انتاریو به دنبال به دست آوردن کنترل بیشتر بر هیئت های مدرسه در پیشرفت دانش آموزان، آموزش معلمان است

وزیر آموزش استان روز دوشنبه در حالی که قوانینی را ارائه می کند که به او کنترل بیشتری بر هیئت ها می دهد، از جمله با تعیین اولویت های پیشرفت دانش آموزان، گفت که هیئت های مدارس انتاریو باید بر خواندن، نوشتن و ریاضی “تمركز مجدد” داشته باشند.

استفان لچه دلیل این اقدام را رکود، پایین و پایین بودن نمرات آزمون استاندارد ذکر کرد، اما منتقدان گفتند که مشخص نیست اولویت‌های جدید دستوری دولت چه کاری انجام خواهند داد.

لایحه جامع همچنین آموزش برای معتمدین و مقامات هیئت مدیره را استاندارد می کند، ارزیابی عملکرد مدیران آموزش و پرورش را استاندارد می کند، آموزش معلمان را «مدرن» می کند، فرآیندهای انضباطی را کارآمدتر می کند، مشارکت بیشتر والدین را تقویت می کند و از اموال مازاد هیئت مدیره مدارس برای مسکن استفاده می کند.

لچه گفت: “هدف امروز در اینجا ارسال سیگنالی به هیئت مدیره مدارس است تا انرژی خود را بر روی آنچه مهم‌تر است، یعنی بهبود مهارت‌های خواندن، نوشتن و ریاضی و آموزش STEM متمرکز کنند.”

“هدف من… فرهنگ سازی در وزارتخانه است که در آن آنها با ما همکاری کنند تا استانداردهای خود را بالا ببرند. البته، اگر این کار را نکردند، ما اقدام می کنیم و اطمینان حاصل می کنیم که الزامات و درخواست های واضح والدین را اجرا و برآورده می کنند.” که هست [that] وقتی نوبت به خواندن، نوشتن و ریاضی می‌رسد، ما بازی خود را ارتقا می‌دهیم.”

تماشا | مایک کرولی، خبرنگار CBC از لچه می پرسد که چگونه این لایحه سیستم فعلی را تغییر می دهد:

لچه: مدارس باید بر «مهارت‌هایی که برای والدین مهم است» تأکید و تقویت کنند.

استفان لچه، وزیر آموزش انتاریو، لایحه ای را روز دوشنبه ارائه کرد که برای تقویت یادگیری “بازگشت به اصول” طراحی شده بود. اولویت های واقعی برای هیئت مدیره مدارس توسط دولت در مقررات پس از تصویب این قانون تعیین می شود، اما مقامات می گویند که آنها بر پیشرفت دانش آموزان در زمینه های کلیدی مانند خواندن، نوشتن و ریاضی تمرکز خواهند کرد.

فدراسیون معلمان مدارس متوسطه انتاریو گفت که مشخص نیست زمانی که وزیر نیاز به “بازگشت به اصول اولیه” را تکرار می کند، چه مدارسی قرار است از چه مدارسی دور شوند.

اتحادیه می گوید که مشخص نیست چه مدارسی را باید کنار بگذارند

“ما قرار است چه چیزی را اینجا بگذاریم؟” کارن لیتل وود، رئیس OSSTF پرسید.

فدراسیون معلمان ابتدایی انتاریو گفت که لچه در تلاش است تا در آموزش عمومی بحرانی ایجاد کند “در جایی که هیچ کدام وجود ندارد.”

اتحادیه در بیانیه‌ای گفت: «در مواد خود دولت، آنها بیان می‌کنند که «انتاریو در بین سیستم‌های آموزشی برتر در سطح ملی و بین‌المللی است».

“پس چرا بازنگری اساسی لازم است؟ دستور کار آنها چیست؟ تمرکز مجدد در سیستم آموزشی نباید شامل بیش از حد دولت باشد.”

لیتل وود گفت، آنچه مدارس در حال حاضر بیش از همه به آن نیاز دارند بزرگسالان بیشتری در ساختمان است تا به نیازهای دانش آموزان رسیدگی کنند و در حال حاضر تعداد کارکنان آنها بسیار کم است.

او گفت: “شما با والدین صحبت کنید، این چیزی است که آنها می خواهند.” “مطمئنا، آنها ممکن است بخواهند نموداری را در وب سایت هیئت مدیره در مورد اولویت ها ببینند. اما آنها می خواهند بدانند که دانش آموزان آنها هر روز وقتی به مدرسه می روند توجه و حمایت لازم را دریافت می کنند.”

قانون بر اساس اعلامیه اخیر بودجه است

دولت همچنین بودجه خود را برای هیئت مدیره مدارس برای سال تحصیلی آینده منتشر کرد و لچه گفت که شامل افزایش 2.7 درصدی و پول برای استخدام 1000 معلم برای حمایت از پایان دادن به دوره های تحصیلی و کاربردی جداگانه است.

این علاوه بر اعلامیه ای است که لچه روز یکشنبه منتشر کرد مبنی بر اینکه انتاریو نزدیک به 1000 معلم را برای برنامه های تخصصی ریاضی و سوادآموزی استخدام می کند.

زن و مردی در کتابخانه ای برای کودکان کتاب می خوانند.
وزیر آموزش انتاریو، استفان لچه، 180 میلیون دلار اضافی برای تقویت مهارت‌های ریاضی و سوادآموزی دانش‌آموزان در روز یکشنبه در شعبه کتابخانه عمومی تورنتو آلبیون اعلام کرد. (مهرداد نظرآهاری/سی بی سی)

چاندرا پاسما، منتقد آموزش NDP گفت که 2.7 درصد به طور قابل توجهی کمتر از نرخ تورم است و نیازهای دانش آموزان را برآورده نمی کند.

او گفت: “ما می دانیم که چرا بچه های ما در حال مبارزه هستند – این به این دلیل است که آنها در کلاس های درس شلوغ هستند که پس از سه سال اختلال در یادگیری، نمی توانند حمایت مورد نیاز خود را دریافت کنند.”

“ما با یک دست می گیریم، و با دست دیگر، کمتر از یک مربی به هر مدرسه می دهیم. بنابراین شما می توانید محاسبه کنید که چگونه حمایت ها برای کمک به بچه های ما برای بقا و شکوفایی وجود ندارد.”

کتی آبراهام، رئیس انجمن هیئت مدیره مدارس دولتی انتاریو، گفت که بودجه به ازای هر دانش آموز فقط نیم درصد افزایش یافته است که هزینه های تورمی یا افزایش نیازهای دانش آموزان را پوشش نمی دهد.

او گفت که خواندن، نوشتن و ریاضی پایه های آموزش هستند، اما در عین حال چیزی فراتر از آن است.

او در مصاحبه‌ای گفت: «همیشه جا برای پیشرفت وجود دارد، اما ما همچنین می‌دانیم که کمک به بچه‌ها برای تبدیل شدن به اعضای مشارکت‌کننده جامعه، فارغ‌التحصیلان موفق، و همه این موارد، گاهی اوقات فراتر از خواندن، نوشتن و ریاضی است.»

“بنابراین ما به حمایت از بودجه برای این قطعات، برای عدالت، برای ادامه بودجه برای سلامت روان ادامه خواهیم داد.”

آبراهام همچنین گفت که انجمن او در حال حاضر توسعه حرفه ای را برای متولیان فراهم می کند، بنابراین برای او مشخص نیست که استان چه کاری متفاوت انجام خواهد داد.

او گفت: «اینکه بگوییم ما کارمان را خوب انجام نمی‌دهیم، و اینکه آنها باید وارد عمل شوند و به ما بیاموزند که چگونه سرپرست هیئت مدیره مدرسه باشیم، خوب نیست.»

لایحه جدید همچنین از اموال کم استفاده استفاده می کند

لچه گفت که هیئت مدیره و مسئولان مدارس نیاز به بهبودهای حاکمیتی دارند و به نمونه های “قابل توجه” مانند هیئت مدرسه ناحیه پیل اشاره کرد که در آن استان به دلیل نژادپرستی سیستماتیک و مسائل پرسنلی، سرپرستی را برای دو سال و نیم تعیین کرد.

لچه گفت: “700 متولی وجود دارند که در تصمیمات اغلب عملیاتی، میلیاردها دلار سرمایه گذاری در خط مقدم نقش دارند و مسئولیت میلیون ها کودک را بر عهده دارند.”

“بنابراین اگر بتوانیم آموزش حکمرانی این افراد را بهبود ببخشیم، می توانیم اطمینان حاصل کنیم که هیئت مدیره مدارس محلی بسیار موثرتر هستند، زیرا نمونه های زیادی در انتاریو وجود دارد… جایی که فکر می کنم آنها مطابق با استانداردهای زمانی نیستند. به حکمرانی می رسد».

لچه گفت که این قانون همچنین ساخت مدارس جدید را تسریع می کند و به استان اجازه می دهد تا از مکان های کم استفاده بهتر استفاده کند.

مدارسی که در حال فعالیت هستند قرار نیست تحت این طرح تعطیل شوند – مقامات گفتند که تعطیلی مدارس همچنان پابرجاست – اما این به وزیر اجازه می دهد تا هیئت مدیره ای را برای دفع مکان هایی مانند مدرسه خالی راهنمایی کند.

مسئولان در یک جلسه توجیهی فنی گفتند که اگر هیئت دیگری به ملک نیاز داشته باشد به آنها فروخته می شود، اما اگر در بخش آموزش نیاز نباشد، ملک برای سایر نیازهای استانی مانند مسکن ارزان قیمت یا مراقبت طولانی مدت در نظر گرفته می شود. .