انتظار می رود که توسعه ساحلی همیلتون در نهایت میلیون ها دلار درآمد مالیاتی ایجاد کند

انتظار می رود طرح شهر برای تبدیل اسکله هامیلتون از انباری از پارکینگ ها، مسیرها و ساختمان ها به پارک ها، آپارتمان ها و مغازه های پیشرفته، میلیون ها دلار مالیات ایجاد کند.

کریس فیلیپس، مدیر دفتر توسعه زمین شهرداری گفت: زمانی که کل بازسازی بندر وست، از پارک Bayfront تا HMCS Haida تکمیل شود، سالانه 9 میلیون دلار (در سال 2017 دلار) به درآمد شهر اضافه خواهد شد.

او روز جمعه در نشست کمیته فرعی توسعه بندرگاه غربی سخنرانی کرد.

فیلیپس گفت: «این زمین در تمام تاریخ خود هرگز یک سکه مالیات شهرداری ایجاد نکرده است. “از زمانی که در دهه 1930 به عنوان محل دفن زباله ساخته شد تا امروز در مالکیت شهر.”

نقشه مناطق بندر غربی همیلتون
توسعه مجدد اسکله همیلتون در حال حاضر بر روی اسکله 8 متمرکز است اما در سال های آینده کل بندر غربی را در بر می گیرد. (شهر همیلتون)

طبق گزارش کارکنان، این طرح که از چندین پروژه کوچکتر تشکیل شده است، 15 تا 20 سال دیگر طول می کشد تا تکمیل شود و برای شهر هزینه 140 میلیون دلاری خواهد داشت. این شهر در حال حاضر بر روی توسعه اسکله های 5 تا 8 متمرکز است.

فیلیپس به شوراها و شهردار آندریا هوروات گفت که برخی از پروژه ها از جمله اسکله Copps در اسکله 8 و دیوار ساحلی، زیستگاه ماهی و پیاده روی عمومی در اسکله 6 و 7 انجام شده است.

وی گفت: پارک دروازه ورودی اسکله 8 تا پایان امسال افتتاح می شود. و یک میدان عمومی، فضای هنری عمومی و دسترسی به آب در انتهای خیابان جیمز N. سال آینده انجام خواهد شد.

توسعه دهنده در حال آماده شدن برای فروش واحدها

بخش اسکله 8 توسعه بیش از 12 هکتار است که فضایی برای 1645 واحد مسکونی و 70000 فوت مربع فضای تجاری دارد. فیلیپس تخمین می زند که با فروش 42 درصد از زمین به بخش خصوصی، این شهر به 1 میلیارد دلار می رسد.

فیلیپس گفت: «به یاد داشته باشید که در حالی که برخی توسعه‌های خصوصی در جیب‌های اسکله 8 اتفاق می‌افتد، بقیه آن در زمین‌های عمومی کامل است و تحت مالکیت و کنترل شهر همیلتون است.

آندریا اسمیت، مشاور ارشد توسعه شهر گفت که شرکت Waterfront Shores توسعه دهنده سایت است و در ماه های آینده بخشی از مرکز کشف Pier 8 را به عنوان مرکز فروش اجاره خواهد کرد. این فضا را برای پنج سال آینده اجاره خواهد کرد.

آ برج کاندو ۴۵ طبقه یکی از پیشنهادات Waterfront Shores برای این سایت است. در صورت تصویب توسط شورا، این ساختمان به بلندترین ساختمان در همیلتون تبدیل خواهد شد.

همانطور که قبلا توسط CBC Hamilton گزارش شده بود، برخی از ساکنان مخالف این برج هستند زیرا باعث مسدود شدن مناظر، ایجاد سایه های طولانی و افزایش ترافیک می شود.