این آخر هفته روز زمین در همیلتون چه باید کرد، از ساعت شکوفه تا رونمایی کتاب

بهار در همیلتون شروع شده است، و در حالی که پیش‌بینی باران این آخر هفته را پیش‌بینی می‌کند، هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن در شهر وجود دارد.

در اینجا چند نکته برجسته از آنچه در آن است وجود دارد.

شکوفه های گیلاس در Gage Park، Bayfront Park، RBG

درختان شکوفه های گیلاس در چمن های جلویی و پارک های عمومی در سراسر منطقه شکوفا هستند.

سه نقطه محبوب برای بررسی درختان گلدار به صورت محلی در Gage Park، Bayfront Park و Royal Botanic Gardens در برلینگتون هستند.

ممکن است هوا به اندازه آخر هفته گذشته گرم نباشد، اما شکوفه ها هنوز شکوفا هستند و گل های بهاری دیگر مانند لاله ها، سنبل ها و رودودندرون ها باید مراقب آنها باشید.

همیلتون را برای روز زمین تمیز کنید

شنبه روز زمین است و گردهمایی هایی برای پاکسازی زباله در سراسر شهر برگزار خواهد شد.

پاکسازی Fifty Creek در استونی کریک در Fifty United Church در روز شنبه از ساعت 9 صبح تا 11 شب آغاز خواهد شد.

پارک مونت ویو از ساعت 10 صبح تا 12 بعد از ظهر میزبان پاکسازی خود در کوهستان همیلتون غربی است.

Beautiful Alleys میزبان سه رویداد پاکسازی است، با سه مرکز فرماندهی در سراسر شهر: یکی در پارکینگ در خیابان 555 Concession، یکی در مدرسه ابتدایی Memorial در 1175 Main St. East، و یک مکان نهایی در کلوپ در پاول. پارک در خیابان توس 53.

پیاده روی گیاه دارویی در مزرعه شهری مک کوئستن

پیش‌بینی بارانی آخر هفته، فعالیت‌های روز زمین در مزرعه شهری مک‌کوئستن، نزدیک سازمان غیرانتفاعی نیواسا کنداسوین تگ را متوقف نمی‌کند.

این رویداد از ساعت 13 تا 16 شنبه برگزار می شود. بازدیدکنندگان می توانند در پاکسازی روز زمین کمک کنند، سپس از پیاده روی گیاهان دارویی در ساعت 2 بعد از ظهر لذت ببرند، جایی که بازدیدکنندگان گیاهان مختلف و کاربردهای آنها را یاد خواهند گرفت. حلقه طبل جوانان و خانواده در ساعت 3:30 بعد از ظهر دنبال می شود

مزرعه در خیابان بریتانیایی 785 در شرق همیلتون واقع شده است و بازدیدکنندگان باید قبل از رویداد ثبت نام کنند.

بازار روز زمین EcoHamilton در Gage Park

در حالی که از گل های بهاری لذت می برید، می توانید از ساعت 11 صبح تا 3 بعد از ظهر شنبه در دومین بازار روز زمینی سالانه EcoHamilton در پارک گاج توقف کنید.

فروشندگان تزئینات مهمانی بازیافتی، محصولات پوست و مو و لباس های دست دوم را به فروش خواهند رساند.

از بازدیدکنندگان خواسته می شود برای خرید خود از فروشندگان آگاه به محیط زیست، کیسه های خرید قابل استفاده مجدد و ظروف خالی قابل استفاده مجدد را به همراه داشته باشند. بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند مواد غذایی و محصولات بهداشتی را اهدا کنند، وسایل الکترونیکی را که نیاز به بازیافت دارند و اقلام شکسته‌ای را که نیاز به تعمیر دارند، بیاورند.

جشنواره ادبی GritLit

یک آخر هفته بارانی زمان خوبی برای باز کردن یک کتاب جدید در آخرین روزهای حضوری جشنواره GritLit: جشنواره خوانندگان و نویسندگان همیلتون است، که رویدادهایی با 39 نویسنده مختلف در طول پنج روز این هفته برگزار می‌شود.

برنامه های عصر جمعه شامل جشنی از جامعه ادبی همیلتون در ساعت 20:30 با حضور نیکول فانارا، فره مالیک، کریس پانل، اندرو اف. سالیوان و جیمی تنانت است.

رویدادهای شنبه در ساعت 10 صبح با یک جلسه باشگاه کتاب با کاترین هرناندز، فینالیست Canada Reads و رمانش آغاز می شود. داستان ما. این روز شامل پانل هایی در مورد روز زمین، داستان های عاشقانه و فرهنگ مصرف کننده خواهد بود.

Anuja Varghese نویسنده همیلتون جشنواره را یکشنبه با معرفی و بحث درباره مجموعه داستان جدید خود به پایان خواهد رساند. کریسالیسکه GritLit می‌گوید «زنان رنگین‌پوست و کاوش‌های عجیب و غریب، خانواده و جامعه» را متمرکز می‌کند.

رویدادها در Homewood Suites by Hilton، در خیابان خلیج 40 جنوبی برگزار می‌شوند. بلیط ها و کارت های آخر هفته به صورت آنلاین در دسترس هستند.

Monster Jam در مرکز FirstOntario

گوش بند خود را بردارید و این شنبه به FirstOntario بروید تا شاهد نبرد کامیون‌های هیولایی 12000 پوندی در Monster Jam باشید.

بلیط ها هنوز به صورت آنلاین موجود است.