انتاریو الزامات تحصیلات پس از متوسطه را برای استخدام پلیس لغو می کند

دولت انتاریو روز سه‌شنبه اعلام کرد که تعدادی از اقدامات جدید را برای افزایش تعداد عقب‌مانده استخدام‌های پلیس، از جمله حذف الزامات تحصیلی پس از متوسطه برای استخدام به عنوان افسر و پوشش هزینه‌های آموزش اجباری، ارائه می‌کند.

نخست وزیر داگ فورد در یک کنفرانس خبری در کالج پلیس انتاریو گفت: “ما به افسران پلیس بیشتری در خیابان هایمان نیاز داریم، چکمه های بیشتری روی زمین.” مایکل کرزنر وکیل کل و مایرون دمکیو رئیس پلیس تورنتو به او پیوستند.

فورد گفت که از روسای سرویس های مختلف پلیس شنیده است که گفته اند شاهد افزایش جرایم بزرگ مانند سرقت خودرو، شکستن و ورود و اعمال خشونت آمیز تصادفی هستند، اما در تلاش برای جذب نیروهای جدید هستند.

نخست وزیر همچنین گفت که اواخر امروز، دولت او قانونی را ارائه خواهد کرد که این قانون را اصلاح خواهد کرد قانون ایمنی و پلیس جامعه 2019 بنابراین، دیپلم دبیرستان یا معادل آن، “تحصیل کافی” برای اهداف استخدام به عنوان افسر پلیس است. در حال حاضر متقاضیان خدمات پلیس شهری برای استخدام به عنوان افسر نیاز به یک اعتبار تحصیلی پس از متوسطه دارند.

این استان همچنین 100 درصد هزینه های آموزش پایه پاسبان در کالج پلیس انتاریو را پوشش خواهد داد. هزینه این برنامه سه ماهه 15450 دلار است و افسران پلیس جدید باید ظرف شش ماه پس از استخدام آن را تکمیل کنند.

ثبت نام در کالج نیز در حال گسترش است. از سال 2024، کالج می‌تواند تا چهار گروه 550 افسری فارغ‌التحصیل شود که از سه گروه فعلی 480 افسری بیشتر است.