انتخابات دور دوم شهردار تورنتو: در اینجا نحوه رأی دادن در ژوئن امسال آمده است

شما این بار رای می دهید، درست است؟

تقریباً از هر سه شهروند واجد شرایط تورنتونی، یک نفر در انتخابات سال گذشته رای داد، اما انتخاب مجدد شهرداری رقابتی و نتیجه‌ای باید این بار بیشتر به پای صندوق‌های رای بیاورد.

شهر تورنتو نیز این بار یک پیشرفت کلیدی ایجاد کرده است: در طول پنجره رای گیری قبلی، می توانید در هر شعبه رای گیری که دوست دارید رای دهید. رای گیری از 8 تا 13 ژوئن برگزار می شود و شعب اخذ رای از ساعت 10 صبح تا 7 بعد از ظهر باز هستند.

این تغییر در را برای رای دادن در طول روز کاری باز می کند، در حالی که بیرون از خانه به دیدار دوستان و خانواده می روید یا یک کار را انجام می دهید. رای دادن زودهنگام همچنین به این معنی است که احتمالاً در یک صف گیر نخواهید کرد.

  • مقامات شهر قرار است روز چهارشنبه یک جلسه توجیهی رسانه ای با اطلاعات بیشتر در مورد نحوه رای دادن در انتخاب مجدد شهردار در 26 ژوئن برگزار کنند.

گفته می‌شود، همه چیز می‌تواند به سرعت تغییر کند – و رای‌دهندگان تورنتو قبلاً با رای دادن زودهنگام فقط برای انتشار اخبار منفی در مورد نامزد مورد نظرشان سوخته بودند.

اگر در روز انتخابات رای می دهید، باید در یک مرکز رای گیری در محله خود رای بدهید. سایت MyVote این شهر بهترین منبع برای یافتن مکان آن است. یا می توانید برای رای دادن از طریق پست ثبت نام کنید (مهلت انجام این کار 26 مه است.)

رای گیری روز انتخابات از ساعت 10 صبح تا 8 شب به وقت شرقی باز خواهد بود.

به اصول اولیه نیاز دارید؟ در اینجا برخی از سوالات متداول وجود دارد

از سمت چپ، آنا بایلائو، برد بردفورد، جاش ماتلو، میتزی هانتر و اولیویا چاو نامزدهای شهرداری تورنتو در 15 می 2023 در مناظره شرکت می کنند.
از چپ به راست: آنا بایلائو، برد بردفورد، جاش ماتلو، میتزی هانتر و اولیویا چاو، نامزدهای شهرداری تورنتو، آنا بایلائو، براد برادفورد، و اولیویا چاو در مناظره ای شرکت می کنند که در 15 می 2023 در بانک غذای روزانه نان در Etobicoke برگزار شد. (ایوان میتسویی/سی بی سی)

چه کسی می دود؟ 102 نامزد در حال رقابت هستند. شما می توانید لیست کامل را در اینجا بیابید یا تفکیک شش نامزد برتر سی بی سی تورنتو را اینجا بخوانید.

آیا می توانم آنلاین رای بدهم؟ نه (و دلیلش اینجاست).

آیا برای رای دادن نیاز به داشتن خانه دارم؟ نه، تا زمانی که یک ملک مسکونی یا تجاری در شهر تورنتو اجاره کرده اید، می توانید رأی دهید – حتی اگر به تازگی به اینجا نقل مکان کرده باشید.

اگر مقیم دائمی باشم می توانم رای بدهم؟ خیر (حتی اگر برخی می خواهند این تغییر کند، شما باید یک شهروند کانادایی باشید که بالای 18 سال سن دارید).

چه شناسه ای نیاز دارم؟ فقط یک تکه کارت شناسایی دولتی که نام شما و آدرس تورنتو واجد شرایط را نشان می دهد.

اگر یک ملک تجاری اجاره کنم اما خارج از شهر زندگی کنم چه می شود؟ می توانید رای دهید. اگر در روز انتخابات رای می‌دهید، باید در شعبه‌ای رای‌گیری در نزدیکی کسب‌وکارتان رای دهید.

سوالی دارید که اینجا نمی بینید؟ به ما در [email protected] ایمیل بزنید و ما تمام تلاش خود را برای پاسخگویی به آن انجام خواهیم داد.