این اجرای ‘This Is Me’ روحیه شما را بالا می برد

لندن ، انت معلم موسیقی که قلبی عظیم برای افراد معلول داشت ، دانش آموزان خود را در یک اجرای شاداب که برنامه پاییزی آنها را لغو می کند و مخاطبان مجازی را به دنبال چیزهای بیشتری می کشاند ، هدایت کرد.

آلیسون اوکانر ، به همراه دانش آموزانش ، یک اجرای پرشور از “این من هستم” ، آهنگ اصلی از فیلم را ارائه داد بزرگترین نمایشگر. این آهنگ برای دانش آموزانی که در برنامه موسیقی پاییزی ارائه شده توسط استودیوی موسیقی Dreams Come True در لندن ، انت قرار دارند ، یک مسابقه عالی است.

https://www.youtube.com/watch؟v=PJOT8GBaBv4

این کنسرت زنده جمعه گذشته برای مخاطبان حدود 400 نفر پخش شد و می تواند در YouTube مشاهده شود.

Dreams Come True برنامه های جامعی را برای افراد در هر سنی و توانایی ارائه می دهد. اوکانر گفت که او استودیو را به دلیل پسرش کامرون راه اندازی کرده است.

وی گفت: “من بسیار علاقه مند به موسیقی هستم. من چندین سال است که موسیقی تدریس می کنم. این یک ابزار خارق العاده برای برقراری ارتباط است ، چه کلامی و چه غیر کلامی.” “پسرم بسیار بسیار خجالتی بود و اختلال گفتاری داشت. وی اخیراً از طریق موسیقی صدای خود را پیدا کرد.”

اوکانر ، که بیش از 30 سال معلم موسیقی در هیئت مدیره مدرسه منطقه ای تیمز در لندن بوده است ، برنامه موسیقی را به عنوان یک ابزار آموزشی و درمانی برای کودکان و بزرگسالان آغاز کرد.

قبل از همه گیری ، دانش آموزان صبح شنبه در کلیسای سیلوام متحد گرد هم می آمدند تا آوازها و تمرین ها را بیاموزند. از آن زمان ، آنها به صورت آنلاین نقل مکان کرده و در Zoom ملاقات کرده اند.

اوکانر گفت: “من نمی دانستم که چگونه می توانیم این کار را انجام دهیم ، اما با حمایت فراوان داوطلبانم ، ما توانستیم ملاقات کنیم.” “اما بله ، دشوار است بسیار دشوار است که شخصاً یکدیگر را نبینیم زیرا ما حلقه حمایت یکدیگر هستیم.”

برنامه زمستانی Dreams Come True Music Studio قرار است از 23 ژانویه آغاز شود. برای اطلاعات بیشتر و ثبت نام ، به وب سایت آنها مراجعه کنید.