این زن Waterdown 25 ساله امسال به اوج YouTube کانادایی رسید

چراغ ، دوربین ، کرانچ.

یک زن Waterdown پس از ویدئوهای تمرینی در منزل خود در طی بیماری همه گیر COVID-19 ، پنج برابر او را به صورت آنلاین و پس از نزدیک به پنج میلیون مشترک ، تبدیل به برترین خالق YouTube در کانادا در سال 2020 کرده است.

مادی لیمبورنر ، 25 ساله ، کودکی خود را به عنوان یک رقصنده رقابتی با Dancemakerz در Waterdown و In.Motion در Kitchener گذراند. او گفت که این علاقه او به تناسب اندام را افزایش می دهد.

در سال 2015 ، وی شروع به ارسال vlogs در مورد رژیم وگان خود کرد.

وی روز سه شنبه در یک مصاحبه تلفنی گفت: “و سپس من مسافرت زیادی رفتم و پول زیادی هم نداشتم.”

او تا پایان دبیرستان رقصنده بود.

لیمبرنر دنبال کالج یا دانشگاه نرفت. در عوض ، او به زندگی به عنوان “عشایر دیجیتال” ادامه داد و از استرالیا ، آفریقا ، بالی ، مکزیک ، آفریقای جنوبی ، تایلند و سایر کشورها دیدن کرد.

“من در حال دوچرخه سواری بودم و در عین حال می خواستم تمرینات هیجان انگیزی را انجام دهم و هیچ وسیله ای ندارم ، بنابراین تمرینات خانگی را شروع کردم و جایی است که همه چیز شکوفا می شود.”

“من در تمرینات در خانه نتایج عالی را دیدم و تصمیم گرفتم که بخواهم آن را با دنیا به اشتراک بگذارم.”

کانال تناسب اندام در سال 2018 متولد شد

در سال 2018 ، او کانال دیگری به نام MadFit راه اندازی کرد – و این زمانی است که همه چیز تغییر می کند.

Lymburner سال اول را به دلخواه هنجار ارسال مطالب را سپری كرد ، اما سال بعد شروع به ارسال روزانه ی یک ویدیوی جدید كرد.

فیلم های وی عمدتاً شامل تمرینات سریع ، وزنی و بدن در منازل است که به تجهیزات کم و بدون نیاز نیاز دارند. برخی از آنها تمرینات رقص نیز هستند.

مادی لیمبورنر ، 25 ساله ، در حالی که به عنوان یک “عشایر دیجیتال” در سفر از بین کشورها زندگی می کرد ، شروع به آزمایش با تمرینات خانگی کرد. (ارسال شده توسط مادی لیمبرنر)

او تا آگوست 2019 یک میلیون مشترک داشت – اکنون تقریباً پنج میلیون مشترک دارد.

اکنون وظیفه تمام وقت اوست که برنامه ریزی ، ایجاد و آزمایش تمرینات را انجام دهد ، علی رغم نداشتن گواهی آموزش شخصی (که قصد دارد به زودی دریافت کند).

لیمبرنر گفت: “من از یک شهر کوچک می آیم و هیچ انتظاری برای انجام این کار ندارم.” “من بسیار فوق العاده هیجان زده و افتخار می کنم و اشتیاقم را می گذرانم.”