آیین‌نامه اجاره کوتاه‌مدت همیلتون متوقف شد تا کارکنان شهر بتوانند روی برنامه‌ای برای توقف بازسازی‌ها تمرکز کنند.

شهر همیلتون در اجرای ممنوعیت اجاره کوتاه مدت خود متوقف شده است.

آیین‌نامه جدید قرار بود روز پنجشنبه اجرایی شود، که اگر مالکان در آنجا زندگی نمی‌کنند، اجاره خانه‌ها را برای کمتر از ۲۸ روز متوالی در سایت‌هایی مانند Airbnb غیرقانونی می‌سازد.

شورا در ماه ژانویه این آیین‌نامه را تصویب کرد تا مردم را از خرید املاک سرمایه‌گذاری برای اجاره‌های کوتاه‌مدت منصرف کند، به این امید که صدها واحد را دوباره به بازار اجاره بلندمدت اضافه کند.

اما در پیامی که روز چهارشنبه در توییتر منتشر شد، شهر گفت این آیین‌نامه به دلیل «تغییر اولویت‌های شورا» متوقف شده است و این آیین‌نامه در اواخر سال مورد بازنگری قرار خواهد گرفت.

کان گفت که شورا تمرکز خود را از بحران قیمت مسکن معطوف نکرده است. الکس ویلسون (بخش 13) در مصاحبه با سی بی سی همیلتون. در عوض، شهر با کمبود منابع کارکنان مواجه است و باید برخی از طرح‌های مسکن را نسبت به سایرین «تریاژ» کند.

ویلسون گفت: «متاسفانه ما نمی‌توانیم همه کارها را یکجا انجام دهیم.

توقف بازسازی ها اولویت اصلی است

ویلسون گفت که اولویت اصلی توقف نوسازی است. آن وقت است که صاحبخانه ها مستاجران را برای بازسازی واحدها بیرون می کنند و واحد را با قیمت اجاره بسیار بالاتر فهرست می کنند.

شورای قبلی از کارکنان درخواست کرده بود که آیین نامه ای برای نوسازی برای ممنوعیت این عمل تدوین کنند. ماه گذشته، کارکنان با گزارشی بازگشتند که در عوض این ایده را رد کرد.

طبق به‌روزرسانی کارکنان که در ماه می منتشر شد، شورا از آن زمان به آن‌ها گفته است که برای بار دوم به عقب برگردند و «مجموعه کاملی از گزینه‌ها را برای توقف بازسازی‌ها در شهر ایجاد کنند». این برنامه اجرایی نسبت به آیین‌نامه اجاره کوتاه‌مدت مقدم خواهد بود.

کان: «ما به معنای واقعی کلمه کارکنان کافی نداریم، زیرا کارکنان وظایف خود را انجام ندادند. نریندر نان (بخش 3) به سی بی سی همیلتون گفت.

ویلسون گفت که بحران مسکن بدتر می شود زیرا استان کنترل اجاره واحدهای جدیدتر را که پس از 15 نوامبر 2018 ساخته شده بودند لغو کرد و هیچ قانونی برای افزایش اجاره بهای بین مستاجران توسط مالکان وجود ندارد.

ویلسون گفت: “چرا باید بر نوسازی تمرکز کنیم؟ زیرا استان بنزین روی آتش نمی‌ریزد و در عوض دارد”.