اوجیری رپتورز معتقد است که کار تیمی به بازیکنان کمک می کند تا خود را با زندگی در تامپا وفق دهند

مرکز عملی آنها هنوز در دست ساخت است. بازیکنان و کارکنان در جستجوی اسکان موقت در تامپا هستند.

به عنوان تنها تیم NBA که در این فصل خارج از بازار خود – و کشورش بازی می کند – تورنتو رپتورز موانع زیادی برای رفع این مشکل دارد.

اما رئیس تیم ماسایی اوجیری گفت اگر ویژگی منحصر به فردی در مورد تورنتو وجود داشته باشد ، این توانایی بازیکنان اوست که در مقابل چالش های بزرگ دور هم جمع شوند.

او انتظار کمتری در این کارزار عجیب و غریب ندارد.

اوجیری روز شنبه در یک کنفرانس ویدیویی زوم گفت: “گوش کن ، اینجا کار ساده ای نیست.” “فداکاری های زیادی برای آن انجام شده است. من می دانم که اکنون همه جهان فداکاری می کنند و ما در حال ورود به یک بازی هستیم و در حال کار در شغلی هستیم که دوستش داریم.

“وقتی تصمیم گرفتیم که این کاری است که قرار است انجام دهیم ، همه ما می خواهیم این کار را با هم انجام دهیم. صادقانه می گویم ، به این سازمان افتخار می کنم که این جهش را انجام دهد.”

تماشا کنید | ماسای اوجیری در مورد چگونگی آماده سازی محیط حباب رپتورها:

رئیس جمهور تورنتو رپتورز ، ماسایی اوجیری ، در مورد چگونگی سازگاری تیمش با زندگی در محیط جدید خود صحبت می کند. 3:06

رپتورز تمرینات تیمی خود را روز یکشنبه در تمپا آغاز می کند ، جایی که آنها به دلیل محدودیت های سفر کانادا در حدود COVID-19 بازی های “خانگی” خود را حداقل در بخشی از فصل در آمالی آرنا انجام می دهند.

اوجیری روز شنبه نزدیک به 40 دقیقه با رسانه ها صحبت کرد ، و همه چیز را از قرارداد رایگان آژانس و دفتر ، تا ادامه حرکت Black Lights Matter Matte و سیزدهمین سالگرد مرگ نلسون ماندلا لمس کرد.

رپتورز کمتر از سه هفته پیش فهمید که اجازه بازی در خارج از میدان آرژانتین را ندارد. تغییر مکان در آخرین لحظه به معنای عجله در ساخت زمین تمرین در سالن رقص هتل و یافتن محل بازیکنی و کارکنان است.

پشتیبانی از بازیکنان ، کارکنان شماره 1 هستند

تکرار راحتی امکانات تمرین OVO مرکز تورنتو آسان نخواهد بود ، اما اوجیری گفت اگر واکنش تیم به زمین های حباب حباب در هنگام شروع مجدد تابستان NBA نشانه ای باشد ، تیم سازگار می شود.

“یادم می آید که تقریباً همزمان با کایل به داخل سالن رقص با حباب می رفتم [Lowry] و فرد [VanVleet]. هرگز آن تصویر را در ذهنم فراموش نمی کنم. “اوجیری گفت:” آنها فوراً توپ را دریبل كردند و به آن رسیدند. “این بچه ها هوپر هستند. هیچ شکایتی وجود نداشت ، هیچ چیز نبود ، همه آنها می خواستند بازی کنند. بسکتبالیست ها اینگونه هستند ، آنها آن حلقه را می بینند ، آن کف چوبی را می بینند و فقط می خواهند بازی کنند. “

اوجیری که با تیم در فلوریدا همراه است و پس از از سرگیری بازی در “حباب” دنیای والت دیزنی نیز بود ، گفت اولویت شماره 1 حمایت از بازیکنان و کارکنان در جابجایی است.

وی گفت: “شما به عنوان رهبر سازمان تا جایی كه می توانید تلاش می كنید تا كاركنان ، بازیکنان خود و همه احساس راحتی كنند.” “به همین دلیل شما همیشه می خواهید در محیطی که آنها بیش از حد هستند حضور داشته باشید تا با آنها تجربه کنید.”

همه گیری جهانی تعیین می کند که آیا Raptors قبل از پایان فصل در خانه باشد یا خیر.

“خواه ناپل باشیم [Toronto’s pre-bubble camp]، چه در اورلاندو در یک حباب باشیم ، چه در اینجا باشیم ، چه در حال بازگشت باشیم ، ما برای پیروزی ورزش می کنیم. “شما مصیبت خواهید داشت … هر کجا که به پایان برسیم ، خانه در تورنتو ، ما آنجا شما را دوست داریم و همه کارها را برای شما انجام خواهیم داد. “

این که آیا هواداران برای 18 بازی خانگی که تاکنون برنامه ریزی شده اجازه حضور در آمالی آرنا را دارند – لیگ تنها نیمه اول برنامه فصل را منتشر کرده است – هنوز یک علامت سوال است. فلوریدا بیش از 10 هزار مورد جدید COVID-19 در روز جمعه داشته است و اخیراً در کل موارد از مرز یک میلیون نفر فراتر رفته است.

“ما در حال کار هستیم که همه این موارد را کار کنیم [out]، و من پاسخ مشخصی برای شما ندارم ، اما پروتکل های ایمنی و بهداشتی برای ما مهم خواهند بود. “

تماشا کنید | اوجیری در مورد از دست دادن بازیکنان آزاد ایباکا ، گاسول:

رئیس جمهور تورنتو رپتورز ، ماسایی اوجیری ، عواملی را که منجر به امضای قرارداد سرژ ایباکا و مارک گاسول با تیم های مختلف شد ، توضیح می دهد. 1:19

عدم اطمینان از محل بازی آنها مذاکره مجدد در مورد قراردادهای کارکنان را به عقب انداخت ، اما اوجیری گفت که قرارداد جدید جنرال موتورز بابی وبستر در واقع یک کار تمام شده است.

دادگاه جلوی تجدید نظر شده

در مورد آینده ترنس دیویس ، که به هفت اتهام از جمله تعرض و آزار و اذیت پس از حمله به دوست دخترش متهم شده ، نامشخص است. دیویس که با تیم در تامپا است ، در 11 دسامبر در دادگاه حاضر می شود ، یک روز قبل از اینکه رپتورها پیش فصل را در شارلوت اعلام کنند.

اوجیری گفت که تیم باید به روند انجمن بازیکنان و تحقیقات لیگ احترام بگذارد.

“ما به عنوان یک سازمان با تمام اطلاعاتی که با خود داشتیم تصمیمی گرفتیم. من این را می گویم: ما چیزی را که شبیه آنچه ادعا شده است اتفاق می افتد را تأیید نمی کنیم. در گفتگو با سازمان ما ، “اوجیری گفت. “ما تا آنجا پیش رفتیم که حتی با تمام زنان سازمان خود صحبت کردیم و دیدگاه آنها را جلب کردیم.”

رپتورها پس از از دست دادن سرژ ایباکا و مارک گاسول ، دادگاه خود را در آژانس آزاد اصلاح کردند. اوجیری با سواری بسیار زیاد در آژانس رایگان خارج از فصل و رایگان 2021 ، گفت که “مدت و سال” محدود “رپتورز” می تواند مردان بزرگ سابق خود را ارائه دهد.

وی گفت: “مارک و سرژ برای سازمان ما باورنکردنی بودند و همه ما احساس دقیق یکسانی نسبت به آنها داریم.” “سخت قابل دیدن است ، اما گاهی اوقات ما باید از این چیزها حرکت کنیم.”

اوپیری و الکس لن گفتند که رپتورز آرون باینس را اضافه کرد ، “پسری که در تیم دیگر دوستش ندارید و در تیم خود را دوست دارید” و الکس لن را پر کنید.

لیگ G توسعه ای NBA نیز در هاله ای از ابهام است ، و اگر – یا اگر – این فصل خاتمه یابد ، Raptors 905 ، که از Mississauga ، Ont. ، تمام می شود ، با همان محدودیت سفر باشگاه مادر خود روبرو است. این بدان معنا نیست که آنها راهی برای بازی پیدا نمی کنند.

اوجیری گفت: “من این را می گویم ، هر کاری G League انجام دهد ، تورنتو رپتورز و 905 شرکت خواهند کرد.”

یک “کودک گزارشگر” CBC آخرین س callال تماس زوم را از اوجیری مطرح کرد و پرسید چگونه هواداران جوان می توانند تیم را دنبال کنند در حالی که آنها در Scotiabank Arena تورنتو بازی نمی کنند.

اوجیری به خبرنگار جوان گفت: “ما اینجا هستیم! ما در تلویزیون هستیم! شما می توانید ما را ببینید – ما به جایی نمی رویم.” “ما در اینجا با شما دوستان هستیم. و ما بر خواهیم گشت. ما به زودی باز خواهیم گشت. ما همه تلاش خود را خواهیم کرد ، سعی خواهیم کرد بهترین بازی خود را انجام دهیم … این می رود سریع. چند روز پیش ما در حباب بودیم. ما الان اینجا هستیم. “