این خیریه به جوانان کمک می کند تا به مشاغل ماهر دست یابند – و همچنین با بی خانمانی مبارزه کنند

یک موسسه خیریه در منطقه یورک امیدوار است با کمک به جوانانی که با بی خانمانی مواجه هستند، به مشاغل ماهر دسترسی پیدا کنند، شکاف نیروی کار استان را پر کند.

برنامه هشت هفته ای Blue Door به جوانانی که با موانعی برای اشتغال روبرو هستند اجازه می دهد تا از طریق آموزش سریع و در نهایت کارآموزی زمین وارد مشاغل ساختمانی شوند.

این برنامه ای است که هدف آن پاسخگویی به نیاز استان به کارگران ماهر تجاری است – و همچنین زندگی را تغییر می دهد.

مت سالیوان قبل از پیوستن به برنامه خیریه به نام Construct تقریباً بی خانمان بود. همسر سالیوان این برنامه را قبل از او به پایان رسانده بود و او را تشویق به ثبت نام کرد.

سالیوان گفت: “آنها مایلند برای کمک به مردم از همه چیز فراتر بروند.”

گذشته از آموزش، این برنامه خدمات حیاتی را به کارآموزان آسیب پذیر ارائه می دهد، مانند منابع بهداشت روان، حمل و نقل و حمایت غذایی.

سالیوان گفت: “اگر ماشین نداشتید، آنها یک کارت Presto به شما پیشنهاد دادند … آنها به شما کارت بنزین پیشنهاد دادند. از نظر مواد غذایی، آنها یک کارت هدیه PC Walmart را ارائه می دادند.”

آنها حتی در یک مقطع به تامین بخشی از اجاره من کمک کردند.

سالیوان اکنون به LiUNA 506 پیوسته است، اتحادیه ای که بیش از 8000 کارگر در بخش های ساختمانی مسکونی و صنعتی، تجاری و سازمانی را نمایندگی می کند و امیدوار است در بخش مواد خطرناک کار کند.

مایکل بریتویت، مدیرعامل Blue Door می‌گوید که Construct به بیش از 200 فارغ‌التحصیل کمک کرده است تا در مشاغل ماهر کار کنند.
مایکل بریتویت، مدیرعامل Blue Door می‌گوید که Construct به بیش از 200 فارغ‌التحصیل کمک کرده است تا در مشاغل ماهر کار کنند. (ارسال شده توسط درب آبی)

مایکل بریثویت، مدیرعامل Blue Door می‌گوید این برنامه از سال 2020 به بیش از 200 فارغ‌التحصیل مانند سالیوان کمک کرده تا کار پیدا کنند و اکنون از یورک به مناطق پیل و دورهام گسترش یافته است.

برایثویت گفت: «این کار معناداری است. “و حدس بزنید چه چیزی؟ دستمزد زندگی را می دهد.”

او می‌گوید که این برنامه به مبارزه با بی خانمانی کمک می‌کند، زیرا ۸۰ درصد موفقیت در وادار کردن فارغ‌التحصیلان به کار در مشاغل پس از اتمام برنامه داشته است.

جدا از مهارت هایی که دانش آموزان در نجاری، نجاری و نقاشی می آموزند، این برنامه به کارآموزان مهارت های زندگی مانند مسئولیت پذیری، وقت شناسی و آداب کار را آموزش می دهد.

Braithwaite می گوید LiUNA 506 با Blue Door برای توسعه این برنامه بعد از اینکه مدیر توسعه تجارت اتحادیه، مریسا پرستون، به آنها گفت که برنامه ای مانند این تقریباً کار را پس از تکمیل، با توجه به نیاز صنعت به کارگران ماهر، تضمین می کند، همکاری کرد.

کارآموزان اکنون می توانند برای دوره هشت هفته ای خود در مرکز آموزشی LiUNA 506 یا کالج هامبر شرکت کنند.

ما به هزاران کارگر جدید نیاز داریم

مایک یورک، مدیر امور عمومی و نوآوری در شورای منطقه نجاران انتاریو (CDCO)، می گوید که بخش تجارت هیجان انگیز است، اما به شدت به افراد نیاز دارد.

او می گوید حدود 13 درصد از نیروی کار ساختمانی تا سال 2027 بازنشسته خواهند شد.

یورک گفت: “ما به هزاران کارگر جدید نیاز داریم و هرگز زمان بهتری برای جوانان وجود ندارد که مشاغل را به عنوان یک مسیر شغلی در نظر بگیرند.”

یورک فکر می‌کند برنامه‌هایی مانند برنامه‌ای که توسط Blue Door ارائه می‌شود، روشی فوق‌العاده برای هیجان‌انگیز کردن جوانان در مورد معاملات است.

او گفت: «ما واقعاً باید نیروی کار خود را دوباره پر کنیم، بنابراین دستیابی به جوانان اساساً مهم است.

در همین حال، Braithwaite می گوید که Construct توجه دولت های استانی و فدرال را به خود جلب کرده است، که اکنون به تامین مالی این برنامه کمک می کنند.

انتاریو گفته است که خواهان ساخت 1.5 میلیون خانه در یک دهه آینده است و به شدت در تلاش است تا جوانان را در مورد مشاغل ماهر هیجان زده کند.

حتی با حمایت دولت، Blue Door همچنان در حال سازماندهی جمع آوری کمک های مالی برای جمع آوری پول خود برای این برنامه است.

اخیراً، کارکنان در یک غوطه ور شدن خرس قطبی شرکت کردند تا برای برخی از حمایت هایی که کارآموزان در حین تکمیل برنامه دریافت می کنند، پول اضافی جمع آوری کنند.

کارکنان Blue Door اخیراً در غوطه‌ور شدن خرس‌های قطبی برای جمع‌آوری پول برای برنامه Construct شرکت کردند، که مایکل بریتویت، مدیر عامل شرکت می‌گوید برای برخی از خدمات ارائه شده به کارآموزان استفاده خواهد شد.
کارکنان Blue Door اخیراً در یک غوطه‌ور شدن خرس قطبی برای جمع‌آوری پول برای برنامه Construct شرکت کردند، که بریتویت می‌گوید برای برخی از خدمات ارائه شده به کارآموزان استفاده خواهد شد. (ارسال شده توسط درب آبی)

Braithwaite می گوید که این بودجه صرف مواردی مانند اجاره و حمایت از مراقبت از کودکان برای کمک به برخی از دانش آموزان می شود.

وقتی مقداری از پول خودمان را جمع آوری می کنیم، این انعطاف را به ما می دهد تا این کار را انجام دهیم.»

Blue Door 1700 دلار از یخبندان به دست آورد و به دنبال جمع آوری 10000 دلار در سال جاری برای حمایت از Construct است.