از جشن های روز تاجگذاری تا پیاده روی جین، در اینجا چه کاری باید در همیلتون این آخر هفته انجام دهید

بهار از راه رسیده است و پیش‌بینی آفتاب و بیشینه 16 درجه سانتی‌گراد در روز شنبه و 40 درصد احتمال بارش باران با حداکثر 14 درجه در روز یکشنبه وجود دارد.

در حالی که برخی از مردم بخشی از صبح شنبه خود را به تماشای تاج گذاری پادشاه چارلز سوم در کلیسای وست مینستر می گذرانند، کارهای بیشتری برای انجام دادن در تمام آخر هفته وجود دارد.

در اینجا آنچه در اطراف همیلتون اتفاق می افتد این آخر هفته است.

شنبه رایگان در RBG برای روز تاجگذاری

به عنوان بخشی از جشن های روز تاج گذاری انتاریو، باغ گیاه شناسی سلطنتی (RBG) ارائه می کند پذیرش رایگان به محوطه و شاتل رایگان از پارکینگ جنوبی ایستگاه Aldershot Go در روز شنبه از ساعت 10 صبح تا 8 بعد از ظهر

RBG می گوید برنامه نویسی ویژه در هر سه مکان اصلی آن – پارک هندری، راک گاردن و درختستان در دسترس خواهد بود. این شامل:

  • از موسیقی در باغ‌های پارک هندری و باغ راک لذت ببرید.
  • خانواده ها می توانند در شکار لاشخور در پارک هندری و باغ راک شرکت کنند.
  • کودکان می توانند از فعالیت کاشت در پارک هندری لذت ببرند.
  • درختکاری متخصصانی در محل خواهد داشت تا به تمام سوالات شما در رابطه با شکوفه های بهاری پاسخ دهند.
  • ایستگاه های اکتشاف هم در پارک هندری و هم در درختکاری در دسترس خواهند بود.

RBG می گوید انتظار دارد به ظرفیت برسد و مهمانان تشویق می شوند بلیط را به صورت آنلاین پیش خرید کنید.

نمایشگاه لباس قرمز

کتابخانه عمومی همیلتون از 1 تا 19 می میزبان نمایشگاه لباس قرمز در کتابخانه مرکزی، اتاق نشیمن طبقه 1 است.

کتابخانه می‌گوید این نمایشگاه فرصتی را برای جامعه همیلتون فراهم می‌کند تا در تأمل و همبستگی دور هم جمع شوند تا به بحران ملی زنان، دختران، دختران و LGBTQ2S+ بومی مفقود و کشته شده پایان دهند.

مراسم ویژه روز جمعه از ساعت 12 تا 12:30 بعد از ظهر به مناسبت روز ملی آگاهی از زنان و دختران بومی مفقود و کشته شده و مردم دو روح (MMIWG2S) برگزار شد.

تصویر وسیعی از نمایشگاه لباس قرمز در HPL.
21 لباس قرمز آویزان و داستان های 12 قربانی نمایشی از MMIWG2S+ است. (Candace Maracle/CBC)

این نمایشگاه مسیری متشکل از 21 لباس قرمز را به نمایش می‌گذارد که بر روی قفسه‌های کمد آویزان شده و داستان‌های 12 قربانی را در خود دارد – نمادی نمادین از زنان و دختران بومی بیش از حد در کانادا که از خشونت آسیب دیده‌اند.

کتابخانه شما را دعوت می کند لیست مجموعه های لباس قرمز آن را کشف کنید برای یادگیری داستان زنان بومی، دختران، افراد دو روحیه و جنسیتی در کانادا که مفقود شده یا به قتل رسیده اند.

این نمایشگاه توسط تیم روابط بومی شهر با مشارکت کتابخانه عمومی همیلتون نصب شده است.

درها باز همیلتون

آیا اشتهای معماری دارید؟ در اینجا یکی برای شما است. شعبه منطقه همیلتون از حفاظت از معماری انتاریو میزبان Doors Open Hamilton 2023 در روزهای شنبه، 6 و یکشنبه، 7 می از ساعت 10 صبح تا 4 بعد از ظهر خواهد بود.

سازمان دهندگان می گویند که برخی از مشاغل مرتبط با غذا در همیلتون در دو تور پیاده روی دونداس و در امتداد خیابان کینگ ویلیام و خیابان جیمز شمالی در همیلتون برجسته خواهند شد.

این دو تور شامل موسسات غذایی خواهد بود و شرکت کنندگان را با انباری آشنا می کند که تبدیل به یک مکان مجلل برای بیرون رفتن (Nellie James) شده است. هتل نظامی که تبدیل به یک کافه محبوب شد (کافه توت); اقامتگاه خصوصی که به گفته مجله En Route (Quatrefoil) به یکی از برترین رستوران های کانادا تبدیل شد. سالن رقص که تبدیل به کافه و رستوران هندی شد (کافه دومستیک). و بسیاری از مکان ها و رستوران های جالب دیگر.

tktkt
کسب‌وکارهای غذا محور همیلتون در دو تور پیاده روی دونداس و در امتداد خیابان کینگ ویلیام و خیابان جیمز شمالی در همیلتون برجسته خواهند شد. (درهای باز انتاریو)

در حالی که Doors Open Hamilton معمولاً در مورد موزه ها و ساختمان های عمومی است، برگزارکنندگان می گویند که امسال درباره رستوران ها، خواربار فروشی ها، مغازه های سفال و هر چیزی که به غذا، تولید غذا یا ارائه غذا مربوط می شود.

ما، در هیئت مدیره باز درها، فکر کردیم که با موضوع غذا در سال جاری، ممکن است خوب باشد که برخی از مشاغل خصوصی را که در تطبیق ساختمان‌های قدیمی با اهداف جدید، مانند رستوران‌ها و خواربارفروشی‌ها، کار بزرگی انجام داده‌اند، وارد کنیم. ” سخنگوی این رویداد گفت.

بازار ساز

سارا کوپفرشمیت، مالک رستوران بخش چهارم که در ماه فوریه تعطیل شد، یک سرمایه گذاری جدید را در روز شنبه راه اندازی خواهد کرد. Kupferschmidt از Klout Entertainment رونمایی خواهد کرد که Maker’s Market اولین رویداد آن است.

Maker’s Market از ساعت 12 تا 6 بعد از ظهر در آکادمی عملکرد کورنل، 205 Cannon Street East اجرا می شود و بیش از 40 فروشنده محلی را با نمایندگی قوی از هنرمندان بومی، 2SLGBTQIA+ و BIPOC به نمایش می گذارد.

این رویداد دارای سرگرمی های زنده از گیتاریست محلی کریس چمبرز و منطقه سرگرمی کودکان به میزبانی Learning With Lexi خواهد بود.

پیاده روی جین

جینز واک – جشنواره سالانه مکالمات پیاده‌روی رایگان و تحت رهبری شهروندان با الهام از جین جاکوبز – این آخر هفته برگزار می‌شود.

پیاده‌روی‌های جین مردم را تشویق می‌کند تا داستان‌هایی درباره محله‌های خود به اشتراک بگذارند، جنبه‌های نادیده‌ای از جوامع خود را کشف کنند و از پیاده‌روی به عنوان راهی برای ارتباط با همسایگان خود استفاده کنند.

جشنواره های جین واک هر سال در اولین آخر هفته ماه می در صدها شهر در سراسر جهان برگزار می شود. همیلتون از سال 2013 در جین واک شرکت می کند.

برنامه کامل آخر هفته به شرح زیر است:

برنامه جین واک 2023.
برنامه فعالیت های Jane’s Walk 2023 برای 6 و 7 مه 2023. (پیاده روی جین)