انتظار می‌رود بازسازی خانه قایق در پارک ویکتوریا کیچنر در تابستان امسال آغاز شود

گروهی از سرمایه گذاران پشت توسعه مجدد آن می گویند که بازسازی خانه قایق در پارک ویکتوریا کیچنر در تابستان امسال آغاز می شود.

جیمز بار، که یکی از سرمایه گذارانی است که Walkinshaw Holdings را تشکیل می دهد، در ایمیلی به CBC News گفت که این گروه با موفقیت در روند برنامه ریزی میراث و مکان شهر حرکت کرده است.

او می‌گوید که می‌داند مردم «صبورانه منتظر بودند تا اتفاقی بیفتد» در این سایت و قصد دارند به زودی جزئیات بیشتری در مورد پیشرفت خود منتشر کنند.

Boathouse یک ملک متعلق به شهر است که در Jubilee Drive در کنار دریاچه پارک ویکتوریا واقع شده است. این مکان در طول تاریخ به عنوان یک مکان موسیقی خدمت کرده است، اما در طول 10 سال گذشته شاهد بسته شدن آن بوده است.

در سال 2013، پس از عقب افتادن مستاجران در پرداخت اجاره بها و آب و برق، مکان تعطیل شد. در سال 2015 بازگشایی شد اما در اکتبر 2019 ناگهان بسته شد و از آن زمان تاکنون خالی مانده است.

در سال 2021، شهر اعلام کرد که به دلیل همه‌گیری و چالش‌هایی که صنعت رستوران‌داری و مهمان‌نوازی با آن مواجه است، صدور درخواست‌های پیشنهادی برای تأمین مستاجر جدید را به تأخیر انداخته است.

در آگوست 2022 اعلام شد که Walkinshaw Holdings قصد دارد فضا را احیا کند و در آن زمان، بار گفت که می‌خواهد آن را “محل برگزاری شماره یک برای رفتن به آن” قرار دهد.

شورای شهر کیچنر طرح هایی را برای بازسازی خانه قایق از جمله یک دستشویی جدید، یک پاسیو که بر روی دریاچه امتداد دارد و یک ورودی جدید تصویب کرد.

ماه گذشته، شاون فالکائو، سخنگوی شهر، به کارکنان شهر سی‌بی‌سی نیوز گفت که هنوز در حال مذاکره در مورد قرارداد اجاره با هلدینگ Walkinshaw هستند و به‌روزرسانی دقیق‌تری پس از امضای قرارداد ارائه خواهد شد.