انجمن بشردوستانه تورنتو در جستجوی صاحب سگ رها شده با یادداشت درخواست کمک

پس از اینکه سگ در اوایل این هفته در منطقه داونپورت رها شد، انجمن انسانی تورنتو در تلاش است تا یک سگ رها شده را با صاحبش متحد کند و یادداشتی مبنی بر اینکه صاحب دیگر توان خرید او را ندارد، دارد.

مکس که در یادداشت می گوید در ماه ژوئن چهار ساله می شود، روز دوشنبه در خیابان Primrose Avenue Parkette پیدا شد.

او را به عنوان “خوب با بچه ها”، “باهوش” و “پسر خوب” توصیف می کند، اما در نهایت می گوید که مالک دیگر نمی تواند پس از از دست دادن شغل و مسکن از او مراقبت کند.

فیل نیکولز، مدیر عامل در انجمن انسانی تورنتو می گوید: «این واقعا برای مکس و صاحبش مایه تاسف است، اما برای بسیاری از حیواناتی که تقریباً هر روز به درهای ما سر می زنند، واقعیتی غم انگیز است.

این انجمن روز شنبه در ایمیلی به سی‌بی‌سی نیوز گفت که آنها یک رهبری قوی بر مالک دارند و امیدوارند که این دو را دوباره به هم متصل کرده و از مکس پشتیبانی موقت کنند تا صاحب سگ مجبور نباشد برای همیشه سگ جوان را رها کند.

این برنامه به صاحبان کمک می کند تا از رها کردن حیوانات خانگی خودداری کنند

نیکولز می گوید که ای کاش صاحبان حیوانات خانگی بیشتری در مورد برنامه مراقبت فوری خود می دانستند، برنامه ای که مراقبت موقت از حیوانات را در حالی که صاحبان آنها در سختی تجربه می کنند ارائه می دهد.

او می‌گوید این برنامه در سال 2020 در پاسخ به افزایش تعداد مالکانی که حیوانات خانگی خود را به دلیل بحران‌های شخصی، از جمله خشونت بین فردی ترک می‌کنند، آغاز شد و به مالکان فرصتی می‌دهد تا با سختی‌ها کنار بیایند در حالی که می‌دانند حیوانات خانگی‌شان ایمن هستند.

او می گوید که تنها در سال گذشته، از طریق این برنامه از 300 حیوان مراقبت شد تا صاحبان آنها مجبور نباشند آنها را برای همیشه رها کنند.

نیکولز می‌گوید که این حیوانات – بیشتر سگ‌ها و گربه‌ها – عمدتاً توسط خانواده‌های داوطلب مراقبت می‌شوند.

نیکولز می‌گوید: «در حال حاضر، ما حدود 57 نفر داریم که امروز در پرورشگاه هستند.

او می افزاید که آنها تا کنون در سال جاری حدود 100 حیوان را در برنامه مراقبت اضطراری پذیرفته اند و تقریباً روزانه توسط افرادی که احساس می کنند مجبور به تسلیم حیوانات خود به دلیل سختی هستند با آنها تماس می گیرند.

در همین حال، انجمن انسانی تورنتو امیدوار است که مکس را با صاحبش متحد کند و سگ را در مراقبت فوری ثبت نام کند.

این انجمن در بیانیه‌ای که در وب‌سایت خود منتشر کرد، گفت: «یادداشت دست‌نویس به ما می‌گوید که آنها اهمیت می‌دهند و بهترین چیز را برای او می‌خواهند.

“انتخاب بین مراقبت از حیوان خانگی و مراقبت از سلامتی شما یک انتخاب منصفانه نیست – اما متأسفانه، در حالی که جایی برای برگشتن باقی نمانده است، این موضوع برای تعداد فزاینده ای از خانواده ها در تورنتو و در سراسر GTA به واقعیت تبدیل شده است.”

نیکولز می‌گوید قضاوت آسان است، اما افزایش موانع برای مراقبت، بسیاری از افراد را در موقعیت‌های غیرقابل کنترلی قرار می‌دهد که مجبور می‌شوند حیوانات خانگی خود را رها کنند.

او می‌گوید امیدوار است برنامه‌هایی مانند مراقبت فوری به مردم کمک کند از رسیدن به نقطه شکست خود جلوگیری کنند.