اجاره کلبه های گران قیمت ممکن است کمبود نیروی کار را در شهرهای ساحلی انتاریو بدتر کند

برخی از کسب و کارها در شهرهای ساحلی انتاریو با نزدیک شدن به تابستان برای استخدام کارکنان کم دستمزد تلاش می کنند – که نشان دهنده مبارزه در جوامع کنار دریاچه در سراسر استان است که در آن کارگران کافی برای پر کردن موقعیت های باز و پاسخگویی به تقاضای فزاینده مشتریان وجود ندارد.

اتاق بازرگانی انتاریو در دسامبر گذشته گزارشی را منتشر کرد که به وضعیت صنعت گردشگری این استان پرداخت. این گزارش حاکی از آن است که 69 درصد از مشاغل توریستی گزارش داده اند که در جذب و نگهداری کارگران با چالش هایی مواجه هستند.

در گراند بند، نشانه‌های یک بحران کارگری در حال جوشیدن به معنای واقعی کلمه در ویترین مغازه‌ها به شکل تابلوهای «کمک می‌خواهم» در امتداد نوار اصلی آویزان است، با کسب‌وکارها در رقابت با زمان برای استخدام کارگران کافی قبل از این آخر هفته طولانی روز ویکتوریا، به طور گسترده. شروع غیر رسمی تابستان در کانادا و آغاز فصل شلوغ توریستی تابستان را در نظر گرفت.

صاحبان مشاغل می گویند که کمبود شدید کارگران به دلیل افزایش اجاره بها برای اقامتگاه های فصلی تشدید شده است که به دلیل افزایش تقاضا برای املاک و مستغلات در کنار دریاچه همیشه به سمت آسمان هدایت می شود.

سرمایه‌گذارانی که قصد دارند آن‌ها را به اجاره‌های کوتاه‌مدت مدرن و جدید تبدیل کنند، کلبه‌های قدیمی شهر را که کارگران فصلی به خاطر اجاره‌های ارزان‌شان مورد علاقه کارگران فصلی قرار می‌دهند، به تعداد روزافزونی جمع‌آوری می‌شوند.

کارگران نیز با اجاره بها گرانی روبرو هستند

ریچ دونوم، مالک باجا بیچ بار، که در تلاش برای یافتن آشپزها و سرورهای کافی برای آشپزخانه شلوغ خود پیش از رونق تابستانی است، گفت: «در حال حاضر یافتن کمک بسیار سخت است.

تماشا | Rich Donomme صاحب بار در مورد مشکلات دریافت کمک پاره وقت صحبت می کند:

“در حال حاضر یافتن کمک بسیار سخت است”

ریچ دونوم، یکی از مالکان بار ساحلی باجا در گرند بند، می‌گوید یافتن کمک دشوار است زیرا بسیاری از کارگران کم‌دستمزد به دلیل بازار پررونق اجاره‌های کوتاه‌مدت از دست داده‌اند.

“شما به دنبال افرادی هستید که برای تابستان اینجا هستند، که اساساً به دنبال شغل پاره وقت هستند.”

او گفت که مشکل این است که بسیاری از کارگران احتمالی او نمی توانند در شهری زندگی کنند که در آن یک کلبه می تواند تا 2500 دلار در آخر هفته در وب سایت های اجاره کوتاه مدت مانند VRBO و Airbnb بپردازد.

او گفت: «شما همیشه افرادی را می بینید که به دنبال مکانی هستند. بسیاری از کلبه ها در فصل اوج گران هستند.

شهرداری لمبتون شورز، که شامل جوامع ساحلی گراند بند، پورت فرانک و ایپرواش می‌شود، در میان اولین‌ها در انتاریو بود که اجاره‌های کوتاه‌مدت را که به سرعت از کنترل خارج شده بود، سرکوب کرد.

الکس بوگن، مدیر صدور مجوز و ارتباطات Lambton Shores، روز دوشنبه به سی‌بی‌سی نیوز گفت که سال گذشته حداقل 315 ملک اجاره‌ای کوتاه‌مدت توسط شهرداری مجوز داشتند که 50 تا 60 مورد دیگر در حال حاضر مراحل درخواست را طی می‌کنند.

درگ اصلی گرند بند
آخر هفته طولانی ماه می به طور گسترده شروع غیر رسمی تابستان در کانادا و آغاز فصل شلوغ توریستی تابستانی در گراند بند، اونت در نظر گرفته می شود. (کالین باتلر/اخبار CBC)

بر اساس یک نظرسنجی، در جامعه توافق گسترده ای وجود دارد که در حالی که اجاره های کوتاه مدت منبع درآمد پرسودی برای شهر هستند، آنها همچنین یکی از بزرگترین منابع مصیبت های جامعه هستند.

در نظرسنجی آنلاین که توسط شهرداری در سال 2021 انجام شد، بیش از نیمی از پاسخ‌دهندگان گفتند که اجاره‌های کوتاه‌مدت برای جامعه ارزش اقتصادی دارد، در حالی که تقریباً همین تعداد نیز گفتند که این املاک اجاره‌ای به شکل سر و صدا مزاحم هستند. ، زباله و مسائل ایمنی.

“هیچ کمبود مشتری وجود ندارد”

کاپیل کاتاریا مالک Ripples Beach Hut است و از دهه 1980 لباس ساحلی و سوغاتی می فروشد. او به سی‌بی‌سی نیوز گفت که مطمئن نیست چرا در چند سال گذشته نتوانسته کارگران پاره وقت پیدا کند، اما متوجه افزایش چشمگیر تعداد گردشگران شده است.

تماشا | Kapil Katarya از Ripples Beach Hut می‌گوید سخت است که کارگران را وادار به خدمات رسانی به مشتریان رو به رشد خود کنید:

“اینجا هیچ کمبودی برای مشتری وجود ندارد”

کاپیل کاتاریا، یکی از مالکان ریپلز بیچ هات در گراند بند، می‌گوید در حالی که هیچ مشتری کمبودی وجود ندارد، یافتن کمک تابستانی دشوار است.

او گفت: “مردم بیشتری به شهر می آیند. پارکینگ ساحلی در روزهای گرم همیشه پر است.” “مردم باید نیم ساعت وقت بگذارند تا جای پارک پیدا کنند. اتاق اضافی وجود ندارد.

او گفت: «هیچ کمبود مشتری نداریم.

Syndey MacDonald، مدیر کل اتاق بازرگانی Grand Bend و Area، که نماینده تعدادی از شهرهای کنار دریاچه در Bluewater و Lambton Shores است، گفت که وضعیت مسکن و تنگنای کار فصلی به هم مرتبط هستند.

او درباره در دسترس بودن اقامتگاه های فصلی گفت: «گزینه های زیادی وجود ندارد. “مگر اینکه اهل اینجا یا از اطراف نباشید، پیدا کردن مکانی برای اقامت در تابستان دشوار است.”