اپراتور می گوید: شبکه برق انتاریو در حال تقویت است، اما برای حذف گاز طبیعی خیلی زود است

اپراتور سیستم برق انتاریو هفت پروژه ذخیره باتری جدید را به شبکه استان وارد می کند تا از قابلیت اطمینان پشتیبانی کند و در نهایت به دور شدن از گاز طبیعی کمک کند.

اما در این بین، اپراتور مستقل سیستم برق نیز از تولید بیشتر گاز طبیعی از توسعه و ارتقا در سایت‌های موجود خبر داد.

IESO گفت که انتاریو می تواند تا سال 2050 گاز طبیعی را در سیستم برق حذف کند، اما فعلاً برای حفظ قابلیت اطمینان مورد نیاز است.

چاک فارمر، معاون برنامه ریزی، حفاظت و کفایت منابع IESO گفت: «گاز طبیعی به عنوان یک منبع انتقالی نقش مهمی ایفا می کند.

“تاسیسات گاز طبیعی 24 ساعته در دسترس ما هستند. آنها قادر به ارسال هستند و در صورت نیاز شدید سیستم می توانند برای مدت زمان طولانی کار کنند. برای ویژگی های عملیاتی آن بسیار مهم است و در روزهای اوج مصرف بسیار ضروری است. سال یا زمانی که ما انواع خاصی از نسل ها را به طور غیر منتظره از دست می دهیم.”

فارمر گفت که IESO در حال برنامه ریزی برای حذف تدریجی تولید گاز طبیعی است و آن را به عنوان پشتیبان پس از سال 2035 در دسترس خواهد داشت.

اپراتور برق گفته است که انتظار می رود میزان گاز طبیعی جدید انتاریو در چند سال آینده باعث افزایش دو تا چهار درصدی انتشار گازهای گلخانه ای شود. این بدان معناست که انتشار گازهای گلخانه‌ای از بخش برق برای حمایت از برق‌رسانی گسترده‌تر اقتصاد به نام کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای افزایش می‌یابد.

IESO اعلام کرده است که انتظار می رود کاهش خالص ناشی از تکثیر وسایل نقلیه الکتریکی تا سال 2038 انتشار گازهای گلخانه ای تولید برق را جبران کند.

اپراتور سیستم در پاییز گفت که انتاریو باید 4000 مگاوات بیشتر از ظرفیت سیستم را تامین کند – که برای تامین انرژی شهر تورنتو کافی است – زیرا با تقاضای فزاینده برق مواجه است و یک نیروگاه هسته ای بزرگ قرار است خاموش شود.

گروه های زیست محیطی می گویند منابع تجدیدپذیر ارزان تر است

اعلان روز سه‌شنبه 1325 از آن 4000 مگاوات است – 739 مگاوات از ذخیره باتری و 586 مگاوات از گاز طبیعی. IESO گفت که چندین پروژه ذخیره‌سازی دیگر نیز در دست اجراست که در مجموع تا 2500 مگاوات ذخیره می‌شود.

تجهیزات ذخیره سازی باتری می توانند در ساعات غیر اوج بار شارژ شوند و سپس در زمان اوج تقاضا، برق را به سیستم برگردانند.

پیتر تابونز، منتقد انرژی NDP گفت که هفت تاسیسات ذخیره باتری جدید خبر خوشایندی است، اما او عمیقا نگران افزایش اتکا به گاز طبیعی است.

“در حالی که کل جهان به سمت منابع انرژی سبزتر و پایدارتر حرکت می کند، تصمیم مورد انتظار انتاریو برای افزایش (اتکا به) نیروگاه های گازی، برنامه های کاهش انتشار گازهای گلخانه ای را تضعیف می کند – که بیشتر نشان دهنده عدم تعهد محافظه کاران به اقدامات آب و هوایی معنی دار است. ” او در بیانیه ای نوشت.

پرتره تاد اسمیت
تاد اسمیت، وزیر انرژی انتاریو می گوید که ماهیت رقابتی این تدارکات، نرخ های مقرون به صرفه را تضمین می کند. او می‌گوید: «اعلام امروز صبح توسط IESO در واقع ثابت می‌کند که این کار کار می‌کند، این روش بهتری برای اطمینان از داشتن دارایی‌هایی است که در آینده به آن نیاز داریم، در مقایسه با معاملات منشأ انحصاری که در دولت لیبرال قبلی شاهد بودیم.» . (کریس یانگ/ مطبوعات کانادا)

گروه‌های زیست‌محیطی مانند اتحاد هوای پاک انتاریو و دفاع از محیط‌زیست گفتند که منابع انرژی تجدیدپذیر هم پاک‌تر و هم ارزان‌تر هستند.

لانا گلدبرگ، مدیر برنامه آب و هوای انتاریو در Environmental Defense در این باره می نویسد: «در حالی که قیمت گاز طبیعی در سال گذشته سر به فلک کشیده و بی ثبات خواهد ماند، باد و خورشید اکنون ارزان ترین شکل تولید برق جدید هستند و نرخ های پایین تری را برای مصرف کننده ارائه می کنند. بیانیه.

تاد اسمیت، وزیر انرژی انتاریو، گفت که ماهیت رقابتی این تدارکات، نرخ های مقرون به صرفه را تضمین می کند.

او گفت: «اعلام صبح امروز توسط IESO در واقع ثابت می‌کند که این کار کار می‌کند، این راه بهتری برای اطمینان از داشتن دارایی‌هایی است که در آینده به آن نیاز داریم، در مقایسه با معاملات انحصاری که در دولت لیبرال قبلی شاهد بودیم.» .

“بنابراین من واقعاً از روشی که این درخواست برای پیشنهادات و تدارکات رقابتی به نتیجه رسیده است، خوشحالم.