انتاریو پنج شنبه قانون را مطرح می کند زیرا منبع می گوید منطقه پیل منحل خواهد شد

دولت انتاریو آماده است روز پنجشنبه برنامه خود را برای “حمایت از رشد آینده” در منطقه پیل ارائه دهد، زیرا یک منبع می گوید میسیساگا و برامپتون ظرف سه سال به شهرهای مستقل تقسیم خواهند شد.

بر اساس خبرهای دولتی، استیو کلارک، وزیر امور شهری، این قانون را در حدود ساعت 1 بعد از ظهر به وقت شرقی در پارک کوئینز معرفی خواهد کرد. او سپس قرار است در ساعت 13:30 در کنار شهردار میسیساگا، بانی کروبی و شهردار برامپتون، پاتریک براون، کنفرانس خبری برگزار کند. در این استوری می توانید آن را به صورت زنده تماشا کنید.

منبعی که مجاز به صحبت علنی در مورد این قانون قریب الوقوع نیست، گفت که احتمالاً سؤالات بحث برانگیزی در مورد هزینه های انتقال برای هر شهر وجود خواهد داشت – چیزی که کروبی و براون هر دو در هفته های اخیر به وضوح بیان کرده اند.

منبع دیگری گفت که تصمیم برای انحلال منطقه پیل روز چهارشنبه توسط کابینه نخست وزیر داگ فورد تصویب شد.

پیل در حال حاضر شامل میسیساگا و برامپتون – به ترتیب سومین و چهارمین شهر بزرگ انتاریو – و شهر کالدون در شمال است. در سال 1974 توسط دولت نخست وزیر سابق بیل دیویس ایجاد شد و این منطقه مسئول خدماتی مانند امدادرسانی، تصفیه فاضلاب، برنامه های بهداشتی و بازیافت است.

کروبی، و قبل از او، شهردار سابق هیزل مک کالیون، مدت‌هاست که برای یک میسیساگا مستقل تلاش کرده‌اند، با این استدلال که بیش از حد پایه مالیاتی شهرش صرف حمایت از توسعه در برامپتون می‌شود.

گوش کن | احساس شهرداران برامپتون و میسیساگا در مورد جدایی:

صبح مترو15:25مدیریت “طلاق”: شهرداران برامپتون و میسیساگا در مورد جدایی منطقه پیل بحث می کنند

بانی کروبی و پاتریک براون توضیح می‌دهند که از یک حل و فصل «عادلانه» چه انتظاری دارند، زیرا استان در حال برنامه‌ریزی برای انحلال منطقه پیل است.

شهردار می گوید: “رابطه عادلانه ای برای میسیساگا نبود.”

در مصاحبه با رادیو CBC صبح مترو روز پنجشنبه، کروبی آن را “روز تاریخی برای میسیساگا” نامید.

او گفت که از زمانی که منطقه پیل تقریبا 50 سال پیش برای کمک به تقسیم هزینه های پروژه های زیربنایی بزرگ تشکیل شد، میسیساگا بار سنگین مالی را متحمل شده است. در طول رشد انفجاری شهر در دهه‌های 1970 و 1980، میسیساگا تقریباً 70 درصد از هزینه‌های پروژه‌های پیل را پوشش داد. کروبی می‌گوید در سال‌های اخیر این رقم به حدود 60 درصد کاهش یافته است.

او گفت: «این یک رابطه منصفانه برای میسیساگا نبوده است صبح مترو. “در پایان روز، ما می خواهیم دلارهای مالیاتی خود را برای نیازهای زیرساختی خود سرمایه گذاری کنیم، نه برای ساخت برامپتون.”

تماشا | کروبی می گوید که منطقه یک “رابطه نابرابر” بوده است:

شهردار میسیساگا می گوید که منطقه پیل برای شهرش «بسیار ناعادلانه» بوده است

بانی کروبی، شهردار میسیساگا، می‌گوید که شهر او، بزرگترین شهر در منطقه پیل، بیش از سهم خود برای اداره منطقه وسیع انتاریو پرداخت کرده است. او انحلال در انتظار آن را یک دستاورد “تاریخی” می نامد.

اما براون اعداد و ارقام کروبی را مورد مناقشه قرار می‌دهد و هر شهردار بر گزارش‌های ممیزی متناقض دو شرکت مختلف تکیه می‌کند که هزینه‌ها و چالش‌های تجزیه منطقه پیل را بررسی کرده‌اند.

براون در مصاحبه ای جداگانه گفت صبح مترو که برامپتون از رشد در میسیساگا حمایت کرده است و از استان خواسته است تا اطمینان حاصل کند که شهرش در هر انحلال منطقه پیل کامل می شود. او گفت که در حال حاضر چندین پروژه بزرگ در برامپتون در حال انجام است، از جمله یک مرکز گسترده پلیس جدید، که میسیساگا باید به آنها کمک کند.

او گفت: «تمام چیزی که ما می‌خواهیم همان مدل سرمایه‌گذاری سرانه‌ای است که برای ایجاد زیرساخت‌ها در میسیساگا استفاده کردیم،» و افزود که پرداخت صورت حساب‌ها برای توسعه‌های مختلف در حال حاضر برای ساکنان برامپتون «اساساً فاحش» است.

“تصور کن با یکی به شام ​​رفتی و او همه غذا را می خورد و می گویند بیا قبض را تقسیم کنیم؟” براون گفت.

براون گفت که فورد قول داده است که در تجزیه منطقه با هیچ یک از این دو شهر ناعادلانه رفتار نخواهد شد.

تماشا |براون می‌گوید میسیساگا «نمی‌تواند از این صورت‌حساب کنار بیاید»:

شهردار برامپتون می‌خواهد «هر سنت» شهر برای زیرساخت‌های منطقه پیل هزینه شود

پاتریک براون، شهردار برامپتون، می گوید که برای چندین دهه زیرساخت های کلیدی برای منطقه پیل در میسیساگا ساخته شده است. اکنون او می‌گوید که شهرش باید «بابت آنچه ما وارد کرده‌ایم جبران شود» تا برامپتون بتواند زیرساخت‌های خود را پس از انحلال استان منطقه ایجاد کند.

“این همه خیلی سریع اتفاق افتاد. و [Ford’s] به من اطمینان می دهم که میسیساگا نمی تواند بدون پرداخت صورت حساب خود فرار کند.”

کروبی انتظار دارد که این قانون شامل ایجاد یک هیئت حسابرسی برای “مدیریت طلاق” و اطمینان از توزیع مجدد دارایی ها به طور عادلانه باشد. او گفت که ترجیح می دهد پلیس پیل و امدادگران پیل دست نخورده باقی بمانند.

علیرغم اختلاف نظرها، هر دو شهردار موافق هستند که برکناری دولت منطقه‌ای به تسریع تحولات و تصمیم‌گیری در هر دو شهر کمک می‌کند، به‌ویژه که استان با بحران تاریخی مسکن مواجه است.

براون گفت: «برخی مزیت‌های قانونی و واقعی وجود دارد و من از این مزایا استقبال می‌کنم. “با این اخطار که این امر نمی تواند بر سر مالیات دهندگان برامپتون باشد.”