انتاریو با توجه به نگرانی های محیط زیست همیلتون در مورد کارخانه شیمیایی در نهر استونی

وزارت محیط زیست ، حفاظت و پارک های انتاریو (MECP) می گوید نگرانی های مطرح شده توسط محیط زیست همیلتون در مورد درخواست اخیر هوا و سر و صدا از یک کارخانه تولید مواد شیمیایی در نهر استونی را بررسی خواهد کرد.

شرکت بارتک ایندیگریدز – که خود را بزرگترین تولید کننده مواد افزودنی غذایی رایج در جهان اسید مالیک و اسید فوماریک درجه مواد غذایی می نامد – در 7 ژوئیه درخواست مجوز کرد.

در صورت تأیید ، این اجازه به شرکت اجازه می دهد تا تحت نسخه اصلاح شده مصوبات فعلی مطابقت محیط زیست برای هوا کار کند.

شانون مک گی ، سخنگوی بارتک ، در نامه ای الکترونیکی نوشت که این شرکت “متعهد به مسئولیت پذیری مسئول محیط زیست ، و بهداشت و ایمنی است. به همین ترتیب ، ما در مورد انتشار گازهای هوایی پیروی خواهیم کرد و خواهیم داشت”.

اما پس از دیدن برنامه ، لیندا لوکاسیک ، مدیر اجرایی محیط زیست همیلتون ، گفت که او نگرانی هایی دارد.

وی در تاریخ 15 نوامبر نامه ای به MECP ارسال کرد و تأکید کرد که میزان انتشار تخمینی برخی مواد بالا است.

وی همچنین در مورد نگرانی های خود و اینکه چگونه آنها می توانند نظرات خود را اعلام کنند ، برای اعضای جامعه اخطاریه ای نوشت.

مدل پراکندگی خلاصه انتشار بارتک تخمین میزان انتشار آلودگی هوا از تأسیسات را هنگام کار با حداکثر ظرفیت نشان می دهد. (محیط همیلتون)

“مدل سازی نشان می دهد که یک آلاینده نزدیک به حداکثر سطح مجاز 76 درصد است – و این ذرات معلق است. همچنین لازم به ذکر است که اکسیدهای نیتروژن و همچنین فلوریدها تقریباً 60 درصد حداکثر هستند. هیدروکسید سدیم لوکاسیک نوشت: “همچنین 44٪ از حداکثر میزان انتشار مجاز قابل توجه است. توجه داشته باشید که همه اینها نتایج مدل شده – نظارت نمی شوند”.

“سطح مدل سازی شده بسیار نزدیک به حد واقعی است ، و برای نظارت بر واقعی برای تعیین میزان واقعی این سطح ، ضمانت می کند.”

وی گفت که ذرات معلق ممکن است شامل PM2.5 باشد ، ذرات معلق با قطر 2.5 میکرون یا کوچکتر ، که باعث سرطان ریه می شود.

لوکاسیک می خواهد اطمینان حاصل کند که بارتک به جای مقادیر پیش بینی شده ، میزان انتشار واقعی را گزارش می کند تا مطمئن شود از حد مجاز فراتر نمی رود.

وی همچنین در نامه به MECP با اشاره به نشت دریاچه انتاریو که در کنار کارخانه کشف شده است ، خواستار بازرسی زیرساخت های کنترل آلودگی هوا در بارتک است.

مجوز بارتک شامل بخشی از سر و صدا می باشد که می گوید مشاوری را استخدام کرده است که تعیین می کند کارخانه از مرزهای صوتی وزارت فراتر رود. لوکاسیک از وزارت می خواهد اطمینان حاصل کند که بارتک یک برنامه عملی برای کاهش صدا را اجرا می کند.

لیندسی دیویدسون ، سخنگوی وزارت ، گفت كه MECP فقط بررسی فنی برنامه را كه در 7 ژوئیه دریافت كرده است ، آغاز كرد.

وی نوشت: “وزارتخانه از نظرات تفصیلی ارسالی از محیط زیست همیلتون قدردانی می كند و هنگام انجام بررسی ، این نظرات را در نظر خواهد گرفت.”

“دفتر ولسوالی همیلتون این وزارتخانه به طور منظم تاسیسات را برای تأیید انطباق با مصوبات انطباق با محیط زیست بازرسی می کند و اطمینان حاصل می کند که این سایت به طور متناسب بازرسی می شود.”

افراد محلی که می خواهند درباره این برنامه نظر دهند تا روز جمعه فرصت دارند تا این کار را انجام دهند.