انتاریو راهبردی را برای شناسایی و مسدود کردن چاه‌های نفت و گاز متروکه راه‌اندازی می‌کند

انتاریو میلیون‌ها دلار روی یک استراتژی در سراسر استان برای شناسایی و بستن چاه‌های نفت و گاز متروکه سرمایه‌گذاری می‌کند.

همچنین 2.5 میلیون دلار به Chatham-Kent می دهد زیرا شهرداری همچنان به مقابله با پیامدهای انفجار سال 2021 که یک ساختمان را با خاک یکسان کرد و 20 نفر را مجروح کرد، ادامه می دهد.

گریدون اسمیت، وزیر منابع طبیعی، می گوید که استان 23.6 میلیون دلار برای یک “برنامه اقدام” برای مقابله با خطرات چاه های قدیمی هزینه خواهد کرد.

این شامل برنامه هایی برای دو برابر کردن بودجه به 6 میلیون دلار برای یک برنامه موجود است که چاه های قدیمی نفت و گاز را مسدود می کند.

مقامات محلی در ژوئن و ژوئیه سال 2021 پس از کشف نشت گاز سولفید هیدروژن در این منطقه، دو حالت اضطراری و دستور تخلیه را در ویتلی، آنتی، اعلام کردند.

انفجار در اواخر اوت 2021 یک میخانه متعلق به خصوصی سابق را در هم کوبید.

اسمیت در بیانیه‌ای نوشت: «این سرمایه‌گذاری نشان‌دهنده اولین گام در برنامه اقدام دولت ما برای رسیدگی به چالش‌ها و خطراتی است که چاه‌های نفت و گاز قدیمی برای جوامع سراسر انتاریو ایجاد می‌کنند.

گریدون اسمیت با داگ فورد برتر دست می دهد،
گریدون اسمیت، وزیر منابع طبیعی و جنگل‌داری، در 24 ژوئن 2022، در مراسم تحلیف کابینه روی پله‌های مجلس قانونگذاری در تورنتو، با نخست وزیر داگ فورد دست می‌دهد. (ایوان میتسویی/سی بی سی)

با این بودجه، Chatham-Kent و دیگر شهرداری‌های آسیب‌دیده می‌توانند به حفظ امنیت جوامع خود و جلوگیری از حوادث اضطراری مرتبط با نفت در آینده کمک کنند.»

این استان گفت که بیش از 25 میلیون دلار برای “حمایت از فعالیت های تحقیق، بازیابی و نظارت در چتم کنت، و همچنین حمایت از مشاغل واجد شرایط و ساکنانی که از خانه های خود تخلیه شده اند” سرمایه گذاری کرده است.

اواخر سال گذشته، گروهی از ساکنان و مشاغل در ویتلی یک طرح دعوی حقوقی پیشنهادی 100 میلیون دلاری را به دلیل این انفجار تنظیم کردند.

آنها مدعی سهل انگاری از سوی شهرداری و یک شرکت استخدام شده برای یافتن منبع نشت گاز که منجر به انفجار شد، شدند.