افزایش مرگ و میر ناشی از مواد افیونی ، زنگ هشدار صدا برای کارگران

هماهنگ کننده استراتژی یکپارچه مواد مخدر منطقه واترلو ، جوانا هان ، زنگ خطر را به صدا در می آورد زیرا آمارهای اخیر نشان می دهد 78 نفر تاکنون در سال جاری به علت مشکوک به مصرف بیش از حد مواد افیونی جان خود را از دست داده اند.

پاییز امسال در یک هفته پنج نفر جان خود را از دست دادند.

هان گفت که بسیاری از مرگ ها در طی یک هفته “مقدار زیادی” است.

هان به سی بی سی نیوز گفت: “من از طریق جامعه ، مانند کارگران خط مقدم ، شنیده ام که سه نفر از این پنج نفر در یک بازه زمانی بسیار کوتاه ، مانند 48 ساعت اتفاق افتاده اند … بنابراین بسیار بسیار نگران کننده است.”

وی افزود: “فنتانیل” واقعاً مدتهاست كه در بازارهای غیرقانونی خیابان پیدا می شود ، اما مشكل در حال حاضر این است كه گزارش شده است كه این سویه های جدید اثرات متفاوتی را ایجاد می كنند كه كارگران خط مقدم و افرادی كه مواد مخدر مصرف می كنند عادت ندارند.

“بنابراین این خطر ابتلا به آنها را در مصرف بیش از حد افزایش می دهد. این فقط فنتانیل نیست ، همه مواد مخدر خطر مصرف بیش از حد را دارند زیرا پایین تر هستند و عملکردهای اساسی زندگی شما مانند تنفس و ضربان قلب شما را سرکوب می کنند. بنابراین این خطر در آنجا است.”

فاصله یعنی مردم فقط مواد مخدر استفاده می کنند

در ماه آگوست ، این منطقه افزایش کمی در تعداد موارد مصرف بیش از حد در سال جاری داشته است. وی گفت: COVID-19 می تواند در افزایش مرگ بیش از دوز نقش داشته باشد.

هان گفت: “این فقط بسته شدن مرزها است و غیرقابل پیش بینی بودن بازار هم اکنون آن را بسیار خطرناک کرده است.”

“در حال حاضر با فاصله اجتماعی ، مانند بسیاری از افراد به تنهایی از مواد مخدر استفاده می كنند و این واقعاً خطر مصرف بیش از حد را افزایش می دهد ، زیرا كسی در آنجا نیست ، نالوكسان نجات دهنده را تجویز می كند.”

هان گفت که این وضعیت همچنین به کارگران خط مقدم آسیب می رساند.

وی گفت: “من کارگر خط مقدم نیستم ، اما می توانم به شما بگویم که شنیدن اینکه مردم می میرند طاقت فرسا است. شنیدن خوب نیست.”

“نمی توانم تصور کنم که کارگران خط مقدم و افرادی که در واقع با این افراد جامعه رابطه شخصی دارند ، ویرانگر است.”

فقط ماه گذشته یک سایت خدمات دائمی مصرف و درمان (CTS) در کیچنر افتتاح شد.

دکتر Hsiu-Li Wang ، مسئول بهداشت پزشکی در منطقه واترلو ، گفت که این سایت نشان دهنده یک قطعه بزرگتر برای کاهش آسیب و استراتژی مواد مخدر برای کاهش بیش از حد مرگبار در منطقه واترلو است.