اتاوا، وبر و کینگ شاهد تعطیلی این هفته برای آسفالت هستند

کیچنر-واترلو

رانندگان، دوچرخه سواران و عابران پیاده در کیچنر باید از بسته شدن جاده در خیابان اتاوا، خیابان وبر و خیابان کینگ و همچنین خیابان های فرعی نزدیک برای کار آسفالت در این هفته آگاه باشند.

نقاشی خط یک شبه انجام می شود اما جاده ها در این مدت بسته نمی شوند

تابلوی نارنجی با پرچم، تصویر شخصی که علامت ایست را در وسط نگه داشته است.  تابلو در یک خیابان نصب شده است.
با آسفالت جدید جاده های منطقه ای، انتظار تاخیر و انحراف در بخش هایی از کیچنر را در این هفته داشته باشید. (Ferenc Cegledi / Shutterstock)

به رانندگان، دوچرخه سواران و عابران پیاده هشدار داده می شود – خیابان های اتاوا، وبر و کینگ، همراه با خیابان های فرعی، در این هفته شاهد بسته شدن آسفالت خواهند بود.

این منطقه می گوید تا زمانی که آسفالت انجام می شود، جاده ها برای مدت کوتاهی بسته خواهد شد، اما مدت زمان کار به آب و هوا بستگی دارد. به مردم توصیه می شود مسیرهای جایگزین را انتخاب کنند.

پیش بینی می شود برنامه به شرح زیر باشد:

  • سهشنبه: خیابان اتاوا، رمپ بزرگراه به خیابان Rosedale. ترافیک یک طرفه فقط از رمپ ها به خیابان وبر حفظ می شود.
  • چهار شنبه: خیابان اتاوا از خیابان Rosedale تا خیابان Charles E. یک جاده کاملا بسته خواهد بود.
  • پنج شنبه: خیابان وبر از خیابان اتاوا N. تا خیابان بوردن شاهد بسته شدن کامل جاده خواهد بود.
  • جمعه: خیابان وبر از خیابان شلدون تا خیابان اتاوا N. شاهد بسته شدن کامل جاده خواهد بود. بخش‌هایی از خیابان اتاوا N. و خیابان کینگ تنها شاهد بسته شدن خطوط خواهند بود.

در بالای کار آسفالت، نقاشی خط هر شب از ساعت 7 بعد از ظهر شروع می شود و تا ساعت 7 صبح روز بعد به پایان می رسد. این منطقه می گوید که جاده ها در طول این کار باز خواهند ماند.

این منطقه می گوید کارکنان همچنین با نگهبانان عبوری در مناطق آسیب دیده کار خواهند کرد تا از ایمنی دانش آموزان و عابران پیاده اطمینان حاصل کنند.

اصلاحات و توضیحات|یک نکته خبری ارسال کنید|