Park Outreach، بیشتر اوقات هفته خود را صرف جمع‌آوری کمک‌های غذایی و آماده کردن وعده‌های غذایی برای بعدازظهر شنبه می‌کند. این برنامه به طور کامل از طریق کمک های مالی و با کمک داوطلبان اجرا می شود.

نگ می گوید که در فوریه 2021، زمانی که پناهگاه ها وجود داشت، غذا دادن به مردم را در پارک گور آغاز کرد محدود کردن اشغال به دلیل COVID-19و او متوجه انبوهی از مردم شده بود که در سرما در پارک زندگی می کردند. مدیر سابق بخش شرکت گفت اولین باری که در آنجا غذا داد در هنگام بارش برف سنگین بود.

پارک پر از برف با مردمی که غذا می گیرند.
اولین باری که جفری نگ، هماهنگ کننده Gore Park Outreach غذا در پارک گور داد، برف سنگینی بارید. (اینستاگرام/goreparkoutreach)

نگ گفت که برنامه توسعه با غذا دادن به حدود 35 نفر که در پارک زندگی می کردند شروع شد، اما اکنون او می گوید که تیم داوطلبان او – که شامل چرخش دانشجویان، پزشکان، مددکاران اجتماعی و دیگران است – به تقریباً 300 نفر در آخر هفته از “همه اقشار” غذا کمک می کنند. زندگی.”

تهیه غذای محلی خدمات رسانی به شرق همیلتون را آغاز می کند

گروه Ng یکی از چندین گروهی است که در شهر برای غذا دادن به همسایگان نیازمند در آخر هفته ها به آنجا می روند.

سالار مهدوی، صاحب رستوران پیتزای خیابان بارتون، MaiPai Tiki Bar، گفت که هر آخر هفته پیتزاهای کامل را به یخچال اجتماعی در خیابان اتاوا شمالی اهدا می کند.

او می‌گوید همه افراد محله او نمی‌توانند در رستوران او غذا بخورند. مهدوی گفت: «احساس می‌کنم این فرصتی است که بتوانم روز کسی را کمی روشن کنم.

محمد مختار، صاحب کسب و کار کترینگ فلافل پاپی، با Gore Park Outreach داوطلب شده است و ابتکار جدیدی را در انتهای شرق شهر، نزدیکتر به محل زندگی خود، آغاز کرده است.

مختار بیش از یک سال و نیم پیش با اهدای سوپ خانگی به افرادی که در کمپ ها زندگی می کردند، فعالیت های خود را در زمینه غذای جامعه آغاز کرد. سپس در بانک های محلی مواد غذایی داوطلب شد و در پارک گور شروع به کمک کرد.

انتظار می‌رفت آخرین پروژه او جمعه شب آغاز شود – ارائه وعده‌های غذایی رایگان در مرکز معنوی Unity در خیابان کوئینستون 289.

او گفت: “هر جمعه شب از ساعت 5 بعد از ظهر تا 7 بعد از ظهر، ما 150 وعده غذایی رایگان در انتهای شرقی همیلتون در پارکدیل و کوئینستون ارائه خواهیم کرد.”

کاربران سرپناه، خانواده ها، دانش آموزان و سالمندان نیاز به حمایت غذایی دارند

هم نگ و هم مختار از شکاف برای کسانی که به بانک های مواد غذایی یا سایر خدمات غذایی متکی هستند که ممکن است فقط در روزهای هفته باز باشند صحبت کردند.

مختار گفت: «ما می‌توانیم شکاف مردم را در آخر هفته‌ها پر کنیم و امیدوارم تأثیر بیشتری بر مردم شرق و مردم جامعه خود بگذاریم.»

نگ گفت افرادی که برای صرف غذا در پارک گور بیرون می آیند، فقط افرادی نیستند که بی خانمانی را تجربه می کنند.

نگ که به همراه یکی از هماهنگ کننده های Gore Park Outreach، Binky Yeung، در ژانویه نشان همیلتون را دریافت کردند، گفت: «افراد دارای معلولیت، خانواده هایی با بچه ها، و اکنون ما شروع به دیدن دانش آموزانی از Mohawk و McMaster می کنیم که برای غذا صف کشیده اند. برای کار

گزارش اشتراک غذای همیلتون در سال 2022 نشان می‌دهد که همیلتون دومین مصرف سرانه بانک‌های مواد غذایی در استان را دارد و بانک‌های مواد غذایی شهر طی سال گذشته شاهد افزایش تقاضا بوده‌اند.

آخرین گزارش گرسنگی Hamilton Food Share می گوید که کودکان 40 درصد از کاربران بانک غذا را در سال گذشته تشکیل می دادند. این گزارش همچنین نشان می‌دهد که تقریباً 40 درصد از منبع درآمد اصلی کاربران بانک غذا از برنامه حمایت از معلولیت انتاریو تأمین می‌شود.

Ng گفت: “حدود 80 درصد از افرادی که به آنها خدمات می دهیم در رده سالمندان قرار می گیرند.”

گزارش Hamilton Food Share Hunger می‌گوید احتمال استفاده از بانک مواد غذایی سالمندان تقریباً دو برابر افراد زیر 65 سال است.

نگ گفت میزان تغذیه سالمندان او را آزار می دهد.

“من یک جورهایی ناراحت می شوم چون شما هم همین داستان را می شنوید، درست است؟ می دانید، آنها با درآمد ثابتی هستند. تا زمانی که اجاره یا آب و برق را پرداخت می کنند، واقعاً چیز زیادی برای غذا باقی نمی ماند.”