یخچال و فریزر Parkdale بعد از اینکه شهر مجبور به حرکت شد خانه جدیدی پیدا می کند

یک یخچال اجتماعی در پارکدیل که هفته گذشته توسط شهر تعطیل شد ، دارای یک خانه جدید در املاک خصوصی در انتهای غرب است.

این یخچال اکنون در خیابان 269 دون ، جنوب کوئین استریت وست ، روبروی بار شراب Nice Nice و Extra Burger ، میزبانان جدید آن واقع شده است. یخچال بر اساس این اصل کار می کند: “آنچه لازم دارید بردارید. آنچه را که می توانید بگذارید.”

طبق گفته جلیل بخاری ، سازمان دهنده و بنیانگذار Community fridges تورنتو ، پس از آنكه شهر دستور داد یخچال را از محل قبلی خود در پیاده رو مقابل فروشگاه لباس Black Diamond Vintage ، در 1614 Queen St. W. خارج كنند ، جامعه Parkdale سریع عمل كرد. یخچال را نگهداری می کند. وی گفت که اکنون کاملاً انبار شده است.

بخاری درباره تلاش بسیج یخچال گفت: “این واقعا الهام بخش و دلگرم کننده بود.”

این شهر ادعا کرد که یخچال متروکه شده است و به دلیل بیماری همه گیر خطر ایمنی و بهداشت را به همراه دارد و تهدید می کند که در صورت برداشتن یخچال ظرف 24 ساعت صاحب فروشگاه را جریمه نخواهد کرد.

بخاری گفت ، با این حال ، یخچال به وضوح یک نیاز را پر می کند. وی گفت که بلافاصله پس از تهدید شهر این شهر منتقل شد. مشاغل دیگری قبل از انتقال یخچال آن را ذخیره می کردند ، در حالی که تجارت دیگری به جابجایی آن کمک می کرد. سپس ، هنرمندان آن را با طرح های جدید نقاشی کردند.

این شهر همچنین گفت که یخچال آیین نامه لوازم رها شده آن را نقض می کند ، این امر برای جلوگیری از گرفتار شدن کودکان در وسایل دور انداخته شده در فضای باز است. طبق گفته یخچال های جامعه تورنتو ، یخچال رها نشده و آئین نامه منسوخ شده است.

بخاری گفت: “هرچه بیشتر سعی در اصلاح آن یا کار در اطراف آن داشتیم ، روزهای بیشتری که یخچال در آنجا نبود ، روزهایی که مردم به این یخچال اعتماد می کردند بیشتر گرسنه می شدند.”

“اولویت ما اساساً این بود که آن را به هر طریقی که بتوانیم به خیابان برگردانیم و در این آئین نامه کار کنیم.”

بخاری گفت که مردم می خواهند در هنگام شیوع همه گیر به همسایگان خود کمک کنند و یک ناامنی غذایی در تورنتو یک مشکل گسترده است.

جلیل بخاری ، سازمان دهنده و بنیانگذار Community Fridges Toronto ، می گوید پس از تهدید شهر یخچال ، این اجتماع اجتماع کرد. (CBC)

سیرا لیدام ، یکی از مالکان Black Diamond Vintage ، گفت که خوشحال است که یخچال خانه جدیدی پیدا کرده است.

“ما از اینکه دیگر آن را جلوی فضای خود نداریم ناراحت بودیم ، فقط به این دلیل که داشتن یک چیز عالی بود. اما ما واقعاً خوشحالیم که اینجا است. این مکان واقعاً مکانی عالی است. در هر دو طرف بازارهای میوه وجود دارد. منطقه واقعا شلوغ. ما فقط خوشحالیم که می بینیم جامعه دوباره یخچال دارد. “

مشاوره گورد پرکس ، نماینده بخش 4 ، پارکدل-هایک پارک ، گفت که این شهر برای مقابله با مسئله عدم امنیت غذایی با آژانس های اجتماعی پیوسته است.

پرکس گفت: “من پرستش می کنم که مردم می خواهند کمک کنند. من فکر می کنم این فوق العاده است ، اما فقط تلاش برای یافتن راهی برای تهیه یخچال در پیاده رو در جایی ، این بهترین روش برای کمک نیست.”

وی افزود: “من افرادی را كه می خواهند از این طریق كمك كنند تشویق می كنم تا در یكی از بسیاری از برنامه هایی كه این شهر با آژانس های اجتماعی در آن مشاركت داشته است ، شركت كنند تا مطمئن شوند كه غذای توزیع شده با خیال راحت تقسیم می شود.”

پاملا چان ، یک ساکن محلی ، آثار هنری رنگ آمیزی شده جلوی یخچال جامعه Parkdale را تحسین می کند. (CBC)

دیو شلنوت ، که خود را وکیل دوچرخه سواری می نامد ، گفت همسایگان به همسایگان کمک می کنند.

شلنوت گفت: “من فکر می کنم همه گیری در واقع روش های عدم موفقیت سیستم های فعلی ما را برجسته و تأیید کرده است.”

وی گفت: “ما باید سریع و سریع به مشکلاتی پاسخ دهیم که دولتها قادر به حل آنها نیستند و جوامع باید دور هم جمع شوند و به سرعت مشکلات خود را حل کنند ، زیرا زمستان در راه است و آنجا برای مردم سرد خواهد شد” گفت

پاملا چان ، یکی از ساکنان پارکدیل ، موافقت کرد و گفت که این نیاز در پارکدیل بسیار زیاد است.

“افراد زیادی در این جامعه وجود دارند که کمتر مورد توجه قرار می گیرند. من چیزهای اضافی دارم. این همان کاری است که شما باید انجام دهید ، درست است؟”