خرید کتاب آشپزی خارجی

به گفته مدیر کتابخانه عمومی وکسفورد در ایرلند ، همه خدمات عمومی مانند کارت عضویت ، دسترسی سریع به اینترنت ، خدمات مشاوره ، کارآفرینی و آموزش رایگان است و هرکسی می تواند از این خدمات بهره مند شود.
کانادا ؛ اولین دفتر اطلاعات کتابخانه ها / ایرلند ؛ همه خدمات کتابخانه رایگان است
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (خرید کتاب آشپزی خارجی) ، پنجمین جلسه از سلسله وبینارهای بین المللی “داستان ایده ها و الگوهای مدیریت کتابخانه های عمومی” شب گذشته 9 مرداد با حضور سعید فروزی دانلود کتاب آشپزی خارجی، کتابدار کتابخانه سوریه بهترین کتاب های آشپزی دنیا در ونکوور کانادا و ایلین موریسی ، مدیر کتابخانه عمومی در وکسفورد ، با موضوع ساختار ، خدمات و برنامه های کتابخانه عمومی برگزار شد.

ایلین موریسی ، مدیر کتابخانه های عمومی وکسفورد می گوید: “کتابخانه های ایرلندی بر اساس استراتژی خواندن ، اجتماع و فرهنگ است و هدف ما این است که مردم از این استراتژی ها بهره مند شوند و خرید کتاب آشپزی خارجی به اطلاعات و ایده ها دسترسی داشته باشند.”

وی گفت: “خدمات کتابخانه ای در این کشور رایگان است.”

وی گفت: ایرلند یکی از پرجمعیت ترین کشورهای یهودی در جهان است.

 

رئیس کتابخانه های عمومی در وکسفورد ایرلند گفت کتابداران عمومی 47 ساعت در هفته کار می کنند. این کتابخانه سواد خواندن را آموزش می دهد و در طول سال به معلمان اجازه می دهیم تعداد زیادی کتاب برای پروژه در کلاس درس وام بگیرند.

موریسی افزود: یکی دیگر از برنامه های کتابخانه ها این است که کودکان را به خواندن هشت کتاب در ماه تشویق کنند و سپس در جشنواره کتاب ، علاوه بر حضور نویسندگان خوب ایرلندی و بین المللی ، از کودکان خرید کتاب آشپزی خارجی دعوت می کنیم تا برای مطالعه س questionالات و کتابها هشت کتاب بخوانند. جلسه پاسخگویی با کودکان “.

وی ادامه داد: کتابخانه ها باید شفاف ، جذاب و قابل اعتماد باشند و از 150 هزار نفر در وکسفورد ، کتابخانه های سیار به 3000 نفر از مردم روستا خدمات کتابخانه ارائه می دهند.

موریسی در بخش دیگری از سخنرانی خود به دوران همه گیری کووید 19 اشاره کرد و گفت: “شرایط در زمان تاج بسیار دشوار بود و کتابخانه ها برای مدت طولانی بسته بودند. سال گذشته دانلود کتاب آشپزی خارجی، نسخه های فیزیکی کتاب در زمان تاج بسیار مورد ستایش قرار گرفت و کتابخانه ها خدمات خود را ارائه کردند. “آنها در قالب کتابهای قرض برای علاقه مندان ارسال شدند ، اما کتابخانه ها در چند ماه گذشته فعالیت می کنند.

در این نشست ، سعید فروزی ، کتابدار کتابخانه عمومی سوری در کانادا ، درباره کتابخانه های ونکوور توضیح داد: جمعیت ونکوور بیش از دو میلیون و 70 شعبه کتابخانه های عمومی است. کتابخانه های عمومی از نظر مالی و اداری توسط شهرداری ها کنترل می شوند.

فروزی گفت: “کتابخانه سوری در ونکوور 10 شعبه دارد.” کتابخانه ها به مدت 13 سال توسط هیئت امنا با 13 عضو ، یک عضو شورای شهر و 12 معتمد بهترین کتاب های آشپزی دنیا دیگر اداره می شوند.

وی تعداد کارکنان کتابخانه سوریه را 250 نفر برشمرد و افزود: از این تعداد 10 نفر کارمند اداری و 240 نفر در 10 شعبه کتابخانه سوریه در زمینه جمع آوری ، سفارش و فهرست نویسی کتابخون هستند. کتابخانه ها هفت روز در هفته از ساعت 9 صبح تا 9 شب باز هستند ، اما ساعات کار در آخر هفته کاهش می یابد.

کتابدار کتابخانه سوری در شرح دیگری از فعالیت های کتابخانه ای که در آن مشغول به کار است ، اظهار داشت: در این کتابخانه سه سطح و در سطح اول کسانی هستند که کتابهای برگشتی را از مشتریان دریافت می کنند و در قفسه ها قرار می دهند. در این بخش ، دانش آموزان کار می کنند و مبلغی به آنها داده می شود که می تواند به عنوان کمک مالی در طول تحصیل استفاده شود. در سطح دوم گاوصندوق است ، جایی که کار دریافت جریمه است و افراد دارای دیپلم می توانند کار کنند. با توجه به بازار عرضه و تقاضا و افزایش فارغ التحصیلان کتابداری ، بسیاری از این افراد دارای مدرک علوم کتابداری هستند. دسته سوم برای کتابداران است و کتابداران افرادی هستند که خرید کتاب آشپزی خارجی پشت میز و اطلاعات ایستاده و دانلود کتاب آشپزی خارجی مستقیماً با مراجعه کننده برخورد می کنند و باید تحصیلات کتابخانه ای داشته باشند.

فروزی ادامه داد: لیسانس علوم کتابداری در کانادا وجود ندارد. افراد باید دو سال تحصیلات تکمیلی خود را در رشته کتابداری و سپس لیسانس را در رشته دیگری گذرانده باشند و پس از آن ممکن است مدرک کارشناسی ارشد علوم کتابداری را دریافت کنند. افرادی که به عنوان کتابدار پشت میز می نشینند باید دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم کتابداری یا کارشناسی ارشد علوم کتابداری باشند. همچنین رئیس شعبه بهترین کتاب های آشپزی دنیا، مدیر کل و بخش IP. T ، همه خرید کتاب آشپزی خارجی باید آموزش کتابخانه داشته باشند.