اسامی جدید برای مدارس ابتدایی دولتی در کیچنر و کمبریج انتخاب شدند

دو مدرسه ابتدایی در هیئت مدیره مدارس دولتی منطقه نام‌های جدیدی دارند.

متولیان هیئت مدرسه منطقه واترلو (WRDSB) تغییرات نام را دوشنبه تایید کردند. مدرسه دولتی سابق رایرسون در کمبریج به مدرسه دولتی بلو هرون تبدیل می‌شود و مدرسه دولتی AR Kaufman در کیچنر به مدرسه دولتی Hillside تغییر می‌کند.

تغییر نام بلافاصله اعمال می شود.

هیئت مدیره در بیانیه‌ای گفت: «فرایند تغییر نام مدرسه بخشی از تعهد ما به ایجاد تغییرات مشخص در حمایت از فراخوان‌های اقدامی است که توسط کمیسیون حقیقت و آشتی بیان شده است».

هیئت مدیره فرآیند تغییر نام هر دو مدرسه را در اوایل سال 2023 آغاز کرد. هیئت مدیره گفت 34 نام برای مدرسه کمبریج پیشنهاد شد و بیش از 90 درصد از جامعه مدرسه در روند مشاوره شرکت کردند.

جیمز موزسلت، مدیر مدرسه دولتی بلو هرون در بیانیه‌ای گفت: دیدن جامعه مدرسه و همسایگان ما برای کمک به انتخاب نامی که به طبیعت و شهرمان ادای احترام می‌کند، بسیار عالی بود.

تغییر نام برای مدرسه کیچنر بیش از 82 پیشنهاد دریافت کرد و بیش از 60 درصد از جامعه مدرسه در این مشاوره شرکت کردند.

Afrim Ficic، مدیر مدرسه دولتی Hillside، “از حمایتی که از دانش آموزان، خانواده ها و جامعه دریافت کردیم برای ایجاد نام جدیدی که به بهترین شکل مدرسه ما را نشان می دهد، سپاسگزاریم.”

فیسیچ در این بیانیه گفت: “سایت تپه منعکس کننده چشم انداز طبیعی مدرسه ما است و از طریق مشاوره ما این انتخاب روشنی برای جامعه ما بود.”

هیئت مدیره گفت که با علائم و سایر وسایل مدرسه انتظار می رود تا سپتامبر به روز شود.

نمای بیرونی یک مدرسه ابتدایی آجر قرمز.
مدرسه دولتی AR Kaufman در کیچنر اکنون به مدرسه دولتی Hillside تغییر نام داده است. (سرویس تماشای خیابان گوگل)