خرید پی دی اف کتاب های دانشگاهی

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی در مراسم اختتامیه پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودکان و نوجوانان در مورد حضور هشت ساله در وزارت فرهنگ و رهبری اسلامی با موضوع کتابخوانی خرید pdf کتاب های دانشگاهی توضیح داد:
مهمترین عامل در افزایش سرانه مطالعه کتاب توجه به تقاضا است
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (خرید پی دی اف کتاب های دانشگاهی) به نقل از سرویس مطبوعاتی شبکه تبلیغ کتاب ، سیدعباس صالحی در پایان پنجمین دوره جام باشگاه های کتابخوانی کودکان و نوجوانان که روز سه شنبه (12 مرداد) برگزار شد ، یکی از نگرانی ها را اینگونه بیان کرد: “در مدت هشت سال حضور من در معاونت فرهنگی دانلود رایگان کتاب دانشگاهی و سمت وزیر ، تمرکز ما در مطالعه از همان ابتدا بر خواسته بوده است. اگر حوزه کتاب از ایده ای به چاپ برسد ، در نهایت به مرحله نهایی برسد ، کتاب باید مطرح شود. تقاضا ، بنابراین موضوع تمرکز بر تقاضا باید مطرح شود و نقاط کانونی برای این منظور در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: اولین تمرکز بر روستاها بود که با 25 میلیون نفر جمعیت می توانند بخش قابل توجهی از جامعه کتابخوانی را تشکیل دهند. ما شرکت کردیم و روستاها بخشی از این باشگاه ها شدند.

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی تأکید کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب مجازی نیز به عنوان یک فرصت جدید تلقی شد ، این نمایشگاه همچنین فرصتی برای بهره مندی روستاها فراهم کرد ، بنابراین یک بسته کامل کتابخوانی روستایی در نظر گرفته شد.

صالحی گفت: “دومین تمرکز در جستجوی کتابخوانی توجه به شهرهایی غیر از شهرهای بزرگ بود. در برخی از شهرهای کوچکتر ، سرانه مطالعه خوب نبود. در این بخش ما پایتخت کتاب ایران را داشتیم ، که ابتدا 64 شهر و در حال حاضر 171 شهر در حال مطالعه در این بخش از شهرهای کوچک نیز فرصت دیده شدن فراهم شد ، همانطور که در دوره قبل می بینیم ، سه شهر نیشابور ، کاشان و بوشهر خرید پی دی اف کتاب های دانشگاهی به عنوان شهرهای خارج از پایتخت انتخاب شدند.

وی افزود: وقتی شهرهای کوچکتر می خواهند در این مسابقات شرکت کنند ، تمام تلاش خود را در سطوح مختلف انجام می دهند ، در واقع جریان پایتخت کتاب ایران توانسته است فضایی رقابتی بین شهرهای درجه دوم یا سوم با کلان شهرها ایجاد کند. ”

یکی از اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در این میان باشگاه های کتاب و پروژه های فصلی کتاب نیز به جستجوی کتاب کمک کرده اند. در این فصل 974 کتابفروشی در کشور وجود دارد که 812 مورد آن در استان ها و همچنین فروش . “از سهم شهرها. بنابراین توجه به شهرهایی غیر از شهرهای بزرگ یکی دیگر از استراتژی های ما بود.

وی ادامه داد: سومین تمرکز ما کتابفروشی بود. کتابفروشی پیوند تولیدکنندگان و مصرف کنندگان است. پیش از سال 1990 ، کتابفروشی ها رو به افول بودند. در این بخش ، ما همچنین زمینه های پشتیبانی مانند استثنائات کتابفروشی را بررسی کردیم. در پروژه های فصلی ، ما کتابفروشی ها را نیز قرار داده ایم تا شرایط و فرصت های بهتری را برای بقا پیدا کنند. از سوی دیگر ، در حین ساخت کتابفروشی ها و حمایت مالی خرید کتاب الکترونیکی دانشگاهی ، ما نیز سعی کردیم شرایط کتابفروشی ها را بهبود بخشیم.

وزیر فرهنگ و رهبری اسلامی با بیان اینکه حوزه کودک و نوجوان مرکز بعدی جستجوی کتاب خوانی است ، گفت: اگر می خواهیم عطش کتاب خوانی برای همیشه در فرد باقی بماند ، باید این رویداد را از دوران کودکی آغاز کنیم. و نوجوانی ؛ بنابراین ، این فضا باید تقویت شود ، برخی کارها در این بخش انجام شده است ، در کتابخانه ها فضایی برای کودکان و نوجوانان می بینیم خرید کتاب دانشگاهی با تخفیف و سایر مسابقات برای این گروه ، در معاونت فرهنگی ما کتاب “جام برای کودکان و نوجوانان” داریم “. خوشبختانه دانلود کتب دانشگاهی، آنها در حال حاضر از 2500 باشگاه به 27000 باشگاه رسیده اند ، جایی که 450.000 نفر در مطالعه شرکت می کنند ، و این نشان می دهد که کودکان و نوجوانان ما چقدر به این زمینه علاقه دارند.

صالحی در پایان گفت: به نظر می رسد اقدامات ذکر شده یک سیاست و استراتژی است ، اما اگر قرائت ما برآورده نشود ، به دلیل کمبود تقاضا است ، بنابراین ما باید در بخشهای مختلف از جمله روستاها تغییراتی ایجاد کنیم ، شهرها و دیگران. کلانشهرها و جامعه سول نیوز. وی در مطالعه از کودکان و نوجوانان مراقبت می کرد و به آنها کمک می کرد.

برندگان و برندگان پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب در دسته بندی نامه به نویسنده ، فیلم کوتاه دانلود کتاب های دانشگاهی، باشگاه منتخب ، ارائه نویسنده منتخب ، اعضای باشگاه ها ، مدارس ، کتابخانه های فعال ، باشگاه های روستا پی دی اف کتاب های دانشگاهی، مهد کودک ها و فعالان معرفی شدند. کتابفروشی ها
برندگان پنجمین دوره جام باشگاه های کتاب معرفی شدند