انتاریو مبلغ 180 میلیون دلار برای کمک به دانش آموزان در ایجاد مهارت های ریاضی، خواندن و نوشتن اعلام می کند

وزارت آموزش انتاریو می گوید بیش از 180 میلیون دلار در حمایت از کلاس درس و خانه برای تقویت مهارت های ریاضی، خواندن و نوشتن دانش آموزان سرمایه گذاری خواهد کرد.

در یک کنفرانس مطبوعاتی یکشنبه، استفان لچه، وزیر آموزش و پرورش اعلام کرد که این بودجه بیش از 300 مربی را برای کمک به تقویت شایستگی ریاضی و حدود 700 مربی دیگر برای بهبود سواد دانش آموزان جذب می کند.

استفان لچه، وزیر آموزش و پرورش گفت: «ما شاهد کاهش مهارت‌های خواندن، نوشتن و ریاضی بوده‌ایم، و برنامه امروز سیگنال روشنی است که نشان می‌دهد ما بیکار نخواهیم نشست، ما به بهترین‌ها امیدوار نیستیم».

ما قصد داریم از طریق یک طرح جامع سرمایه‌گذاری کنیم که واقعاً مهارت‌ها و استانداردها و صراحتاً جاه‌طلبی‌های بچه‌ها را با اطمینان از اینکه آنها می‌توانند با تسلط بر این مهارت‌های اساسی از تجربیات دبیرستان خود خارج شوند، بالا ببرد.»

این بودجه جدیدترین اقدامی است که استان برای کمک به افزایش عملکرد دانش آموزان در مدارس انجام می دهد. نمرات پایین آزمون، به‌ویژه ریاضیات، برای سال‌های پیش از همه‌گیری کووید-19، به محض شیوع بیماری همه‌گیر، اختلال در یادگیری به دلیل محدودیت‌ها و جابه‌جایی بین یادگیری مجازی و حضوری، نقطه تمرکز دولت داگ فورد بوده است. به عنوان عاملی در نظر گرفته می شود که چرا نمرات آزمون EQAO و سایر مهارت ها بدتر یا راکد شده اند.

پول کجا خواهد رفت

این وزارتخانه می‌گوید که از کل مبلغ، بیش از 71 میلیون دلار صرف یک طرح ریاضی جدید برای سال تحصیلی آینده می‌شود که بر اساس برنامه درسی ریاضی معرفی‌شده در سال 2020، که سواد مالی و کدنویسی را در هر پایه الزامی می‌کند، هزینه می‌شود.

لچه می‌گوید این تغییرات شامل دوبرابر کردن تعداد مربیان ریاضی مدرسه، معرفی یک سرنخ ریاضی برای هر هیئت، گسترش دسترسی به ابزارهای ریاضی دیجیتال برای دانش‌آموزان و والدین، گسترش یادگیری سواد مالی و آموزش معلمان جدید برای افزایش تسلط و شایستگی ریاضی است.

در همین حال، لچه می‌گوید 109 میلیون دلار از سال تحصیلی امسال برای افزایش نرخ سواد صرف می‌شود. این شامل استخدام معلمان متخصص اضافی و اطمینان از اینکه بیش از 400000 دانش آموز در مهدکودک ارشد تا کلاس 2 تا دو بار در سال غربالگری می شوند تا اطمینان حاصل شود که استانداردهای استانی را برآورده می کنند.

این برنامه همچنین شامل یک برنامه درسی زبان “بازنگری شده” است که از سپتامبر شروع می شود که به دانش آموزان جوان کمک می کند تا به سواد پایه تسلط پیدا کنند – چیزی که استان سال گذشته پس از گزارش شدید کمیسیون حقوق بشر انتاریو شروع به کار کرد که حداقل یک سوم از دانش آموزان فارغ التحصیل نشده اند. سطح سواد مورد نیاز برای عملکرد کامل در اقتصاد امروز.

“ما والدین را می شناسیم. ما آنها را با صدای بلند و واضح شنیده ایم، به ویژه والدین کودکان خردسال که می ترسند اگر ما اکنون در مهدکودک و کلاس 1 یا 2 در آن سال های اولیه شکل گیری اقدام نکنیم، فرزندان آنها می تواند تأثیرات مادام العمر داشته باشد و موانع موفقیت.”

ما آنها را می شنویم و با برنامه ای برای به راه انداختن آنها روی آنها سرمایه گذاری می کنیم.”

لچه می‌گوید در حالی که تمام هیئت‌های مدرسه‌ای از بودجه جدید بهره‌مند می‌شوند، بخش زیادی از آن صرف افزایش نتایج در 20 درصد پایین‌ترین مدارسی می‌شود که در طول تاریخ در آزمون ریاضی و سواد EQAO عملکرد ضعیفی داشته‌اند.

رهبر اتحادیه می گوید که اعلامیه فاقد جزئیات است

لورا والتون، رئیس شورای اتحادیه‌های هیئت مدرسه انتاریو CUPE، می‌گوید این اعلامیه در جزئیات کم‌خون و در کاری که قرار است انجام دهد کم‌خون بود، و او را به این فکر واداشته است که آیا این اعلامیه منحرف کردن حواس‌پرتی از اعلامیه Grants for Student Needs بوده است.

والتون به سی‌بی‌سی تورنتو گفت: “اعلام کمک‌های مالی برای نیازهای دانش‌آموزی هنوز نیامده است. این اسنادی است که به هیئت‌های مدرسه می‌گوید چقدر پول برای سال تحصیلی آینده دارند.”

“این دولت فقط یک بار در تمام دو دوره خود این را به موقع فراهم کرده است. آنها دوباره دیر کرده اند، که واقعاً کمی به هیئت مدیره مدارس برای انجام این نوع کارها فشار می آورد.

“مثلا، تصور کنید سعی می کنید بودجه خانوار خود را مشخص کنید اما نمی دانید چه پولی قرار است وارد شود. این بسیار دشوار است. بنابراین من نگران هستم که این حواس پرتی در این مورد باشد و می ترسم که در آن GSN چه چیزی ببینیم. ،” او گفت.

لورا والتون، رئیس شورای اتحادیه های مدرسه انتاریو CUPE
لورا والتون، رئیس شورای اتحادیه‌های هیئت مدرسه انتاریو CUPE، می‌گوید این اعلامیه در جزئیات کم‌خون و در کاری که قرار است انجام دهد کم‌خون بود، و او را به این فکر واداشته است که آیا این اعلامیه منحرف کردن حواس‌پرتی از اعلامیه Grants for Student Needs بوده است. (CBC)

والتون از لچه خواست که بنشیند و با افرادی که در حال حاضر در سیستم آموزشی با بودجه عمومی کار می کنند صحبت کند و به آنچه نیاز دارند گوش دهد.

والتون گفت: “اینها کارکنان آموزش، معلمان، والدین، سرپرستان، خانواده ها، دانش آموزان شما هستند. اینها افرادی هستند که باید با آنها صحبت کنید. آنها کسانی هستند که او با آنها صحبت نمی کند.”

والتون همچنین پیامی برای هیئت مدیره مدارس داشت.

“اگر از چیزی که به دست می آورید راضی نیستید، باید به جامعه خود بپیوندید و به دولت بگویید، این به اندازه کافی خوب نیست، به اندازه کافی پیش نمی رود، و ما هم نخواهیم بود. می‌توانیم خدماتی را که به آن نیاز داریم، با آنچه به ما ارائه می‌دهی، ارائه دهیم.”